کارخانه رنگ پودری صنعتی در اصفهان

رنگ پودری صنعتی ترکیبی از ذرات رزین، پیگمنت های رنگ و افزودنی ها می باشد که به صورت خشک و مستقیم بر روی سطوح پاشیده می شود. کارخانجات اصفهان نیز با داشتن دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته، آزمایشگاه های مجهز، بهره گیری از دانش روز دنیا و نیروهای ماهر به تولید انواع رنگ های پودری متنوع می پردازند.

کارخانه رنگ پودری صنعتی در اصفهان

از رنگ پودری صنعتی چه استفاده ای می شود؟

از رنگ پودری صنعتی چه استفاده ای می شود؟

رنگ های پودری ویژگی های منحصر به فردی نسبت به رنگ های دیگر دارند و برای رنگ آمیزی سطوح فلزی و غیرفلزی مناسب می باشند. این رنگ ها به دلیل خشک و جامد بودن، سطوح را به طور کامل می پوشانند. پاشیدن آن به وسیله ی دستگاه مخصوصی انجام می شود. 

کاربرد رنگ های پودری در مصارف صنعتی فلزی مانند بدنه هواپیما، ماشین آلات، تابلوهای برق، شیرآلات، لوازم آشپزخانه مانند لباسشویی، فریزر، یخچال و در صنایع غیر فلزی مانند چوب و ام دی اف بسیار زیاد است. این رنگ ها عملکرد بالایی دارند و به صورت الکتروشیمیایی اعمال می شوند که ظرافت بالا، پوشش دهی کامل سطوح و زمان کوتاه در خشک شدن از قابلیت های آن می باشد.

رنگ پودری به دلیل مزایایی که دارد مورد استقبال بسیاری از کارخانجات قرار گرفته است. از مهمترین مزایای آن می توان به مقاوم بودن در برابر سرما و گرما، عدم تغییر رنگ در مدت طولانی، قابل شست و شو بودن و مقاوم بودن در برابر ضربات اشاره نمود.

این رنگ به دلیل غیرحلال بودن با محیط زیست سازگاری داشته و قابل بازیافت است که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. بسیاری از صنعت گران از این ماده به دلیل نداشتن آلاینده های خطرناک استفاده می کنند.

فروشنده رنگ پودری صنعتی ارزان

فروشنده رنگ پودری صنعتی ارزان

رنگ پودری صنعتی در انواع مختلف چکشی، اپوکسی، پلی استر، چرمی و … تولید می شود و فروش آن به صورت عمده است. امروزه فروش رنگ پودری ارزان و با کیفیت با استفاده از روش های بازاریابی سنتی و دیجیتالی بسیار افزایش یافته است. فروشنده رنگ پودری مطابق با درخواست مشتری آن را به فروش می رساند.

این محصول به دلیل مستحکم بودن و حفاظی مناسب برای بدنه ی قطعات بسیار پرکاربرد می باشد. مراکز معتبری در سطح کشور در زمینه فروش رنگ پودری فعالیت دارند که مهمترین پارامتر های آنان عرضه ی رنگی مرغوب و با کیفیت است.

دسترسی افراد به رنگ پودری صنعتی از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز امکان پذیر است. در این روش محصول با قیمت واقعی و بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رسد. برخی استان ها در سطح کشور با توانمند بودن در ساخت هر نوع رنگ پودری از تولید کنندگان مطرح در سطح کشور می باشند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما