فروشنده معتبر رنگ پلی اورتان براق

دنیای رنگ ها از تنوع و گستردگی خیلی زیادی برخوردار است و از این رو دست انسان ها برای انتخاب کردن این متریال بسیار باز است، یکی از انواع رنگ هایی که در مراکز صنعتی تولید می شوند رنگ های پلی اورتان نام دارند که مدل های مات و براق آن ها موجود می باشند، مراکز فروشنده معتبر انواع رنگ پلی اورتان براق را در رنگ بندی های متنوعی وارد کرده و با ضمانت کیفیت به خریداران عرضه می کنند.

فروشنده معتبر رنگ پلی اورتان براق

اطلاعاتی جامع درباره رنگ پلی اورتان

اطلاعاتی جامع درباره رنگ پلی اورتان رنگ پلی اورتان ماده ای است که از ترکیب چند نوع پلیمر مخصوص و مقاوم تولید شده و تشکیل رنگی بسیار با دوام و کاربردی را داده است که امروزه به صورت گسترده در تمام زمینه ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است.

این رنگ به دلیل داشتن چسبندگی سطحی بسیار زیاد به راحتی بر روی سطوح مختلفی مانند چوب، فلز، سیمان، بتن و حتی کاشی و سرامیک می چسبد، در نتیجه این رنگ را هم به مصارف صنعتی می رسانند و هم به عنوان یک رنگ ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول دارای ویژگی ها و مزایای خیلی زیادی است که ما تصمیم گرفته ایم در ادامه این مطلب به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کنیم و از شما عزیزان هم دعوت به عمل می آوریم که برای آشنایی بیشتر با این نوع رنگ ها با ما همراه باشید:

  • رنگ پلی اورتان این ویژگی را دارد که با سرعت و سهولت بسیار زیاد تری نسبت به رنگ های معمولی بر روی سطح مورد نظر خشک شود و این کار حتی در دمای خیلی پایین نیز بدون مشکل صورت می گیرد.
  • رنگ های پلی اورتان به خوبی می توانند در برابر عوامل مختلفی مانند تماس مواد شیمیایی، موادی اسیدی و قلیایی، مواد شوینده، حلال ها و محصولات نفتی از خودشان مقاومت نشان دهند.
  • این محصولات می توانند تماس دائمی نم و رطوبت را به خوبی تاب بیاورند و اصلا سطح رویه آن ها بلند نمی شود و حالت پوسته پوسته نمی گیرد، از این رو به آن ها رنگ پلی اورتان ضد آب می گویند و برای نواحی مرطوب خیلی مناسب هستند.
  • تابش مستقیم و دائمی نور خورشید، گرما و سرمای خیلی شدید و مجاورت هوا نیز به کیفیت این رنگ هیچ آسیبی وارد نمی کند و جلای آن را از بین نمی برد.
  • این رنگ به خوبی می تواند در برابر وارد آمدن ضربه، فشار، ساییدگی و فرسایش دوام بیاورد، پس از طول عمر زیادی برخوردار می باشد، این محصول رنگ پلی اورتان ضد خش نام دارد و می تواند یک کفپوش عالی باشد.

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان

شرایط نگهداری رنگ پلی اورتان نگهداری کردن از محصولات شیمیایی مختلفی مانند رنگ پلی اورتان نیازمند در نظر گرفتن شرایط ویژه ای است چرا که این رنگ ها در برابر عوامل مختلف از خود واکنش نشان می دهند، پس ما در ادامه به برخی از این شرایط اشاره می کنیم:

  • اول از همه به یاد داشته باشید که رنگ پلی اورتان به دلیل ترکیبات پلیمری که دارد قابل اشتعال است و امکان احتراق آن وجود دارد، پس آن را دور از مواد آتش زا، بخاری و شوفاژ و جریان الکتریسیته خیلی قوی نگهداری کنید تا برای شما خطر ایجاد نکند.
  • موضوع مهم دیگری که در مورد این محصولات باید حتما به آن دقت کنید این است که این رنگ ها خیلی زود خشک می شوند، پس حتما آن ها را در داخل ظرف های در بسته و پلمپ شده نگهداری نمایید، اما در صورتی که در رنگ باز شده بود باید در مدت زمان کوتاهی آن را مصرف کنید.
  • این محصول باید در یک جای خشک و دور از رطوبت نگهداری شود، چون این عامل ممکن است بر روی آن اثر بگذارد.
  • محل نگهداری کردن از این محصول باید دمای کمتر از بیست درجه داشته باشد اما در برابر یخ زدگی هم باید از آن مراقبت نمود، چون رنگ در مقابل سرما و گرمای زیاد واکنش نشان می دهد.

شیوه اجرای رنگ پلی اورتان چگونه است؟

شیوه اجرای رنگ پلی اورتان چگونه است؟ رنگ های پلی اورتان دارای دو مدل هستند که شامل رنگ پلی اورتان تک جزئی و دو جزئی می باشند، هر کدام از این رنگ ها را به یک شیوه مختلف مورد استفاده قرار می دهند که ما در ادامه این مطلب به آن ها اشاره می کنیم:

  • برای اجرا کردن رنگ تک جزئی که از قبل آماده شده است شما نیاز به انجام کار خاصی ندارید و می توانید به راحتی رنگ را با غلطک یا اسپری استفاده کنید، اما باید این کار در مدت زمان کمی صورت بگیرد.
  • رنگ های دو جزئی به این صورت هستند که در آن ها رزین را با ماده ای به اسم هاردنر یا سخت کننده به وسیله یک میکسر به خوبی ترکیب می کنند تا رنگ نهایی به دست بیاید.
  • قبل از اجرای رنگ باید محل مورد نظر کاملا تمیز شود و سمباده کشی گردد، بعد رنگ را با نهایت دقت و با یک تفنگ یا اسپری مخصوص بر روی محل بپاشید یا با غلطک روی آن بکشید.
  • حال باید برای مدتی صبر کنید تا رنگ خودش را بگیرد و سخت شود، در این صورت کاملا محکم می شود و تمام عوامل محیطی را به خوبی تحمل می کند، در ضمن به راحتی هم می توان آن را تمیز کرد.

سفارش انواع رنگ پلی اورتان براق

سفارش انواع رنگ پلی اورتان براق انواع رنگ های پلی اورتان که شامل رنگ پلی اورتان کابینت، کف، دیوار یا درب و پنجره هستند، در واحد های صنعتی با استفاده از متریال های مرغوبی تهیه می شوند، بسته بندی و پلمپ می گردند و سپس به وسیله شرکت های بزرگ پخش در تمام نقاط کشور توزیع می شوند.

این شرکت ها به طرق مختلفی به عرضه و فروش این رنگ ها می پردازند و آماده دریافت کردن سفارش خرید هم میهنان ما هستند و سعی می کنند در کمترین زمان ممکن به آن ها خدمات ارائه دهند، از این رو هم شعبه های متعدد حضوری را در شهرهای مختلف دایر کرده اند و هم از سایت های آنلاین استفاده می کنند.

البته استفاده کردن از درگاه های مجازی برای خرید این محصول با سهولت و سرعت بیشتری امکان پذیر است و ما هم به همه توصیه می کنیم که جهت افزایش رفاه خود همین راه را مورد استفاده قرار دهند.

به این ترتیب تمامی حد و مرزها از میان برداشته می شوند و همه افراد از هر جایی می توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما