تولید کننده رنگ آکرولیک خودرو اصفهان

تولید کننده رنگ آکرولیک خودرو اصفهان، این محصول را با کیفیت قابل قبول ارائه می دهد؛ می دانیم که رنگ آکرولیک از جمله رنگ های مناسب بدنه اتومبیل است که درخشندگی و انعطاف پذیری خاصی دارد؛ این رنگ به سرعت خشک شده، جلوه بسیار خوبی به خودرو داده و تا مدت ها دوام می آورد.

تولید کننده رنگ آکرولیک خودرو اصفهان

گروه های مختلف رنگ خودرو را بشناسید

گروه های مختلف رنگ خودرو را بشناسید رنگ آمیزی خودرو، مقوله بسیار مهمی است که علاوه بر زیبایی و درخشندگی خاصی که ایجاد می کند؛ به نوبه خود باعث محافظت از بدنه خودرو در برابر خط و خش و سایر عوامل آسیب زا خواهد شد.

رنگ های آکرولیک از جمله بهترین رنگ هایی هستند که به علت دوام و درخشندگی برای بدنه خودرو استفاده می شوند؛ اما به طور کلی انواع رنگ خودرو را به اشکال گوناگون گروه بندی می کنند.

برای شناخت کلی گروه های مختلف رنگ خودرو روش های زیادی وجود دارد؛ مثلاً در یک دسته بندی بسیار کلی آنها را به دو طبقه روغنی و متالیک تقسیم می کنند؛ رنگ های متالیک دارای یک لایه کیلر (لایه محافظ شفاف) اضافه جهت محافظت از دو لایه آستر و پرایمر هستند؛ امروزه این رنگ ها بیش از رنگ های روغنی به کار می روند.

از لحاظ ظاهری، گروه های مختلف رنگ اتومبیل به دو دسته رنگ های ساده و رنگ های مات و کدر تقسیم می شوند؛ به طور کلی رنگ های ساده، قیمت نسبتاً مناسبی داشته و در صورت آسیب دیدگی به راحتی ترمیم می گردند؛ به همین علت در اغلب موارد از آنها استفاده می کنند.

قیمت رنگ آکرولیک خودرو در بازار اصفهان

قیمت رنگ آکرولیک خودرو در بازار اصفهان قیمت رنگ خودرو آکرولیک در بازار اصفهان چقدر است؟
برای پاسخ به این سوال، باید علاوه بر ارقام مختلف رنگ آکرولیک، شرایط حاکم بر بازار رنگ خودرو را نیز بررسی نمود.
به عبارت دیگر قیمت رنگ آکرولیک خودرو در بازار اصفهان، وابسته به مسائل زیر است:

  • محل تولید و برند رنگ آکرولیک خودرو
  • کیفیت موارد اولیه تشکیل دهنده رنگ خودرو
  • پایه حلال رنگ آکرولیک (نفت یا آب)
  • نوع رنگ (سفید، مشکی و …)
  • نحوه بسته بندی و عرضه رنگ
  • روش خرید و فروش رنگ آکرولیک
  • شرایط بازار واردات مواد اولیه

به عنوان مثال قیمت رنگ آکرولیک با حلال نفتی با رنگ هایی که حلال آنها آب است؛ متفاوت است.
علاوه بر آنچه بیان شد؛ گاهی اوقات عواملی مثل تغییر قیمت ارز نیز باعث ایجاد نوسان قیمت خواهند شد.

اصفهان از شهرهای بزرگ و مشهور ایران بوده و یک قطب مهم صنعتی به شمار می رود؛ در نتیجه تجارت انواع رنگ آکرولیک خودرو در این شهر، همواره رونق دارد. کارخانه های اتومبیل سازی یا کارگاه های رنگ آمیزی ماشین در اصفهان از جمله مهم ترین خریداران عمده رنگ خودرو محسوب می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما