مرکز پخش رنگ اپوکسی صنعتی ارزان

در صنعت ساختمان سازی و رنگ آمیزی صنعتی، دسته های بسیار زیادی از انواع مختلف رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولید و استفاده از این نوع رنگ ها نیز شاهد افزایش کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی هستیم. رنگ اپوکسی صنعتی ارزان نیز دسته ای از همین رنگ ها است که توانسته است جایگاه بسیار مناسبی را در بین مصرف کنندگان در اختیار داشته باشد.مرکز پخش رنگ اپوکسی صنعتی ارزان

خصوصیات رنگ اپوکسی صنعتی

خصوصیات رنگ اپوکسی صنعتی رنگ های اپوکسی دسته از رنگ ها می باشند که در دو بسته ی جدا از هم به بازار مصرف عرضه می شوند که در هنگام استفاده باید آن ها را با توجه به ساختار و فرمول شیمیایی مورد نظر با هم دیگر ترکیب و سپس استفاده کرد.
این رنگ ها دارای پایه رزینی می باشند و همین ویژگی سبب شده است که قدرت استحکام بسیار بالایی داشته باشند و در برابر تغییرات آب و هوایی و رطوبت از مقاومت زیادی برخوردار شوند. از طرفی دیگر نوع فرمولاسیون استفاده شده در تهیه ی این رنگ ها سبب می شود که رنگ های اپوکسی به نوعی رنگ های غیر قابل برگشت تلقی شوند که پس از استفاده در سطح و دیواره مورد نظر، به راحتی و با مرور زمان کیفیت و جلوه ظاهری خود را از دست نمی دهند و می توانند برای مدت های طولانی ظاهر با کیفیت و با دوام خود را حفظ کنند.
این رنگ ها با توجه به این که نیازی به رقیق سازی و تینر در هنگام استفاده ندارند برای سلامت افراد رنگ آمیزی کننده و افرادی که در معرض این رنگ ها قرار می گیرند نیز مشکلات تنفسی و حساسیتی ایجاد نمی کنند و این یکی از مهم ترین مزیت های این رنگ نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار تلقی می شود که باعث شده به آن لقب رنگ های دوست دار محیط زیست نیز داده شود.
رنگ های اپوکسی صنعتی، دارای چسبندگی بسیار زیادی هستند و در هنگام استفاده، پس از مدت کوتاهی خشک شده و نیازی به مدت زمان طولانی برای چسبیدن به سطح و دیواره ها ندارند.
همچنین این رنگ ها با توجه به شرایط تولید خود در برابر حرارت مقاوم سازی شده اند و در شهر های گرمسیر و یا حتی مکان هایی که با حرارت بسیار بالا نیز سر و کار دارند بهترین گزینه برای رنگ آمیزی به شمار می روند.

خرید انواع رنگ اپوکسی صنعتی

خرید انواع رنگ اپوکسی صنعتی رنگ های اپوکسی صنعتی علاوه بر استفاده در دیواره ها و سطوح مسطح، قابلیت استفاده بر روی اشیا و وسایل مختلف را نیز دارند و به علت ویژگی های ذکر شده در بالا و مقاومت و استحکام بالای خود، در این زمینه نیز بسیار استفاده می شوند.
مرکز پخش رنگ اپوکسی ما توانسته است با تامین این دسته از رنگ ها از معتبر ترین تولیدی های رنگ های بوکسی صنعتی مانند تولیدی زرین فام، بدون واسطه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه خرید رنگ اپوکسی و یا کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان و متخصصان فروشگاه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما