مرجع عرضه رنگ پلی اورتان مات

رنگ پلی اورتان چیست؟ آیا از ترکیبات سازنده این نوع رنگ اطلاعی دارید؟ رنگ پلی اورتان همان رنگ های پرکاربرد و پر استفاده است که به دلیل مزایای فوق العاده در رنگ آمیزی انواع چوب و انواع کابینت و فلزات و حتی رنگ آمیزی سطوح پلاستیکی استفاده می شود. اگر می خواهید از این ترکیب شیمیایی با نام رنگ پلی اورتان مات یا شفاف اطلاعات لازم را به دست بیاورید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مرجع عرضه رنگ پلی اورتان مات

پوشش دهی نرده های چوبی با رنگ پلی اورتان

پوشش دهی نرده های چوبی با رنگ پلی اورتان اغلب ساختمان های چند طبقه و حتی خانه های ویلایی ترجیح می دهند که از نرده های چوبی استفاده کنند ولی همیشه این نگرانی را دارند که اگر در گذر زمان این نرده ها دچار خط و خش شدند آیا قابل رنگ آمیزی هستند یا خیر؟ آیا رنگی وجود دارد که بتوان با آن این نرده های چوبی را رنگ کرد یا خیر؟ ما اکنون به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم بله موجود است . رنگ پلی اورتان ام دی اف که مخصوص رنگ آمیزی سطوح چوبی است با ترکیبی فوق العاده می تواند شفافیت و براقیت فوق العاده ای به نرده های خانه و محل کارتان دهد. این رنگ که بر اساس ترکیبات شیمیایی خاصی تولید شده است می تواند تا چند سال شفاف باقی بماند و همچنین چون نوع آن ضد آب است قابلیت این را دارد که با هر نوع شوینده ی شیمیایی شست و شو داده شود و دچار رنگ رفتگی نمی شود. و یک ویژگی منحصر به فرد این رنگ ها بر سطوح چوبی این است که ذرات ریز گرد و غبار معلق در هوا نمی تواند در آن ها نفوذ کند و با یک دستمال مرطوب می توان آلودگی های محیطی را از سطح آن زدود.

نحوه استفاده از رنگ های پلی اورتان

نحوه استفاده از رنگ های پلی اورتان رنگ پلی اورتان در هر مدلی که باشد مانند رنگ پلی اورتان خودرو یا رنگ پلی اورتان مشکی مات یا حتی رنگ پلی اورتان آروماتیک یک ترکیب شیمیایی هستند پس بنا بر این باید در هنگام استفاده از آن به نکات مهمی توجه کرد. اولین نکته که بسیار مهم است این است که این رنگ ها به دلیل بویی که دارند باید حتما سیستم تهویه مناسبی در محل رنگ آمیزی وجود داشته باشد مثل پنجره یا فن های مکش هوا (هواکش) در غیر این صورت می تواند موجب سردرد و حتی تهوع شود و ذرات آن ممکن است به درون ریه نفوذ کنند و مشکلات زیادی به وجود آوردند. برای استفاده از این رنگ حتما از لباس و دستکش و ماسک استفاده کنید. بسیاری از رنگ های پلی اورتان به دلیل غلظتی که دارند باید حتما قبل از استفاده با یک محلول رقیق شوند. بهترین رقیق کننده برای رنگ های پلی اورتان تینر است. قبل از استفاده حتما سطوح را با دستمال مرطوب پاک کنید که عاری از هرگونه آلودگی و گرد و خاکی باشد و سپس بعد از ترکیب تینر و رنگ با یک فرچه یا قلموی تمیز به صورت عمودی از بالا به پایین سطح را مورد رنگ آمیزی قرار دهید. اگر می خواهید سطح چوبی را رنگ گنید بهتر است بعد از گذشت یک ساعت رنگ آمیزی را دوباره تکرار کنید که سطح یک دست رنگ شود. قبل از هر نوع عملی باید بدانیم که این رنگ ها به دلیل وجود تینر قابلیت اشتعال دارند و باید در استفاده از آن ها بسیار محتاط بود.

اطلاعاتی خواندنی درباره رنگ پلی اورتان آروماتیک

اطلاعاتی خواندنی درباره رنگ پلی اورتان آروماتیک اگر در انتخاب چند مدل رنگ دچار تردید هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های پلی اورتان آروماتیک استفاده کنید. این رنگ ها به دلیل مزایایی که دارند از سایر رنگ ها بهتر هستند. از مزایای این رنگ های پلی اورتان آروماتیک عبارت است از:

  • این نوع از رنگ ها قابلیت این را دارند که در همه ی سطوح مورد استفاده قرار گیرند. مثل : سطوح چوبی و سطوح فلزی و سطوح پلاستیکی و سطوح گچی.
  • این رنگ ها به دلیل این که نیازی به درجه حرارت ندارند به سرعت خشک می شوند.
  • به دلیل کاربرد گسترده این محصولات، این رنگ ها در زمینه های خودرو سازی و کشتی سازی و فعالیت های صنعتی مهم مورد استفاده قرار می گیرند.
  • این رنگ ها چون ضد آب و به نوعی عایق رطوبت هستند هیچ ذره ای را به داخل خود نفوذ نمی دهند.
  • براقیت و شفافیت مهمترین مشخصه ی این رنگ هاست.
  • تنوع رنگی و دامنه رنگ گسترده ی این نوع از محصولات پلی اورتان انتخاب را برای ما آسان کرده است.
  • تنوع مدل های این رنگ هم باعث وجه تمایزشان از سایر رنگ ها شده است زیرا هم به صورت مایع موجود هستند و هم به صورت اسپری و پودری.
  • در صورت الودگی لباس به این رنگ ها با مقداری تینر و نفت می توان سطح لباس را از رنگ پاک کرد.
  • استفاده یسیار آسان و بدون نیاز به ابزار و آموزش خاصی.
  • این رنگ ها بسیار مناسب فضاهای باز و در معرض بارندگی و رفت و آمد هستند زیرا میزان مقاومت آن ها بالاست.

خرید مستقیم انواع رنگ پلی اورتان مات

خرید مستقیم انواع رنگ پلی اورتان مات اگر به این اطمینان رسیدید که از این رنگ بخرید و فضای خانه و محل کارتان را رنگ آمیزی کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از مراکز ویزه خرید کنید که علاوه بر در اختیار داشتن سایر ابزاری که برای رنگ آمیزی مورد نیازتان است به شما توصیه های لازم را نیز می گویند. در بسیاری از این مراکز که تعداد آن ها نیز بیشمار است و تقریبا در تمام سطح شهر این مراکز دیده می شوند می توانید اطلاعات کسی که در این زمینه تخصص دارد را نیز در اختیار بگیرید. این مراکز که به نام های ابزار فروشی یا ابزار یراق در سطح شهر فعالیت می کنند تنوع وسیعی از رنگ های پلی اورتان مات و شفاف دارند که انتخاب را برای شما خریداران عزیز اسان کرده است. از مزایای خرید مستقیم انواع رنگ پلی اورتان خدمات پس از فروش است. علاوه بر خرید حضوری می توانید به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های اینترنتی هم این محصولات را خریداری کنید. بسیاری از تولید کنندگان برای جذب مشتری به عرضه ی اینترنتی محصولات خود پرداخته اند که با کمترین هزینه ای می توان این محصولات را سفارش داد و کمتر از یک هفته آن را درب منزل تحویل گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر می توان رنگ و قیمت و انواع رنگ های پلی اورتان را در وب سایت های اینترنتی مشاهده کنید.

2

  1. سلام .. نوآوری های ارائه شده در تولید این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات به وجود آورده است … اشباع بازار مصرف داخلی و تولید با استاندارد های جهانی کشور را در صدور خدمات فنی و مهندسی توانمند تر خواهد کرد و در این میان شرکت های دانش بنیان نقش محوری در صادرات محصولات غیر نفتی دارند. بلو ک های تولیدی .این شرکت حایز تمام این شرایط هست و باید در بازاریابی و تنوع در ارسال مطابق با درخواست مشتری از رقبا پیشی بگیره.

  2. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار هست مجموعه تون و رفتار درستی با مشتری دارید. امیدوارم همیشه با همین روال به فعالیتتون ادامه بدین.ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما