کارخانه رنگ پودری ضد حریق ایرانی

رنگ ها یکی از ترکیبات تولید شده توسط صنایع پتروشیمی و کارخانجات رنگ سازی هستند که برای زیبا سازی نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شوند. انواع مختلف رنگ در بازار این صنعت وجود دارد. بیشترین کاربرد رنگ ها برای محافظت از سطح زیرین آن ها و علاوه بر این زیباسازی محیط هایی مانند فضاهای بیرونی و داخلی ساختمان می باشند. یکی از انواع این رنگ ها رنگ پودری ضد حریق است. ویژگی های این نوع رنگ چیست و چگونه می توان این رنگ را بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه تولید کننده آن در اصفهان خریداری نمود؟

کارخانه رنگ پودری ضد حریق ایرانی

ویژگی های رنگ پودری ضد حریق خوب

ویژگی های رنگ پودری ضد حریق خوب

رنگ پودری ضد حریق پایه معدنی با دانسیته کم دارد و از رنگ های با پایه حلال آبی بوده و خاصیت منبسط شوندگی دارد.

خاصیت پایه آبی بودن رنگ پودری در محیط های مانده بیمارستان بسیار مفید می باشد. زیرا اولا زود خشک می شود و دوما باعث ایجاد بوی نامطبوع که اکثر رنگ ها پس از عملیات رنگ کاری از خود متصاعد می کنند در محیط بیمارستان نمی شود. همچنین همچون رنگ های روغنی که دارای مواد قابل اشتعال بالا هستند به جریان یافتن و ادامه آتش سوزی کمک نمی کنند.

از خصوصیات رنگ پودری ضد حریق این است که بعد از اجرای عملیات رنگ کاری منبسط شده و ضخامت لایه رنگ بیشتر می‌شوند و بنابراین در صورت حریق و آتش‌سوزی، لایه زیرین رنگ سالم باقی می ماند.

از خصوصیات دیگر این رنگ ها این است که بر روی انواع سطوح مانند بتن، فولاد و یا حتی چوب می توان از آنها استفاده کرد.

از اجزا اصلی تشکیل دهنده این رنگ ها گچ، پرلیت، ورمیکیولیت و ماده منبسط کننده است و بنابراین جز رنگ های با قیمت ارزان محسوب می شود. 

این رنگ ها برخلاف بسیاری از رنگ ها وزن سبکی دارند و بنابراین به راحتی قابل جابجا شدن هستند.


فروش رنگ پودری ضد حریق در اصفهان

فروش رنگ پودری ضد حریق در اصفهان چنانچه در زمینه فروش انواع رنگ ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و یا در کشورهای همسایه و سایر کشورها توانسته اید برای انواع رنگ ایرانی بازاریابی کنید استفاده از رنگ پودری می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه تجارت شما باشد.

برای خرید رنگ پودری اصفهان می توانید با کارشناس فروش رنگ پودری در اصفهان ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول و سایر مشخصات آن، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با حفظ شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما ارسال خواهد شد.

خرید عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و می توانید با قیمت ارزان تری رنگ پودری ضد حریق را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما