توزیع کنندگان رنگ اپوکسی پودری

رنگ اپوکسی پودری معمولا بر اساس رزین اپوکسی و هاردنرها ساخته می شوند تا در صنایع گوناگون به عنوان کفپوش یا فام مورد استفاده قرار گیرد. توریع کنندگان این محصول می توانند بصورت مستقیم محصول مورد نظر را با قیمت معقول تری در اختیار مشتریان قرار دهند. بهتر است از فروشگاه های معتبر که دارای مجوز فروش هستند محصول تهیه شود.

توزیع کنندگان رنگ اپوکسی پودری

رنگ اپوکسی پودری چه کارایی دارد؟

رنگ اپوکسی پودری چه کارایی دارد؟ رنگ اپوکسی به سبب مقاومت شیمیایی بالایی که داراست، برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. از این رنگ برای رنگ آمیزی کف خانه ها، گاراژ ها، نمایشگاه ها، پارکینگ ها و … استفاده می شود. به نوعی این رنگ باعث افزایش مقاومت مصالح موجود در کف پارکینگ به جهت ایجاد رد و اثر لاستیک، ریختن لکه های روغنی و نفتی بر کف، پوسته پوسته شدن آن، نشست زمین و … جلوگیری می نماید. استفاده از رنگ اپوکسی به عنوان کفپوش و یا فام سبب ایجاد سطح براق و آینه ای می شود به طوریکه به لحاظ زیبایی جلوه ی خوبی ایجاد می کند و سبب انعکاس بسیار خوب می شود.

رنگ های اپوکسی از دو جز ساخته شده اند: رزین مایع و ماده ی سفت کننده. این رنگ ها دارای چسبندگی بسیار خوبی می باشند به همین دلیل می توان از آنها برای رنگ کردن فولاد و برای چسبیدن به سطوحی مانند سیمان و بتن و… استفاده کرد. رنگ اپوکسی در برابر رطوبت و خراش مقاوم است. رنگ های اپوکسی دارای طیف بسیار متنوعی از رنگ ها برای استفاده در هر محیطی را دارا می باشند.

مزیت های رنگهای اپوکسی:

  • مقاومت بسیار زیاد، اپوکسی در برابر فشار شوک شدید، گرما، مواد شیمیایی و آب مقاوم است به طور مثال در گاراژهایی که تردد خودروها و همچنین مواد شیمیایی خورنده زیاد است استفاده از رنگ اپوکسی می تواند بسیار مناسب باشد.
  • کاملاً مقرون به صرفه است. استفاده از رنگ اپوکسی می تواند مقرون به صرفه باشد چرا که می توانید این پوشش را بر روی کفپوش فعلی خود اضافه نمایید. این عمل در زمان و هزینه های جاری صرفه جویی خواهد کرد.
  • ماندگاری بسیار زیاد، شاید نصب رنگ های اپوکسی کمی زمان بر باشد اما زمان زیادی طول می کشد تا این رنگ از بین برود.
  • پوشش های رنگ اپوکسی بسیار بادوام و سخت می باشند و در برابر حجم زیادی از ترافیک از خودشان مقاومت نشان می دهند. این مورد نشان از ماندگاری بسیار زیاد رنگ های اپوکسی است.
  • محافظت در برابر ترک برداشتن، رنگ های اپوکسی پوششی را برای کفپوش مکان مد نظر ایجاد می کند. این پوشش، کفپوش را در برابر لکه ها، ترک برداشتن و یا پاره شدن محافظت می کند.
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار، رنگ اپوکسی با ایجاد یک لایه بسیار مقاوم در برابر ورود هرگونه گرد و غباری جلوگیری می کنند. این مورد به نوعی مقاومت آنها را در برابر هر نوع ماده خارجی نشان می دهد.
  • راحتی در تمیز کردن، یکی از مزیت های بسیار مهم رنگ اپوکسی این است که یک سطح کاملاً صاف ایجاد می کند که به وسیله جارو و آب به راحتی تمیز می شود.
  • رنگ های اپوکسی در برابر آتش بسیار مقاوم هستند و به نوعی دیر شعله ور می شوند. این رنگ ها به راحتی می توانند گرمای بیشتر از ۲۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل کنند. این مقاومت در برابر آتش به اندازه ای است که در محصولات خطوط هوایی تجاری، نواحی انبار و حفظ مواد منفجره از رنگ اپوکسی استفاده می شود. برای اینکه از مقاوم بودن این رنگ ها در برابر آتش اطمینان حاصل کنید می توانید به برچسبی که بر روی محصول درج شده توجه کنید.
  • رنگ اپوکسی در برابر آب بسیار مقاوم است هرگاه رنگ اپوکسی را استفاده کردید اگر بر روی این رنگ رطوبت آب های زیرزمینی یا هر مایع دیگری ریخته شود به راحتی می توان آن را پاک کرد. این رنگ نسبت به آب و رطوبت و حتی نشت مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند.
  • رنگ های اپوکسی در برابر لیز خوردن از خودشان مقاومت نشان می دهند اکثر رنگهای اپوکسی حتی زمانی که خیس و یا به چربی آغشته هستند در برابر لغزش از خودشان مقاومت نشان می دهند. به دلیل اینکه رنگهای اپوکسی یک سطح صاف و مقاوم را تشکیل می دهند در برابر لغزش از خود مقاومت نشان می دهند.

مشخصات انواع رنگ اپوکسی ترافیکی

مشخصات انواع رنگ اپوکسی ترافیکی رنگ اپوکسی ترافیکی یکی از رنگ هایی می باشد که برای مشخص کردن حدود تردد وسایل نقلیه و افراد به جهت کاهش خطرات ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. این رنگ دارای ویژگی های زیادی است که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره می کنیم:

  • مقاومت بالا در برابر نور، رطوبت، خراش
  • تحمل قدرت کششی و سابیدگی بالا
  • قدرت بازتاب نور و قدرت دید در شب
  • سرعت بالایی در خشک شدن داراست
  • دارای چسبندگی خوب به کف آسفالت خیابان و بتن های جدول و…
  • خوب مشخص کردن حریم و حدود مسیرها

آشنایی با رنگ اپوکسی عایق

آشنایی با رنگ اپوکسی عایق رنگ اپوکسی عایق الکتریکی مقاومت زیادی برای قطعات الکترونیکی هم مانند بردهای الکترونیکی، سیم پیچ ها و … ایجاد می کند. این رنگ جایگاه ویژه ای در صنعت مخابرات و برق دارد به سبب ویژگی هایی که رنگ اپوکسی عایق دارد مانند مقاومت زیاد در برابر ضربه های فیزیکی، سایش، مقاومت بالا در رسانایی، چسبندگی زیاد و…

رنگ اپوکسی حرارتی برای مخازن شیمیایی و رادیاتورها و… مورد استفاده قرار می گیرند چرا که مقاومت بسیار خوبی در محیط هایی چون عمق دریا و آبهای سنگین و… ایجاد می کنند. شبکه های گازی و خطوط لوله و… که با حرارت سروکار دارند باید توسط این رنگ پوشش عایقی برایشان ایجاد شود. در صنایعی چون نفت، گاز و پتروشیمی این نوع اپوکسی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت خرید بی واسطه رنگ اپوکسی پودری

مزیت خرید بی واسطه  رنگ اپوکسی پودری رنگ اپوکسی 1 کیلویی توسط کارخانه جات تولیدی بصورت عمده و بی واسطه در مناسب‌ترین نرخ در سطح بازار و متقاضیان عرضه می شود. به سبب مقاومت مکانیکی و عدم خراش برداشتن رنگ اپوکسی پودری در مقایسه با مایع هزینه های بسته بندی کاهش یافته و هم چنین نیاز به مصرف برق در واحدهای تولیدی کاهش یافته و به علاوه ساخت ان راحت تر می باشد و تولید کنندگان با فاسد شدن کالا در مقایسه با رنگ های اپوکسی مایع کمتر مواجه هستند و به سبب کاربرد بالای این محصول ب مانند کامپوزیت و کفپوش و…توجیه اقتصادی بیشتری برای تولیدش وجود دارد. به علاوه خریداران قبل خرید بهتر است به نکاتی از قبیل عدم کلوخ شدن رنگ و… توجه نمایند.

3

  1. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  2. پوشش های رنگ اپوکسی بسیار بادوام و سخت می باشند و در برابر حجم زیادی از ترافیک از خودشان مقاومت نشان می دهند. برای خرید چطور باید اقدام کرد؟

  3. مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب و آموزنده بود و متوجه نکاتی شدم که تا الان بهش توجه نمیکردم و ضمن اینکه باید توجه کنید که با خرید از این سایت، میتوانید مطمئن باشید بهترین جنس و بالاترین کیفیت را به دست می آورید و از این نظر خاطرتان آسوده و جمع خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما