بررسی قیمت رنگ اپوکسی ترنسپرنت

رنگ اپوکسی ترنسپرنت اقلام گوناگونی دارد که می تواند بر قیمت آن ها بر اساس نوع مواد اولیه و این که تولید داخل هست یا وارداتی و همچنین سایر عوامل دیگر تاثیر بگذارد. برای کسب اطلاع از انواع این رنگ ها می توان به سایتهای اینترنتی معتبر مراجعه کرد و اطلاعات به روز را در مورد انواع و قیمت این رنگهای پر طرفدار پیدا کرد و همچنین می توان با تولید کنندگان داخلی این رنگ ها آشنا شد و حتی می توان به صورت حضوری با مشاوران کارخانجات تولیدی و بازرگانی در مورد رنگها و قیمتهای مختلف آن ها مشورت کرد.

بررسی قیمت رنگ اپوکسی ترنسپرنت

مزایا استفاده از رنگ اپوکسی

مزایا استفاده از رنگ اپوکسی رنگ های اپوکسی در قیاس با بقیه رنگها مزایای زیادی دارد. یکی از این مزایا این است که سطحی درخشان و براق ایجاد میکند. سطح را بادوام و با تحمل ترافیک بالا میکند. برای انبارها و کاربردهای صنعتی مناسب است و به راحتی تمیز می شوند و قابلیت نصب آسانی دارد. با رنگ می توان آن را ترکیب کرد و تمام ترک ها را می پوشاند و از فرسودگی سطح جلوگیری میکند. قیمت این رنگها مقرون به صرفه است و به تعمیر و نگهداری کمی احتیاج دارد.

این رنگها پس از خشک شدن قابلیت شستشو دارد و به این دلیل که قابلیت انعطاف پذیری دارند در مقابل تغییر شکل های سازه ها مقاومت میکنند و همچنین در برابر ضربه به شدت مقاوم هستند. در مقابل رطوبت و آب خیلی مقاوم هستند و بعد از شستشو پوسته پوسته نمی شوند.

رنگ اپوکسی پلی آمید برای مکانهای مرطوب مناسب تر هست.رنگهای اپوکسی قابلیت استفاده بر روی سطوح فلزی، چوبی، بتنی و اتاقهای تاسیسات و زیر زمینهای مرطوب و فونداسیون سازه ها و هر جایی که نیاز به پوشش مقاوم و بالایی دارد را دارد.

رنگ اپوکسی سه بعدی یکی از ملزوماتی است که برای ساخت کف پوشهای سه بعدی ضروری است. کف پوشهای سه بعدی بسیار پر طرفدار هستند و برای تزیین کردن و پوشاندن کف استفاده می شوند.

رنگ اپوکسی گرانیتی مانند کف پوش هستند و افراد زیادی به جای هزینه کردن زیاد برای کف پوش، از این رنگها استفاده می کنند که هم زیبا هستند و هم به صرفه تر هستند. کفپوش اپوکسی گرانیتی نوعی کفپوش آنتی باکتریال و زیباست که در کافی شاپ ها، رستوران ها و بیمارستان ها و… کاربرد فراوانی دارد و همچنین دارای مزایای زیادی هستند از جمله: پاکیزیگی آسان و عدم جذب رطوبت و…

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های رنگهای اپوکسی تنوع رنگ این رنگ هاست و شما میتوانید بنا بر سلیقه خود هر رنگی دوست دارید برای کف ساختمان خود استفاده کنید.

همچنین از این رنگها در سازه های الکتریکی یا الکترونیکی هوا و فضا، دریایی، خانگی و حتی زیست شناسی استفاده می شود.

ویژگی های رنگ اپوکسی ترنسپرنت

ویژگی های رنگ اپوکسی ترنسپرنت جوهر رنگی شفاف یا همان رنگ ترنسپرنت برای رزین های اپوکسی استفاده می، شوند. از این رنگها برای ساختن زیور آلات رنگی شیشه ای و یا ظرفهای رنگی شفاف و زیبا استفاده می شوند. این رنگها به این دلیل که خلوص بالایی دارند و این که در ماده اصلی رنگ اشباع می شوند یک قطره از آن برای حجم زیادی از رزین اپوکسی کافی است. این رنگها زیبایی خاصی در کارها ایجاد می کنند.این رنگ جوهری بر پایه الکل است و به دلیل فرار بودن الکل افکت های زیبایی را می سازد.

در واقع رنگ های ترنسپرنت به شکل جوهر هستند و هنگامی که با رزین اپوکسی مخلوط می شوند نور را از خودشان عبور می دهند. در کل به دسته ای از رنگ ها که نور را از خودشون عبور می دهند رنگهای ترنسپرنت می گویند.

این رنگها باید در دمای 25 درجه سانتی گراد به مدت یکسال بعد از زمان تولید نگهداری شوند. وسایلی که میخواهید با این رنگها رنگ آمیزی کنید باید خوب شستشو دهید تا به رنگ های دیگر و گرد و خاک آغشته نباشند. معمولا نحوه استفاده از این رنگها به خوبی روی بسته بندی آن ها نوشته شده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. بطور حتم باید از تمیز بودن سطوحی که قصد رنگ آمیزی آن ها را دارید باید یقین حاصل کنید و به دقت آن را بررسی کنید این نکته خیلی حالا اهمیت است.

رنگهای اپوکسی ( ترنسپرنت، شفاف) پوششی نیستند و اصلا سطح زیر کار خودشان را نمی پوشانند.بعضی از آن ها این قابلیت را دارند که با رزین اپوکسی مخلوط شوند. اما حتما از رنگهای جوهری بر پایه الکل برای مخلوط کردن با رزین اپوکسی استفاده کنیدو اگر از برند یا جای نا مطمئن ی خرید می کنید در مقدار کم بگیرید و بعد از مخلوط کردن اگر مشکلی نداشت مقدار بیشتر را خریداری کنید.

چرا رنگ اپوکسی پوشش خوبی برای لوله است

چرا رنگ اپوکسی پوشش خوبی برای لوله است رنگ اپوکسی لوله فولادی باید به صورت بهداشتی و دارای استاندارد باشد تا برای سلامت انسانها با مواد سمی خطر نداشته باشد. این نوع رنگ اپوکسی کاملا با رنگهای اپوکسی دیگر متفاوت است و به علت حساسیت و دقت بیشتری که در تولید آن به کار می رود نسبت به بقیه رنگهای اپوکسی قیمت بالاتری دارند.

با استفاده از این رنگ استحکام لوله ها را زیاد تر می کنند و آن ها را در برابر خراش و ضربه و همچنین در برابر مواد شیمیایی مقاوم تر می کنند.

رنگهای اپوکسی لوله فولادی که از رزین اپوکسی و هاردنر پلی امید تشکیل شده اند می توانند سطح وسیعی را بپوشانند و همچنین دارای میزان چسبندگی خوبی هستند و در برابر اصطکاک و حرارت و رطوبت و همچنین زنگ زدگی از مقاومت خوبی برخوردارند.

فروش انواع رنگ اپوکسی ترنسپرنت

فروش انواع رنگ اپوکسی ترنسپرنت برندهای معروف رنگهای اپوکسی در بازار ایران از این قرار است:الوان، روناس، تابا(برند تابا گارد)، پارس پامچال و پارش اشن و قیمت این رنگ ها در بازار تقریبا به ازای هر کیلو 100000 تومان است.

برای خرید این رنگها به صورت حضوری و اینترنتی می توان آن ها را خریداری کرد. و برای اینکه از کیفیت رنگها مطمئن باشید،خیلی بهتر هست که از برندهای معروف و از سایتها یا مغازه های مطمئن خرید را انجام دهید.

رنگهای اپوکسی وارداتی به خاطر نوسانات قیمت ارز از قیمت بالاتری نسبت به رنگهای تولید داخل دارند. اما به لحاظ کیفیت خوشبختانه تولید کنندگان و کارشناسان ایرانی هم توانسته اند رنگهای با کیفیت خیلی خوب و مطلوب تولید کنند.

برای خرید کردن رنگ اپوکسی لوله ای به صورت عمده بهتر است که مستقیما از خود کارخانه خریداری شود تا با قیمت مناسب تر و پایین تر از نرخ بازار بتوانید خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما