واردات انواع رنگ اپوکسی شفاف

دنیای رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است که یکی از آن ها رنگ اپوکسی می باشد و این رنگ هم مدل های مختلفی دارد، این مدل ها شامل رنگ های مات یا شفاف اپوکسی هستند که زمینه کاربرد آن ها با هم فرق دارد و با توجه به رونق بازار این محصولات، همه ساله واردات انواع رنگ اپوکسی شفاف با حجم بسیار زیادی در کشور ما انجام می شود تا به تامین نیاز های داخلی بپردازند.

واردات انواع رنگ اپوکسی شفاف

به این دلایل از رنگ اپوکسی استفاه کنید

به این دلایل از رنگ اپوکسی استفاه کنید رنگ های اپوکسی یکی از پرمصرف ترین انواع و اقسام رنگ های مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز هستند و این محصولات به عنوان رنگ اپوکسی دو جزئی شناخته می شوند، یک جزء آن ها حلال رنگ است که رنگ را به صورت مایع در می آورد و دیگری هاردنر می باشد.

استفاده از این رنگ ها دارای رواج بسیار زیادی در بین تمام مصرف کننده ها در جهان است و اگر بخواهیم به دلایل این امر رسیدگی کنیم باید مزیت های مهم انواع رنگ اپوکسی را در نظر بگیریم، که برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • این رنگ ها دارای طول عمر، دوام و پایداری خیلی زیادی هستند و تا سال ها می توانند دوام بیاورند و به خوبی کار کنند، بدون اینکه هیچ گونه تغییری در ساختار، ظاهر و جلای آن ها ایجاد شود و یا مات و بدرنگ گردند، به همین دلیل از صرف هزینه های دوباره جلوگیری می کنند.
  • این محصولات به راحتی قابل اجرا کردن هستند و استفاده از آن ها با سرعت خیلی زیادی انجام می شود، در ضمن خیلی سریع نیز خشک می گردند و به این ترتیب موجب می شوند سرعت انجام کار و بهره برداری از فضا خیلی بیشتر شود.
  • این محصولات با هزینه بسیار مقرون به صرفه ای در بازار های مصرف داخلی کشور ما خرید و فروش می گردند و از این رو خرید آن ها برای مردم مخارج کمتری دارد و همین فاکتور هم یکی از اصلی ترین مزیت های این محصولات است و درصد استفاده از آن ها را بالا می برد.
  • رنگ های اپوکسی دارای ظاهر بسیار جذابی هستند و استفاده از آن ها موجب زیباتر شدن محیط می شود، در ضمن تنوع خیلی زیادی در رنگ آن ها وجود دارد و به این ترتیب دست مردم برای انتخاب کردن باز است و محودیتی ندارند.
  • رنگ اپوکسی به خوبی در برابر مواد شیمیایی یا اسیدی مقاومت می کند و تغییرات دمایی را هم خوب تاب می آورد، پس سرما و گرمای شدید آسیبی به آن نمی زند.

رنگ اپوکسی چه کاربردهایی دارد؟

رنگ اپوکسی چه کاربردهایی دارد؟ انواع و اقسام رنگ اپوکسی پلی اورتان را می توان در زمینه های مختلفی به کار برد که برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین کاربرد هایی که این محصولات دارند در ادامه این مطلب خدمت شما همراهان گرامی معرفی خواهند شد:

  • از این رنگ ها به دلیل مقاومت خیلی زیادی که در برابر نفوذ رطوبت و نم دارند می توان به عنوان پوشش کف استخر، سونا، جکوزی، حوض یا مخازن بزرگ ذخیره سازی آب استفاده کرد و به این ترتیب از ساختار این سازه ها محافظت نمود.
  • این رنگ ها یک گزینه خیلی مناسب برای پوشش دادن قسمت کف سالن های بزرگ تولیدی، سوله های ذخیره سازی و انبار کردن غلات و میوه و یا گاراژ ها هستند، چرا که این رنگ ها در برابر وارد آمدن ضربه، فشار و یا فرسایش خیلی مقاوم هستند و اصلا آسیب نمی بینند.
  • این محصولات برای پوشش دیوار ها، کف و سقف بنا های مختلف مسکونی، تجاری یا صنعتی یک انتخاب خیلی مناسب هستند، چون هم ظاهر خیلی زیبایی دارند، هم از دوام بالایی برخوردار هستند و هم قیمت آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • کف آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را می توان با این رنگ بسیار مقاوم پوشش داد، چون خاصیت ضد آب بودن دارد و آسیبی نمی بیند، در ضمن از مصالح به کار رفته در این بخش ها مثل بتن و سیمان محافظت می کند.

آشنایی با رنگ اپوکسی درجه یک

آشنایی با رنگ اپوکسی درجه یک شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که رنگهای اپوکسی چه محصولاتی هستند، برای پاسخ به شما باید بگوییم که این محصولات به عنوان مقاوم ترین و سخت ترین نوع رنگ ها که به عنوان پوشش یا کاور استفاده می گردند شناخته می شوند.

این محصولات به دو صورت تولید می شوند که شامل رنگ اپوکسی تک جزئی و دو جزئی هستند، در اکثر موارد از رنگ های دو جزئی استفاده می شود که در آن ها نوعی رزین با ماده ای سخت کننده به اسم هاردنر ترکیب می شود تا یک رنگ باکیفیت به دست بیاید.

در رنگ اپوکسی پایه آب به جای اینکه از مواد شیمیایی مانند بنزین یا تینر که خاصیت آتش پذیری دارند، از آب که ماده ای بی خطر و غیر سمی است استفاده می شود و این محصولات دارای کاربرد های بسیار وسیعی هستند.

ویژگی رنگ های درجه یک اپوکسی این است که درخشش، جلا و براقیت خیلی زیادی دارند و به این ترتیب موجب زیباتر شدن محیط می شوند، در ضمن این رنگ ها اصلا به صرف هزینه برای نگهداری نیازی ندارد چون در حالت عادی هیچ چیزی به آن آسیب نمی زند و به راحتی هم تمیز می شود.

خرید عمده رنگ اپوکسی شفاف

خرید عمده رنگ اپوکسی شفاف شرکت های اصلی توزیع کننده رنگ های اپوکسی شفاف و مات در کشور ما این رنگ ها را در حجم بسیار زیادی از جلوی درب کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و سپس آن ها را در داخل بسته بندی های مختلف در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می نمایند و با نرخ مصوب دولت عرضه می کنند.

خرید عمده رنگ از این مراکز که مسئول اصلی پخش این محصول در کشور ما هستند عمدتا با ارزش افزوده بسیار کم و نرخ مقرون به صرفه ای صورت می گیرد که این مساله موجب می شود تا حدی از هزینه های خرید مردم کاسته شود، که بیشتر مورد توجه مراکز فروش جزئی رنگ قرار می گیرد.

این مراکز برای خرید رنگ مورد نیاز واحد های تجاری خود می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند که راحت ترین آن ها استفاده از درگا ه های خرید و فروش آنلاین است، چون زحمت مربوط به حمل محصول را هم شرکت فروش آن می کشد.

با توجه به شرایط شیوع کرونا در کشور ما به همه توصیه می کنیم که تا حد امکان از این مراکز اینترنتی برای خرید استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما