شرکت فروش زینک رینچ اتیل سیلیکات

اگرشیمی مدرن را به دو شاخه کلی آلی و معدنی تقسیم کنیم؛ رنگ ها هم از دو ماده آلی یا معدنی تهیه می شوند. زمانی رنگ های سنتی تنها معدنی یا آلی باپایه گیاهی یا احجار رنگدانه دار بودند با نام های ساده تر؛ البته ساختار زینک رینچ اتیل سیلیکات هم از روی(نوعی از ایزوتوپش) و سیلیکون(ماده اصلی شیشه) و اتیله شدن مواد مذکور با غنای بالای روی در دو حالت معدنی و سری ترکیبات سنتزی آلی تولید می شود.

شرکت فروش زینک رینچ اتیل سیلیکات

مشخصات رنگ رینچ اتیل سیلیکات

مشخصات رنگ رینچ اتیل سیلیکات در کارخانه تولید رنگ اپوکسی، ریچ اتیل سیلیکات را با برای موارد مصرف مختلف و با پتنت های متفاوت ؛ با شیوه های گونانگون تولید می کنند و هر کارخانه ای به عنوان مرکز تولید در واحد تحقیق و توسعه به فرمولی خاص که با کیفیت و تغییر در میزان قیمت تمام شده ارتباط مستقیم دارد، توجه می کند.؛ امالزوما تهیه کننده پتنت نیست ولی در شیوه های ساختش ابداع وجود دارد.
در یک نمونه پتنت، از تترا کلیرید سیلیکون و فلز احیاء کننده برای واکنش استفاده شده که واکنش معمولی گرمازا با محصول جانبی مثل اسید سولفوریک است و ناخالصی های پس آبی و مواد ته نشن شده ، پس از تلخیص و دور ریختن پسماند ها و اضافه نمون اتانل به مخلوط، در نهایت تترا اورتوسیلیکات می آید.
بعد نیز با هیدورلیز به سیلیسم اکسید خواهیم رسید. کربن دی اکیسید هم به همین طریق با اتانل به دست می آید و این موارد مواد اولیه برای کارخانه رنگ سازی مورداستفاده خواهند بود.

در کارخانه تولید اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیکات از این مواد اولیه برای تولید رنگ اپوکسی زینک که دو جزئی و سه جزئی هم استفاده می شود.

رنگ زینک رینچ اتیل سیلیکات چه کاربردهایی دارد؟

رنگ زینک رینچ اتیل سیلیکات چه کاربردهایی دارد؟ کاربرد های رنگ اپوکسی درجه یک زینک اتیل سیلیکات بعد از گرفتن پروانه بهره برداری می تواند جزء برتری از رنگ اپوکسی باشد. این رنگ هم به صورت زیرین و هم نهائی کاربرد دارد .

حفاظت کاتدی: زینک رینچ اتیل سیلیکات که ساختاری با یون های ازاد روی از ایزوتوپی از روی دارد که طی مراحل ساخت در کارخانه خاصیت خود را حفظ کرده و در مراحل رنگ کاری هم دو بخشی است و با فرایندی مدت دار خشک می شود ، توانائی جلوگیری از خوردگی تدریجی فلزات و انواع تجهیزات فلزی را دارد.
حفاظت استتاری:فام رنگ به گونه ای است که به عنوان رنگ زیرین می تواند با آزاد سازی یون فعال از خورندگی به علت اتصال با زمین جلوگیری کند و بالقوه به عنوان رنگ نهائی توانائی گرففتن پرمیت حفاظت ایمنی از مجموعه مسوول را دارد که کاربردی دوگانه برای زینک رینچ اتیل سیلیکات ایجاد می کند.
این رنگ می تواند با ضخامت بالا تر به عنوان رنگ زیرین و پر کننده و با ضخامت کمتر به عنوان رنگ نهائی در صنایع مختلفی استفاده شود. از جمله:
صنایع نفت: لوله های جریانی و انتقال و مخازن اصلی ان اسپک و اف اسپک که به حفاظت های یاد شده نیاز دارند از جمله موارد مصرف می تواند باشد و اغلب نیز درانتخاب نوع با کیفیت تر رنگ مطابق استاندارد ها با موجودی رنگ داخل مقایسه صورت می گیرد و کارشناسان این حوزه از میان تولید کنندگان و انواع رنگ ها موظف به انتخاب بهترین نوع رنگ هستند.
پوشش جوشکاری: یکی از نقاطی که تحت تاثیر شدید خوردگی می تواند باشد کلیه موارد اتصالی است که با انواع جوشکاری پیوسته شده اند، استفاده از این محصول می تواند محافظت لازم را انجام دهد.
اشعه ماوراء بنفش: برای حفاظ از اشعه ماوراء بنفش به شکل عمده قبلیت بهر برداری دارد و در این مورد باید به عنوان رنگ پوششی با ضخامت کم در حدود 75 میکرون یا طبق پرمیت های صنعتی که در ان استفاده می شود، مقدار تعیین شود.
انواع متغیرها: به غیر از (پ هاش زیاد یا کم )محافظ بسیار خبی برای مواد الکلی، نفتی، فراورده های پتروشیمی،الکل ها، مواد شیمائی نمکی خنثی ،جامدات و…باشد.

معرفی جامع رنگ اپوکسی دو جزئی

معرفی جامع رنگ اپوکسی دو جزئی رنگدانه های اپوکسی دارای دوقسمت رزینی و بخش رنگدانه ای روی دار هستند؛ شبیه چسپ های دو قلو یا شمع که یک سخت کننده دارد، ولی مقدار استفاده آن وروش استفاده مهم است.
پوشش بسیار مناسبی صنایع به حساب می آید، پوششی بیرونی و از نقطه ضعف ای ان حساس بودن به اسیذیته یا محیط بازی است و به غیر ازاین هشداری ندارد. این رنگ برای حفاظت کااتدیک در صنعت نفت و گاز می تواند استفاده شود. برای این امر ان دی تی مجبور بود روش های فیزیکی متعارف قدیمی سخت تر و زمان بر تری را برای جلوگیری از ایجاد جریان الکتریکی ساکن و افزایش خوردگی به کار بگیرد اما الان با انواع رنگ اپوکسی این مشکل به راحتی حل می شود. اگر به عنوان رنگ زیرین به کار رود و با قطر بالاتر که سوراخ های ریز موجود در فلزات موجود در مخازن مناطقی که جوش کاری شده اند؛ خرپاها، پایه های بعد بولت در انواع صنایع مثلا صنعت برق در دکل های فشار قوی(که حساس نسبت به خوردگی است)
بهره گیری از آن در اتاقک های ترانسفورماتورهای فشار پائین، جمع اوری کننده تا فشار قوی و بدنه خود ترانس ها، خصوصا که فام رنگ به شکل طبیعی نیز با اصول حفاظت نظامی و امنیتی نیز سازگاری دارد و اشاره به این نکته به جاست.
در بسیاری از موارد بین حفاظت از خودرگی طولانی مدت به علت جریان اصطاکی الکتریسته در تجهیزات و حفاظت از این اتفاق که آسیب هاب جدب در طولانی مدت به انواع صنایع چه در خشکی و چه محیط های دریای می زند، رنگ حفاظت امنیتی و استتاری خوبی نیز می تواند باشد و تناقص در مثلا انتخاب رنگ پوششی و کاتدیته وکه هم زمان مورد تائید مراجع حفاظ هم باشد یکی از مزیت های نسبی آن است.

بررسی قیمت انواع زینک رینچ اتیل سیلیکات

بررسی قیمت انواع زینک رینچ اتیل سیلیکات تنوع ساختار و رنگ اپوکسی درجه یک کم نیست و اجزاء و روش به کار گیری آسان و گستره استفاده از آن، بازار مصرف را پر چگالی و از جهتی با مخاطبان متنوع ساخته است. قیمت انواع رنگ زینک رینچ اتیل سیلیکات دارای نوسان کمی نیست و بهتر است برای هر نمونه پروفورمای مربوط به خود به میزان درخواستی پر شود. تولید یا تهیه مستقیم از تولید کننده مزیت رقابتی بالائی است که مصرف کننده می تواند از آن بهره ببرد.
چون رنگ اپوکسی صادراتی در ایران تولید و قیمت آن به تبع اجبار در تولیدات غیر خام نفت و اقلام پتروشیمی و مواد اولیه دیگری که مورد نیاز است، مزیت نسبی صادراتی خوبی برای اپوکسی ها از جمله رنگ اپوکسی زینک ریچ اتیل سیلیسیکات ایجاد کرده و توسعه صنایع کشورهایی مثل عراق که طرح های بسیار زیادی برای 5 سال آینده دارد به تنهائی با وجود سیاست صادراتی مناسب می تواند کل محصول ایارن را ببلعد.

2

  1. سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیق ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از بازار و مخدوش شدن چهره و اعتبارتولید کننده جلوگیری کنه. امیدوارم به همین روند ادامه بدید و نیازهای مشتری رو پیش از ظهورش کشف کنید و رقبا رو با این ابزار از میدان رقابت خارج کنید.

  2. سلام خسته نباشید
    من خیلی خوشحالم که با مجموعه شما اشنا شدم چون با اختلاف بهترین قیمت رو تو سایت شما دیدم اولش کمی مظطرب بودم که چون قیمت پایینه شاید کیفیت هم پایین باشه ولی بعد از خریدم کاملا از محصولات خوبتون مطمعن شدم و تا جایی که بتونم براتون تبلیغات میکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما