ارائه انواع رنگ اپوکسی صنعتی

امروزه در کشور ما انواع مختلفی رنگ عایق اپوکسی به فروش می رسد که از فروش بالایی برخوردار است. این محصول بعد از تولید به مراکز عرضه فرستاده می شود. مراکز عرضه رنگ اپوکسی صنعتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند. همچنین این محصول به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم عرضه می شود که خرید مستقیم بهتر می باشد و در فروشگاه ها به فروش می رسد.

رنگ اپوکسی حرارتی محصول تولید شده دو جزئی است که برای پوشش دهی سطوح مختلف از آن استفاده می شود. کاربرد رنگ اپوکسی حرارتی در صنایع پوشش دهی بسیار زیاد است و در راستای این موضوع خریداران همیشه به دنبال پیدا کردن فروشندگان مستقیم این محصول هستند تا بتوانند آن را با قیمت های بسیار مناسب خریداری نمایند.

ارائه انواع  رنگ اپوکسی صنعتی

رنگ اپوکسی چه کاربردی در صنعت دارد؟

رنگ اپوکسی  چه کاربردی در صنعت دارد؟ کارایی رنگ اپوکسی فلزات بسیار زیاد است و به دلیل کاربرد زیادی که در صنایع مختلف دارد از فروش بسیار بالایی برخوردار است. این محصول برای پوشاندن کف گاراژ بسیار عالی می باشد. همچنین برای ایوان و حیاط خلوت یک انتخاب عالی می باشد. این محصول برای رنگ کردن و پوشش کف زیر زمین هم مناسب است. رنگ اپوکسی از دو ترکیب رزبن اپوکسی و سفت کننده تشکیل شده است که باعث شده مقاوم باشد و برای رنگ کردن کف، کف آشپزخانه، خانه و راه پله ها استفاده می شود. برخی از رنگ های اپوکسی وجود دارد که از مقاومت بالایی برخوردارند. به همین دلیل از آن ها برای رنگ کردن فولاد و استفاده در صنعت های مختلف انجام می گیرد. استفاده از رنگ اپوکسی ویژگی زیادی دارد و نه تنها باعث درخشش می شود بلکه لکه ها، پوسته پوسته شدن ها را از بین می برد.

رنگ اپوکسی لوله فولادی از جمله خاصترین رنگها در دنیای امروزی است که با اجرای آنها در روز نور را جذب می کنند و در شب دارای درخشش هستند؛ از این رو با سایر رنگها متفاوت هستند و برتری هایی نسبت به آنها دارند. این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین ارائه کننده های رنگ اپوکسی شب تاب بهترین برند های این محصول را برای عرضه آورده است که خرید فوری آنها نیز برای خریداران از روش خرید اینترنتی امکان پذیر است. قیمت خرید رنگ اپوکسی تک جزیی در سایت به صورت روزانه اعلام می شود تا مشتری بتواند بر اساس نیاز و بودجه خود خریدش را انجام دهد. طیف گسترده ای از رنگهای صنعتی را رنگهای اپوکسی تشکیل می دهند که به علت خواص متعدد، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید انواع رنگ تک جزیی اپوکسی را دارید می توانید به روش اینترنتی اقدام و آن را به صورت آنلاین با یک قیمت منصفانه از ما خریداری نمایید.

مشخصات انواع رنگ اپوکسی صنعتی

امروزه در کشور ما انواع مختلفی رنگ اپوکسی ضد خوردگی به فروش می رسد. این رنگ از قیمت خوبی برخوردار است. همچنین رنگ اپوکسی به دو روش عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید عمده رنگ به صرفه تر است. زیرا واسطه ها حذف می شود و قیمت ها کاهش می یابد. همچنین به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسد. خرید مستقیم این محصول در فروشگاه ها امکان پذیر است و در نمایندگی ها به صورت غیر مستقیم به فروش می رسد. نمایندگی ها با تضمین کیفیت و به صورت عمده و قیمت مناسب این محصول را در سراسر کشور عرضه می کنند. این محصول در سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد. سایت ما یکی از سایت های پرفروش است. زیرا کیفیت محصولات درجه یک می باشد، به صورت عمده این محصول را به فروش می رساند، کاملا معتبر می باشد و قیمت محصولات کاهش می یابد. سایت ما خدمات ویژه را برای مشتریان خود ارائه می دهد. برای اطلاع و آگاهی از قیمت این محصول با مشاوران و کارشناسان ما در تماس باشید و در صورت نیاز این محصول را خریداری کنید.

رنگ اپوکسی روی فلز گونه ای از رنگ های مرغوب است که خاصیت فلورسنت دارد؛ به این منظور که در روز روشنایی و نور را جذب می کند و در شب آن را پس می دهد که سبب شده است این محصول با سایر رنگ ها متفاوت باشد. رنگ اپوکسی شب تاب به خاطر اکسید پایه آلومینایی که در آنها استفاده می‌شود، هیچگونه زیانی برای بدن انسان ندارند و از آنها استفاده های زیادی می شود. رنگ های اپوکسی شب تاب به دلیل ویژگی هایی که دارند به عنوان رنگ های تزیینی و برای وسایل تزئیناتی مانند ساعت و وسایل دکوراتیو استفاده می شود. برای زینت بخشیدن به قاب های دیواری نیز از این محصول استفاده می شود. از آنها در رزین های پلیمری نیز استفاده می شود و در نمای ساختمان ها و قسمت های مختلفی آن نیز استفاده می شود.

انواع رنگ اپوکسی مناسب خودرو

انواع رنگ اپوکسی مناسب خودرو رنگ اپوکسی ضد اکسایش طیف گسترده ای از رنگ های صنعتی را به خود اختصاص دادند و بیشتر صنایع پوشش دهنده از این رنگ ها برای پوشش دهی درونی و بیرونی تجهیزات و کالاهای مختلف استفاده می ‌کنند.

رنگ اپوکسی گلس فلیک در واقع محصول تهیه شده دو جزئی هستند که دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد می باشند. از مهمترین ویژگی رنگ اپوکسی حرارتی می توان به مقاوم بودن آنها در برابر عوامل جوی، سایش، استحکاک و عوامل شیمیایی اشاره کرد.

رنگ های اپوکسی با توجه به سطحی که قرارگیری آنها صورت می پذیرد، ضخامت مناسب و لایه اپوکسی دارای نمونه های متفاوتی دارند و این نوع رنگ ها در سطوح فلزی و سیمانی قابل استفاده هستند.

رنگ های اپوکسی حرارتی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به عنوان مهم ‌ترین رنگ صنعتی استفاده می شوند. از دیگر ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد رنگ اپوکسی حرارتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای دوام و عمر طولانی
  • دارای ظاهر مدرن و تنوع رنگ بسیار بالا
  • مقاوم در برابر حرارت بسیار زیاد
  • دارای قیمت مناسب و به صرفه جهت بهره وری در سطوح مختلف
  • غیر قابل حل شدن در حلال های صنعتی
  • مقاوم در برابر خوردگی انواع مواد شیمیایی
  • ایمنی تردد و نگهداری وسایل
  • سرعت اجرای بسیار بالا بر روی سطوح مختلف و دارای سازگاری مناسب با محیط زیست

نکاتی خواندنی درباره رنگ اپوکسی

انواع رنگ های اپوکسی از دو گروه اصلی رنگهای اپوکسی پلی آمید و اپوکسی پلی آمین تشکیل شده اند. این رنگها به صورت تک جزیی، دو جزیی و سه جزیی در بازار به فروش می رسند. رنگ های تک جزیی بیشتر به عنوان رنگ های ترافیکی شناخته می شوند. در تولید انواع تجهیزات مرتبط با امور حمل و نقل و ترافیک جاده ای که باید دارای رنگ باشد، از این نوع رنگ ها استفاده می شود. به آنها رنگ های ترافیکی سرد تک جزیی هم گفته می شود.

در حالت کلی می توان گفت انواع رنگ های اپوکسی از نظر مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدها، حلال ها و فرآورده های نفتی و انعطاف پذیر بودن با یکدیگر تفاوت دارند. تولیدکنندگان رنگ های اپوکسی را در دسته جداگانه تقسیم بندی می کنند. از آنها می توان هم برای سطوح داخلی و هم خارجی استفاده نمود. اما بیشتر به عنوان پوشش دهنده سطوح کف داخلی به کار گرفته می شوند. رنگ های تک جزئی پس از خشک شدن به یک سطح سفت و سخت تبدیل شده و دوام بسیار بالایی دارند. به همین دلیل در سطوحی که به صورت مداوم در معرض رطوبت یا مواد خورنده قرار دارد، استفاده از این رنگها کاربرد بیشتری می یابد.

رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگ های تولید شده در کشور ایران می باشد که از جمله رنگ های گرما سخت و ترموست محسوب می شوند. این رنگ با انواع ترکیبات مختلف تهیه و تولید می شود که وجود این ترکیبات برای تولید یک رنگ عالی و مرغوب لازم و ضروری می باشد. این نوع رنگ از واکنش شیمیایی انواع ترکیبات مختلف به نام های رزین اپوکساید همراه با هاردنر های پلی آمید یا آمین به دست می آید. رنگ اپوکسی دارای خواص بسیار متنوع و مطلوب می باشد که به همین علت توانسته در صنعت های مختلف رنگ برای تولید رنگ های متنوع مورد استفاده قرار بگیرد.

این رنگ دارای کاربرد های مختلف می باشد که از اصلی ترین و رایج ترین کاربردهای آن می توان به پوشانده و رنگ آمیزی گاراژ، ایوان ها و حیاط ها، انواع زیر زمین و غیره اشاره کرد. همچنین این نوع رنگ از دو ترکیب مختلف مایع شکل به نام رزین و سفت کننده تشکیل شده است که این ترکیبات سبب مقاوم و محکم شدن این رنگ در برابر انواع ضربه ها، آب و رطوبت شده است. استفاده از ترکیبات ذکر شده در این رنگ سبب شده تا بتوان از آن برای رنگ کردن انواع فولاد، زمین های بتنی، رنگ آمیزی کف ساختمان از جمله آشپزخانه و طبقات و غیره استفاده کرد. ترکیبات رنگ اپوکسی شامل انواع مواد شیمیایی و طبیعی دیگری نیز می شود.

صادرات انواع رنگ اپوکسی صنعتی

صادرات انواع رنگ اپوکسی صنعتی رنگ اپوکسی قیمت مناسب یکی از بهترین و پر کاربرد ترین رنگ های موجود در جهان می باشد. این رنگ به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک، تغییرات آب و هوایی دارد، جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد.
این رنگ پس از خشک شدن، قابل شستشو بوده و بسیار انعطاف پذیر است و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. از کاربرد رنگ اپوکسی پلی استر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • از این رنگ می توان برای رنگ کردن سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و … استفاده کرد.
  • سطوحی که در مجاورت مواد شیمیایی، نمک و… هستند.
  • سطوحی که در مجاورت بنزین، الکل، نفت می باشد.
  • فضای داخلی و خارجی ساختمان.
  • زیر زمین های مرطوب، کف پارکینگ و کارخانجات.

به طور کلی از این رنگ در تمامی مکان ها به دلیل مقاومت بالایی که دارد، می توان استفاده کرد.
رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی و مقاومت شیمیایی و مقاومت الکتریکی بالایی که دارد، نسبت به سایر رنگ ها بیشتر شناخته شده است.
در ساختار این رنگ از هیچگونه حلال و رقیق کننده که واکنش نشان دهد،استفاده نشده است و همین موضوع باعث می شود که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش بصورت ثابت باقی بماند و خصوصیات شیمیایی آن تغییر نکند.
برای کار با این رنگ، ابتدا باید سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک کنید، سپس یک سطح خشک و صاف را آماده کرده و با یک قلم مو یا غلتک، سطح مورد نظر را به آرامی رنگ کنید. بهترین دم حین کار با رنگ اپوکسی، 15 تا 40 درجه می باشد که رنگ، ترک نزند. پس از رنگ شدن کامل تا یک روز نباید هیچ فرد یا اشیایی روی سطح، باشد.

شرکت ارائه دهنده رنگ اپوکسی صنعتی

فروش رنگ اپوکسی تک جزیی علاوه بر آنکه به صورت حضوری انجام می شود، به دلیل گسترش فضای مجازی و دسترسی همگانی به اینترنت، به صورت آنلاین هم عرضه می گردد. رنگ های اپوکسی از پرفروش ترین انواع رنگهای صنعتی موجود در بازار بوده که به علت پوشش بسیار خوبی که ایجاد می کنند، در صنایع مختلف از آنها به شکل های گوناگون استفاده می شود. فروش به صورت مستقیم انجام می گیرد. در فروش اینترنتی همه محصولات عرضه شده به علت عرضه بدون واسطه زیر نرخ بازار آزاد هستند. در واقع مصرف کننده نهایی می تواند با پرداخت هزینه کمتر، خرید بهتر، باکیفیت تر و مقرون به صرفه تری را انجام دهد. از سوی دیگر امکان خرید به ساعات خاصی از روز محدود نبوده و شما می توانید در همه اوقات شبانه روز نسبت به سفارش غیرحضوری اقدام کنید.

تولید رنگ اپوکسی پلی استر، در بهترین کارخانجات کشور با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام می شود. این مرکز با عرضه محصولات به قیمت تولیدی، به شما در خریدی با کیفیت و قیمت مناسب کمک می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول، قیمت و نحوه خرید آن، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با ما در تماس باشید.

فروشندگان بهترین انواع رنگ اپوکسی صنعتی

فروشندگان بهترین انواع رنگ اپوکسی صنعتی عرضه رنگ اپوکسی حرارتی در بازار توسط واحد های انجام می ‌شود که بهترین برند ها را به مشتریان معرفی می کنند. عرضه کننده های رنگ اپوکسی حرارتی در بازار در راستای اولویت قرار دادن رضایت مشتریان تمام سعی خود را به کار می برند تا این محصولات را در برند های بسیار معروف و شناخته شده و با سطح کیفی بسیار بالا و قیمت مناسب معرفی نمایند تا بتواند رضایت مشتریان خود را در سطوح مختلف جذب نمایند. عرضه کننده های رنگ اپوکسی حرارتی امروزه با انتخاب فروش اینترنتی این محصول توانستند زمینه تولید بیشتر این محصولات را برای تولید‌کنندگان ایجاد نمایند و همچنین با فروش اینترنتی توانستند این محصولات را به صورت یکجا و خیلی سریع به مشتریان معرفی نمایند.

از آنجایی که کاربرد رنگ شب تاب بسیار می باشد، میزان تولید و توزیع این رنگ ها نیز بالا است و هرساله حجم عظیمی از آنها تولید شده و در قالب بسته بندی های مناسب عرضه می شود. این مکان نیز در جهت ارائه بهترین برند های رنگ اپوکسی شب تاب فعالیت دارد و محصولاتی را که رضایت خریدار را به دنبال داشته باشد برای این کار در نظر می گیرد. برای سفارش و خرید بهترین رنگ های اپوکسی شب تاب از طریق این مرکز به طور غیر حضوری می توانید اقدام کنید و نیاز های خود را به ثبت رسانده و در کوتاهترین مدت ممکن تحویل بگیرید. امکان خرید عمده این محصول برای طیف های رنگی متنوع نیز امکان پذیر است و خریداران در اقصی نقاط ایران با صرف بهای مناسب و ارزان می توانند نیاز های خود را سفارش داده و به طور تضمینی دریافت کنند. قیمت خرید رنگ اپوکسی نیز در ین مکان مناسب و مشتری پسند است که با توجه به هزینه های تولید آنها تعیین می شود و خریداران با صرف بهای اقتصادی اندک می توانند آنها را تهیه کنند و نهایت استفاده از آنها ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما