واردات رنگ پودری نساجی آلمانی اصل

در این مطلب می خواهیم در مورد خرید بهترین رنگ پودری نساجی درجه یک و روش خرید رنگ پودری و مشخصات این رنگ پودری که تولید شرکت آلمانی و به کشور ما وارد می شود اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان گرامی قرار دهیم.

واردات رنگ پودری نساجی آلمانی اصل

مشخصات بی نظیر رنگ پودری نساجی آلمانی

مشخصات بی نظیر رنگ پودری نساجی آلمانی

رنگ پودری نساجی محصول انجمن تولیدکنندگان آلمان است که دارای سابقه خوبی است مشخصه های این نوع رنگ پودری نساجی آلمانی عبارتند از: دارای آنتی باکتریال بسیار قوی است. ضد ایجاد بار الکتریکی ساکن  است. دارای ویژگی ضد اشعه های یو وی هستند. ضد آب هستند و قابلیت شست و شوی بالای دارند. دارای ترکیب های پیچیده و تکنولوژی پیشرفته در تولید آنها به کار رفته است و دارای تکنولوژی نانو هستند.

رنگ های پودری آلمانی دارای مزیت های هم هستند و نسبت به رنگ های مایع مقرون به صرفه تر هستند‌ و دارای کاربرد آسان هستند. دارای رنگ بندی های متنوعی هستند. دارای ضخامت بالای هستند. در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. دارای مقاومت بالای از لحاظ عوامل فیزیکی و شیمیایی هستند. خطر آتش سوزی در این نوع پودر ها وجود ندارد. کاهش زمان رنگ آمیزی و بالاترین کیفیت در اتمام کار و کاهش ضایعات در هنگام کار از ویژگی ها بی نظیر رنگ پودری نساجی آلمانی هستند.

خرید بهترین رنگ پودری نساجی درجه یک

خرید بهترین رنگ پودری نساجی درجه یک

به طور کلی باید بدانیم که رنگ های پودری نساجی دارای ترکیبات خاص خود هستند و ترکیبات آنها شباهتی به رنگ های مایع ندارند. رنگ پودری نساجی همان گونه که در قسمت قبل گفته شده از تولیدات آلمان ایت که به صورت وارداتی به کشور ما وارد می شود.

در شهر های بزرگ مانند تهران در مرکز شهر نمایندگی های واقع شده است که در حیطه فروش انواع رنگ ها بخصوص رنگ های پودری در حال فعالیت هستند. این مراکز فروش ارائه دهنده انواع رنگ های پودری نساجی درجه یک و وسایل مربوط به این کار و این حیطه هستند. در این مراکز فروش همان گونه که گفته شد انواع رنگ های پودری در رنگ های مختلف و در وزن های مختلف در قوطی های مناسب قرار دارند و به فروش می رسند. در این مکان ها افرادی هستند که مشاوره رایگان در تمام زمینه های رنگرزی و چاپ و تکمیل و غیره اطلاعاتی را در اختیار خریداران قرار می دهند. این مراکز سابقه طولانی در زمینه های نساجی دارند و به صورت حضوری و غیر حضوری خدمات فروش را انجام می دهند و امروزه از طریق سایت های فروش می توان با انواع رنگ های پودری و قیمت های آنها آشنا شوید و با صرفه جویی در وقت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما