مرکز عرضه رنگ اپوکسی اکلیل

رنگ اپوکسی اکلیل از محصولات حرفه ای با ترکیبات شیمیایی بسیار قوی است که بر روی سطوح مختلف قابلیت اجرا را دارد. آماده سازی سطح مورد نظر اهمیت زیادی در حفظ کیفیت و ماندگاری رنگ دارد. با توجه به تنوع تولید این نوع رنگ ها در بازار، شناسایی مرکز عرضه و نمایندگی های فروش اهمیت زیادی در خرید برندهای معتبر با قیمت رقابتی دارد.

مرکز عرضه رنگ اپوکسی اکلیل

رنگ اپوکسی چگونه اجرا می شود؟

رنگ اپوکسی چگونه اجرا می شود؟ در حوزه تولید رنگ صنعتی از ترکیب رزین اپوکساید و هاردنر پلی آمید محصولی به دست می آید که به آن رنگ اپوکسی می گویند. این رنگ به عنوان یک محصول دو جزئی با نام های دیگری مانند ترموست یا رنگ گرما سخت نیز شناخته می شود که برای سطوح مختلف به ویژه کف سازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرحله اجرای رنگ اپوکسی متناسب با محل اجرای آن با پیچیدگی یا سادگی هایی همراه است. اولین مرحله تمیز کردن سطح از هر نوع آلودگی مانند گرد و خاک است. برای هر چه تمیز شدن، بهتر است که سطح را با آب بشویید.

در نهایت مطمئن شوید که کف کاملاً خشک شده باشد و رطوبت نداشته باشد. در مرحله بعد با فرچه مناسب رنگ را بر روی سطح اجرا کنید. رنگ را باید به خوبی تکان دهید تا مواد آن با یکدیگر ترکیب شوند. چرا که در صورت عدم ترکیب مناسب ممکن است بر روی سطح حباب تشکیل شود.

استفاده از ابزار حرفه ای برای رنگ آمیزی نیز اهمیت زیادی در کیفیت اجرای آن دارد. در مرحله سوم باید اجاره دهید تا رنگ کاملاً خشک شود. در صورت نیاز پس از خشک شدن سطح می توانید مجدداً یک لایه دیگر رنگ روی آن بزنید تا کیفیت آن افزایش یابد.

در نهایت پس از اتمام کار باید یک لایه روغن جلا روی رنگ بکشید. دلیل این امر ایجاد یک لایه محفاظتی و در عین حال براق برای هر چه زیباتر شدن محیط به علت بازتاب نور است. روغن جلا اهمیت زیادی در درزگیری دیوار یا کف رنگ آمیزی شده نیز کمک زیادی می کند.

استفاده از رنگ اپوکسی روی کف چوبی

استفاده از رنگ اپوکسی روی کف چوبی بکارگیری رنگ اپوکسی صنعتی و ساختمانی بسیار گسترده است. استفاده از این نوع رنگ برای استخرها، سونا، جکوزی، گاراژ، دیوار و کف ساختمان های تجاری و مسکونی و … کاربرد دارد. یکی از این سطوح انواع کف چوبی ساخته شده از متریال های طبیعی و مصنوعی هستند.

از آنجایی که این نوع رنگ ها ضد خوردگی هستند هیچ نوع آسیبی به لایه های زیرین چوبی وارد نمی کنند و افزایش مقاومت آنها در طولانی مدت را به همراه دارند. رنگ اپوکسی نسوز یکی از بهترین انتخاب ها روی کف چوبی است. چرا که در صورت بروز حوادثی مانند آتش سوزی از شعله ور شدن آنها جلوگیری می کند.

از بین بردن الکتریسته ساکن یکی دیگر از مزیت های رنگ اپوکسی اکلیل است که آن را برای سوطح چوبی مناسب می کند. این نوع رنگ ها مقاومت بی نظیری در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید دارند که از فرسوده شدن چوب های طبیعی جلوگیری به عمل می آورند.

نکته مهم اینکه رنگ اپوکسی از نظر طیف رنگی تنوع بسیار زیادی دارد. به همین علت برای کف چوبی باید زمینه اصلی رنگ تناسب دقیقی با سطح اولیه داشته باشد. همچنین نوع چوب در میزان رنگ پذیری و عدم جدا شدن رنگ از سطح اهمیت زیادی دارد که نباید نادیده گرفته شود.

مدت زمان خشک شدن رنگ اپوکسی روی کف نیز نباید فراموش شود. برای این منظور باید حداقل 24 ساعت اجاره دهید تا سطح کاملاً خشک شده و در این مدت از هر نوع رفت و آمد بر روی آن خودداری کنید تا بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

تفاوت بین رنگ پودری و رنگ جوهری اپوکسی

تفاوت بین رنگ پودری و رنگ جوهری اپوکسی رنگ های اپوکسی بر اساس نوع مواد اولیه تفاوت هایی با یکدیگر دارند. دو نمونه از پرکاربردترین آنها مدل های پودری و جوهری هستند. این محصولات از نظر ویژگی های کیفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد اما چگونگی آماده سازی آنها با شیوه های مختلف صورت می گیرد.

همانطور که می دانید رنگ اپوکسی پودری به صورت خشک و نیمه آماده است که باید با یک رزین اپوکسی مناسب ترکیب شود. از این نوع رنگ اغلب در صنایع تولیدی استفاده می شود که محصولات آنها باید در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند. تولید کنندگان شیرآلات و اتصالات فلزی از جمله مصرف کنندگان این نوع رنگ به شمار می آیند.

در مقابل رنگ های جوهری اپوکسی هستند که در ظروف بسته بندی پلاستیکی عرضه می شوند و کاملاً آماده استفاده هستند. این نوع رنگ قابلیت اجرا بر روی انواع سطوح چوبی، فلزی، سرامیکی و … را دارند و اجرای آنها به زمان کمتری نسبت به رنگ های پودری نیاز دارد.

هر دو نوع رنگ پودری و جوهری در برابر لیز خوردن مقاوم هستند. به همین علت اجرای آنها برای کف ساختمان ها محدودیتی ندارد. البته فراموش نکنید که کیفیت رنگ اهمیت زیادی در میزان اثرگذاری و مقاومت آن در برابر عوامل محیطی دارند.

فروشندگان معتبر انواع رنگ اپوکسی اکلیل

فروشندگان معتبر انواع رنگ اپوکسی اکلیل شاید از خود این سوال را بپرسید که دلیل استفاده از رنگ اپوکسی برای کف سازی یا دیگر سطوح چیست. در پاسخ باید بگوییم که اجرای این نوع رنگ ها نسبت به نمونه های مشابه از نظر مالی و هزینه ها مقرون به صرفه تر است.

از سوی دیگر ترکیبات به کار رفته در تولید رنگ اپوکسی خیلی براق به گونه ای است که مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی، ضربه، فشار و حتی حرارت دارد. به همین علت نیز در گاراژها و پارکینگ های زیر زمینی به میزان زیادی استفاده می شود.

با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید انواع رنگ اپوکسی جهت اجرا در صنعت ساختمان سازی و همچنین صنایع مختلف تولیدی جهت آماده سازی زیربنای استاندارد، شاهد روند رو به رشد تولید این محصولات با برندهای ایرانی هستیم.

در بازار داخلی خرید رنگ اپوکسی کار چندان دشواری نیست. مصرف کنندگان نهایی با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده رنگ یا نمایندگی های معتبر می توانند این محصولات را در ظروف بسته بندی و با قیمت درج شده خریداری کنند.

نکته مهم اینکه خریداران عمده و شرکت های صادراتی برای تهیه بهترین نوع رنگ اپوکسی اکلیل با قیمت رقابتی نیاز به ارتباط مستقیم با تولید کننده یا تامین کنندگان معتبر دارند. برای این منظور راهکارهای مختلفی با مزیت های زیادی وجود دارد.

با توجه به افزایش رقابت برندهای تولیدی، ثبت سفارش آنلاین از طریق نمایندگان فروش و فروشندگان مستقیم، یکی از سریع ترین و در عین حال ارزانترین شیوه خرید عمده انواع رنگ اپوکسی با قیمت کارخانه تولیدی به شمار می آید که افزایش حاشیه سود را برای فعالین به همراه خواهد داشت.

2

  1. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  2. سلام وقت بخیر
    من از محصولات این سایت استفاده کردم کیفیت بسیار خوب و پشتیبانی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید دریافت کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما