فروش بهترین رنگ پلی اورتان مات

یکی از بهترین و عالی ترین رنگ هایی که توسط شرکت های تولید کننده، تولید و به بازار ارائه می گردد، رنگ پلی اورتان مات می باشد. این محصول به عنوان یک پوشش دهنده بسیار قدرتمند عمل کرده و می توان توسط آن سطوح فلزی، چوبی و … را به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی نمود. در واقع از این رنگ به عنوان لایه نهایی بسیاری از سطوحی که در معرض تابش نور خورشید و یا سایر شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند استفاده می شود.

فروش بهترین رنگ پلی اورتان مات

مشخصات رنگ پلی اورتان ام دی اف

مشخصات رنگ پلی اورتان ام دی اف مشخصات فنی رنگ پلی اورتان آروماتیک قیمت مناسب کارخانه های زیادی هستند که به تولید رنگ پلی اورتان صنعتی می پردازند به طوری که این کار با استفاده از فرایند های متفاوت و به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی انجام خواهد شد و باید در نظر داشت که این محصول در کیفیت های متفاوتی بوده و هر چه از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد در نتیجه در استحکام و به عبارت دیگر استقامت آن ها تاثیر زیادی می گذارد.

از مشخصات فنی رنگ سیلر پلی اورتان و انواع دیگر آن می توان به مواد اولیه ای که در تولید آن ها استفاده می شود اشاره کرد که از جمله آن ها رزین می باشد که به طور کلی ماده ای بی بو و هم چنین بی رنگ است که با ترکیب آن با چهار فام اصلی قرمز، سبز، زرد و آبی و در اثر فرایند رنگ همانندی می توان این محصول را به دست آورد. هم چنین از دیگر مشخصه های رنگ های سیلر می توان به نوع دوام و پایداری آن ها اشاره کرد به طوری که برخی از آن ها مقاوم در برابر گرما و دمای بالا و بعضی دیگر نیز در برابر رطوبت از استقامت بالا تری برخوردار هستند.

هم چنین نوع ساختار این رنگ ها سیلر نیز به نوع خود قابل توجه هستند به گونه ای که به طوری کلی آن ها به صورت نیمه پلی استر و تمام پلی استر می باشند که در نوع براقیت و به عبارت دیگر شفافیت آن ها تاثیر زیادی خواهد گذاشت. این رنگ در پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، سکوهای بیرون آب، پل ها، مخازن و انواع لوله های انتقال مواد شیمیایی و سوختی کاربرد دارد همچنین از این رنگ در صنایع فرآوری غذا نیز استفاده می گردد.

کاربردرنگ پلی اورتان ام دی اف همانند رنگ اپوکسی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک محافظ بسیار عالی برای انواع سطوح می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا آنها را از عوامل محیطی مخرب مانند رطوبت یا نور خورشید محافظت کند و این مساله در برخی محصولات همانند خودرو یا اشیاء با ارزشی که در معرض تخریب هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

انواع رنگ پلی اورتان مناسب خودرو

انواع رنگ پلی اورتان مناسب خودرو مشخصات رنگ پلی اورتان مشکی مات بسیار زیاد است که به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم: رنگ پلی اورتان پی وی سی در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن خشک می شود که در ورق های ام دی اف، چوب و پی وی سی بکار می رود. این رنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و یخ بندان مقاومت بالایی دارد و دارای ظاهر براق و درخشنده و یکنواختی نیز می باشد. از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی نیز مقاومت دارد.

دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در برابر سایش و ضربه دوام و استحکام بالایی دارد. در قطعات خودرو با کیفیت بالا، فلز های کشتی، تانکر و پل و در ماشین آلات کشاورزی نیز کاربرد دارد. در نرده ها، مبلمان فلزی، پوشش های حفاظتی اپوکسی، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز استفاده می شود. به دلیل قابل اشتعال بودن باید در فضایی به دور از مواد آتش زا و در جای خشک و خنک نگهداری شود و قبل از اجرای رنگ باید سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاکسازی نمود‌.

موارد استفاده از رنگ پلی اورتان مات

موارد استفاده از رنگ پلی اورتان مات رنگ پلی اورتان خودرو به دلیل داشتن ویژگی های بسیار مناسب به عنوان رنگ کاربردی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این رنگ در درجه حرارت های پایین نیز به سرعت خشک و سفت می‌ شود و نسبت به سایش از مقاومت بالایی برخوردار است؛ همچنین تحت تأثیر مواد شیمیایی و نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد. ویژگی‌ های این محصول باعث شده است که از پوشش پلی یورتان بتوان در نرده های آهنی، قطعات خودرویی و ماشین آلات کشاورزی استفاده کرد.

همچنین از این رنگ می توان در انواع مبلمان فلزی، قطعات ‏ABS فایبر گلاس و آلومینیوم گالوانیزه استفاده استفاده شود. این رنگ در پالایشگاه ‌ها، نیروگاه‌ ها، سکو های بیرون آب، پل ها، مخازن و انواع لوله های انتقال مواد شیمیایی و سوختی کاربرد دارد؛ همچنین از این رنگ در صنایع فرآوری غذا نیز استفاده می گردد. کاربرد رنگ پلی اورتان مات همانند رنگ اپوکسی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک محافظ بسیار عالی برای انواع سطوح می تواند مورد استفاده قرار گیرد

تا آنها را از عوامل محیطی مخرب مانند رطوبت یا نور خورشید محافظت کند و این مساله در برخی محصولات همانند خودرو یا اشیاء با ارزشی که در معرض تخریب هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ پلی اورتان مات

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ پلی اورتان مات مرکز خرید رنگ رویه پلی اورتان این نوع رنگ را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید و آن را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط آنان ارسال خواهد کرد. همچنین برای کسانی که به صورت عمده و در مقدار بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند می تواند با قیمت پایین تری آن را ارائه نماید. همچنین برای کسانی که به صورت عمده و در مقدار بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند می تواند با قیمت پایین تری آن را ارائه نماید. رنگ پلی اورتان ضد آب کارایی زیادی دارد رنگ پلی اورتان فلزات مدل بسیار دارد رنگ پلی اورتان قیمت مناسب در این مرکز وجود دارد رنگ پلی اورتان ضد زنگ کارایی زیادی دارد رنگ پلی اورتان حرفه ای بسیار زیبا است رنگ پلی اورتان شب تاب طرفداران زیادی دارد

شرکت های بازرگانی در زمینه واردات رنگ و رزین هم فعالیت گسترده ای در سراسر کشور دارند و در حال حاضر هلند، آلمان، چین و هند از بزرگترین صادرکنندگان رنگ پلی اورتان به کشور ما هستند. خرید رنگ اپوکسی پلی یورتان هلندی که از بهترین نمونه های این محصول است تا حد زیادی مورد توجه عمده فروشان سراسر کشور قرار گرفته است و علت آن تقاضای زیاد مشتریان می باشد. با توجه به نوسانات قیمت ارز در بازار جهانی، قیمت رنگ های پلی اورتان وارداتی هم دچار تغییراتی می شود و لیست قیمت روز آن از طریق راه های متنوعی که توسط شرکت های معتبر ارائه می شود قابل دسترسی است.

2

  1. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد . مصرف کننده باید اطمینان حاصل کنه که تولیدکننده از تمام توان و داشته های خودش داره استفاده می کنه و تنها به فکر کسب سود نیست و به یک باز ی برد برد در این تجارت فکر میکنه. دیوار اعتماد مشتری در این میان چنان محکم و غیر قابل نفوذ میشه که تا مدتها به برند دیگه ای فکر نمیکنه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

  2. سلام
    چقدر خوبه که تولیدات داخلیمون از کیفیت بالایی برخوردار شده تا ما بتونیم با خیال راحت خرید کنید امیدوارم این محصولات کیفیت خوبشون ثابت شده و همواره بتونیم با هم کار کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما