کارخانه رنگ پودری سیلور در اصفهان

کارخانه رنگ پودری سیلور در اصفهان سابقه زیادی در تولید رنگ پودری رزین دارند و تا به امروز در بازار خوش درخشیده شده اند. این کارخانه دارای متخصصان زبده است و این مرکز تحت مدیریتی با تجربه سرپرستی می شود و بهترین محصول با بالاترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کارخانه رنگ پودری سیلور در اصفهان

رنگ پودری سیلور چه کاربردی دارد؟

رنگ پودری سیلور چه کاربردی دارد؟

رنگ های پودری سیلور به دلیل آلودگی کمتر نسبت به بقیه رنگ ها و دوام و پایداری بسیار خوبی که دارند و عدم وجود حلال بسیار پر کاربرد هستند. در رنگ های پودری حلال ها کاملا حذف می شوند. تقریبا تمام پودر مصرف و یک نوع صرفه جویی محسوب می شود‌. اگر در رنگ آمیزی اشکالی رخ دهد به راحتی درست می شود. به نیروی کار کمتری نیاز دارد. به سلامت افراد در هنگام کار زیان کمتری می رسد و به محیط زیست زیان نمی رساند و خطر  آتش سوزی ندارد.

رنگ های پودری پوششی بسیار مناسب برای زیبایی و حافظ روی دیوار است‌. این رنگ همان گونه که از اسمش مشخص است به صورت پودر تولید می شود و توسط دستگاه پخش می شود و با دمای تعیین شده تحت حرارت قرار می گیرد و ذوب می شود وبه یک رنگ بسیار زیبا تبدیل می شود.

کاربرد رنگ پودر های در صنعت های مختلف استفاده می شود و همچنین به عنوان رنگ های تزئینی کاربرد دارد.

یک کاربرد دیگر این رنگ ها استفاده از آن بر روی سطوح فلزی و همچنین غیر فلزی است.

این نوع رنگ ها دارای پوشیدگی یکنواخت و سختی و مقاومت بالای در برابر نور و رطوبت دارند.

خرید رنگ پودری سیلور رزین اصفهان

خرید رنگ پودری سیلور رزین اصفهان

همان گونه که در قسمت قبل گفته شد کارخانه تولید رنگ های پودری در شهر اصفهان است. رنگ های پودری سیلور رزین دارای گروه های هستند که عبارتند از: پوشش های پلی استری، پوشش های اپوکسی پلی استر و همچنین پوشش های اپوکسی و پوشش های اکریلیک و یورتان هستند. این پودر ها بر این اساس دارای تناژهای براق و مات و نیمه براق هستند. برای خرید رنگ پودری سیلور رزین به صورت مستقیم می توان به این کارخانه رجوع کرد اما در صورتی که خریدار قصد خرید عمده را دارد. اما برای خرید جزئی و دونه ای باید به نمایندگی های این محصول مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. البته از طریق سایت های اینترنتی که فروش این محصولات را بر عهده دارند رجوع کنید و بعد از مشاهده تمام اجناس و مزیت های آنها و کاربرد هر کدام خریدی خود را انجام دهید. در این مراکز فروش مشاوران فروش هم مشغول به کار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما