پخش سیلر چوب پایه آب براق

سیلر چوب پایه آب براق به نوعی رنگ گفته می شود که برای رنگ کاری ظروف چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. سطح چوب ناصاف بوده و دارای خلل و فرجی می باشد که نیازمند استفاده از موادی مانند سیلر است که این ناصافی ها را از بین برده و سطح آن را صاف نماید. پخش این ماده به روش های مختلف صورت گرفته و در دسترس متقاضیان خرید قرار داده می شود.

پخش سیلر چوب پایه آب براق

مشخصات سیلر چوب پایه آب براق

مشخصات سیلر چوب پایه آب براق همان طور که عنوان شد سیلر ماده ای است که به پر کردن ناصافی های سطوح مختلف موجود روی چوب می پردازد. نوعی از سیلر ها سلولزی هستند. سلولز ماده اصلی تشکیل دهنده دیوار سلولی در گیاهان می باشد و یکی از مواد اولیه جهت ساخت انواع لاک های سلولزی در صنایع رنگ سازی را به خود اختصاص می دهد.

پوششی که به این شکل روی وسایل چوبی ایجاد می شود به منزله نوعی بتونه بی رنگ است که حالت مایع دارد و رنگ آن عسلی است. 

مواد اولیه ای که در ساخت سیلر ها به کار می رود عبارت است از:

  • زینک استئارات روی
  • رزین سویدا ویل سویا
  • رزین نیترو سلولز
  • حلال وایلن بوتیل استات

اجرا کردن سیلر عمدتا به همراه کیلر صورت می گیرد. در واقع ترکیبی از سیلر و کیلر برای رنگ کاری تجهیزات چوبی توسط رنگ کاران مورد استفاده قرار می گیرد. 

در گذشته اجرای سیلر بیشتر به کمک قلم مو انجام می گرفت اما در حال حاضر به دلیل خلق شیوه های نو از انواع پیستون و غلطک نیز به این منظور استفاده می شود. 

برای روان شدن سیلر ماده ای به نام تینر به کار می رود که درصد های مختلفی دارد. سرد بودن و گرم بودن هوا در زمان رنگ کاری بر روی انتخاب تینر و درصد مناسب آن تاثیر به سزایی دارد.

خرید انواع سیلر چوب از بازار تهران

خرید انواع سیلر چوب از بازار تهران انواع سیلر از بازار تهران به روش های مختلف خرید می شود. خرید سیلر در قوطی هایی با وزن های مختلف مانند یک، چهار و بیست کیلویی صورت می گیرد و برای انجام برخی پروژه های عظیم ساختمانی به خرید آن به صورت عمده نیازمند می باشد.

دیگر این که خرید سیلر به همراه تجهیزات جانبی آن مثلا پیستوله یا قلم مو و همچنین ماده ای که به سیلر افزوده می شود صورت می گیرد.

در زمینه استفاده از سیلر ذکر این نکته لازم است که پس از خرید و باز کردن درب قوطی آن استفاده از آن باید آغاز شود تا سیلر در اثر ماندن در فضای باز ته نشین شده و کیفیت خود را برای رنگ کاری از دست می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما