مرجع عرضه رنگ پلی اورتان فلزات

یکی از انواع رنگ های پر کاربرد در بازار رنگ پلی اورتان فلزات بی رنگ می باشد. این محصول دارای مزایای بسیار زیادی است که استفاده از آن را رایج کرده است. تولید کنندگان پلی اورتان بی رنگ اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب نموده اند. آیا می دانید چگونه می توان جهت خرید این محصول با تولید کنندگان آن ارتباط برقرار کرد؟

رنگ پلی اورتان یکی از انواع رنگ است که مقاومت و استحکام بالایی داشته و در انواع مات و براق با دوام بالایی وارد بازار می شود که بسته به نوع دارای مشخصه و کاربردهای مختلفی می باشد، مرکز پخش کننده آن نیز با شناختی که از این محصول دارد به عرضه انواع آن به بهترین نحو ممکن می پردازد.

مرجع عرضه رنگ پلی اورتان فلزات

چرا باید از رنگ پلی اورتان استفاده کنیم؟

چرا باید از رنگ پلی اورتان استفاده کنیم؟ یکی از بهترین و عالی ترین رنگ هایی که توسط شرکت های تولید کننده، تولید و به بازار ارائه می گردد، رنگ پلی اورتان مشکی می باشد. این محصول به عنوان یک پوشش دهنده بسیار قدرتمند عمل کرده و می توان توسط آن سطوح فلزی، چوبی و … را به بهترین شکل ممکن رنگ آمیزی نمود. در واقع از این رنگ به عنوان لایه نهایی بسیاری از سطوحی که در معرض تابش نور خورشید و یا سایر شرایط آب و هوایی سخت قرار دارند استفاده می شود.

رنگ پلی اورتان براق به دلیل داشتن ویژگی های بسیار مناسب بع عنوان رنگ کاربردی در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رنگ در درجه حرارت های پایین نیز به سرعت خشک و سفت می‌شود و نسبت به سایش از مقاومت بالایی برخوردار است همچنین تحت تأثیر مواد شیمیایی و نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد. ویژگی‌ها این محصول باعث شده است که از پوشش پلی اورتان بی رنگ بتوان در نرده های آهنی، قطعات خودرویی و ماشین آلات کشاورزی استفاده کرد. همچنین از این رنگ می توان در انواع مبلمان فلزی، قطعات ‏ABS فایبر گلاس و آلومینیوم گالوانیزه استفاده استفاده شود.

این رنگ در پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، سکوهای بیرون آب، پل ها، مخازن و انواع لوله های انتقال مواد شیمیایی و سوختی کاربرد دارد همچنین از این رنگ در صنایع فرآوری غذا نیز استفاده می گردد. کاربرد پلی اورتان بی رنگ همانند رنگ اپوکسی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل به عنوان یک محافظ بسیار عالی برای انواع سطوح می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا آنها را از عوامل محیطی مخرب مانند رطوبت یا نور خورشید محافظت کند و این مساله در برخی محصولات همانند خودرو یا اشیاء با ارزشی که در معرض تخریب هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

استفاده از رنگ پلی اورتان برای فلزات

مشخصات رنگ پلی اورتان دو جزئی بسیار زیاد است که به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم:

  • رنگ پلی اورتان در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن خشک می شود که در ورق های ام دی اف، چوب و پی وی سی بکار می رود.
  • این رنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و یخ بندان مقاومت بالایی دارد و دارای ظاهر براق و درخشنده و یکنواختی نیز می باشد.
  • از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی نیز مقاومت دارد.
  • دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در برابر سایش و ضربه دوام و استحکام بالایی دارد.
  • در قطعات خودرو با کیفیت بالا، فلز های کشتی، تانکر و پل و در ماشین آلات کشاورزی نیز کاربرد دارد.
  • در نرده ها، مبلمان فلزی، پوشش های حفاظتی اپوکسی، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به دلیل قابل اشتعال بودن باید در فضایی به دور از مواد آتش زا و در جای خشک و خنک نگهداری شود و قبل از اجرای رنگ باید سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاکسازی نمود‌.

مقایسه رنگ پلی اورتان براق و مات

مقایسه رنگ پلی اورتان براق و مات رنگ پلی اورتان ام دی اف در انواع کف پوش ها استفاده می شود و چسبندگی فوق العاده ای دارد و با مقاومت بالا انواع کف پوش را از خطر سایش محافظت می کند، این لاک مقاومت بالایی در برابر فشارهای مختلف دارد و در محیط های بیرونی هم می توان از آن استفاده کرد. فروشنده رنگ لاک پلی اورتان به صورت مستقیم و بدون واسطه رنگ لاک پلی اورتان را با کیفیت عالی و قیمت استثنایی عرضه می کند.

بازار فروش رنگ پلی اورتان باکیفیت به خاطر کیفیت بالای محصول، رونق فراوانی دارد. رنگ صدفی پلی اورتان همان طور که از نامش مشخص است بر پایه رزین پلی اورتان می باشد و دو جزئی است. این محصول با بهترین و پیشرفته ترین فرمولاسیون تهیه شده است به خاطر همین مقاومت و کیفیت بالای دارد و بعد از رنگ آمیزی سریع خشک می شود.

کیفیت انواع رنگ پلی اورتان بستگی به جای دارد که استفاده می شود. اما این نوع لاک از آنجایی که مقاومت بالایی دارد و قدرت چسبندگی فوق العاده آن باعث شده است ضخامت آن در هنگام استفاده زیاد نباشد و حتی یک لایه نازک آن در برابر انواع فشارها سخت و با دوام است. این نوع لاک بدون رنگ کارایی بی نظیری دارد به طوری که بیشتر در مکان هایی که پر رفت و آمد است و در معرض سایش است به راحتی استفاده می شود.

رنگ پلی اورتان ضد زنگ در کف پوش های راهرو ها و راه پله ها استفاده می شود این نوع لاک بسیار مقاوم است و در مقابل رفت و آمد کارایی خود را از دست نمی دهد و کف پوش ها را از خطر سایش محافظت می کند. لاک پلی اورتان کارایی خوب و عالی دارد و با این که شفاف است ولی اصلا لغزنده نیست و در برابر نور آفتاب و انواع آسیب دیدگی های دیگر کف پوش ها را محافظت می کند.

رنگ پلی اورتان براق چه کاربردی دارد؟

ویژگی های رنگ پلی اورتان خوب شامل گزینه های زیر می شود:

  • بهترین رنگ پلی اورتان باید سریع در درجه حرارت پایین خشک شود.
  • در مقابل سایش مقاومت بالای داشته باشد.
  • در مقابل نور خورشید، مواد شیمیایی، اسیدها و بازها مقاومت عالی داشته باشد.
  • چسبندگی فوق العاده ای داشته باشد.
  • نسبت به گچی شدن مقاومت بالای داشته باشد.
  • رنگ آمیزی فلزات را زیبا و درخشان کند.
  • براقیت و زیبایی چشم نوازی داشته باشد.

این محصول به خاطر براقیت و زیبایی خاصی که دارد روی رنگ های نهای اپوکسی زده می شود تا درخشندگی آن افزایش یابد. از این نمونه رنگ می توان به عنوان پوشش های نهایی روی رنگ اپوکسی پل ها، کشتی ها، تانکر ها استفاده می شود. به خاطر کیفیت و مقاومت بالای این محصول توصیه می شود در رنگ های کف پوش آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و محیط های بهداشتی از رنگ پلی اورتان استفاده شود. این محصول به خاطر خواص مکانیکی و شیمیایی که دارد توانسته جایگاه خوبی پیدا کند. علاوه بر این در مقابل نور خورشید مقاومت فوق العاده ای دارد که این از مزیت اصلی آن می باشد.
این محصول توانسته مشکل رنگ های پودری پوست پرتغالی را حل کند و بهترین جایگزین برای آن محسوب شود.

عمده فروشان انواع رنگ پلی اورتان فلزات

عمده فروشان انواع رنگ پلی اورتان فلزات رنگ پلی اورتان ظاهر بسیار زیبایی به سطوح مختلف می بخشد و به سبب اینکه دوام و ماندگاری بالایی دارد، همواره به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از صنایع تولید کننده مطرح شده است. این رنگ در مدت زمان کوتاهی خشک شده و به خوبی خود را بر روی سطح کار نشان می دهد.
به علاوه تجربه نشان داده است که این رنگ دارای قدرت چسبندگی بالایی نیز می باشد و همین امر موجب شده است که از آن برای تولید انواع کف پوش های بیمارستانی و محیط های بهداشتی، سطوحی مانند پل ها و کشتی ها، لایه نهایی پوشش های حفاظتی اپوکسی و سایر قطعات فلزی و چوبی استفاده شود.

و اما نحوه اجرای رنگ پلی اورتان دارای مراحل مختلفی است که در این قسمت به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  • قبل از انجام هر کاری باید به خوبی تمامی ابزار و لوازم مورد نیاز را شسته و تمیز نمود.
  • با استفاده از میکسر تمامی اجزای رنگ را به خوبی با همدیگر ترکیب کنید تا یک سطح صاف و هماهنگ به وجود آید.
  • در برخی از نمونه های این رنگ باید آن را با جزء دوم یعنی سخت کننده به تدریج مخلوط کرده و به آرامی هم بزنید تا هر دو قسمت این رنگها به خوبی با همدیگر ترکیب شوند.
  • در ادامه تینر مخصوص رنگ پلی اورتان را به مخلوط مورد نظر بیفزایید.
  • سپس با استفاده از اسپری و پاشش آن را به صورت دستی و یا اتوماتیک بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید.
  • در پایان آن را برای مدت زمان مشخصی درون کوره قرار دهید تا با استفاده از حرارت، به خوبی پخته و خشک شود.

امروزه شاهد فعالیت گسترده شرکت فروش رنگ پلی اورتان در سراسر کشورمان هستیم که سایت اینترنتی ما نیز سالهاست به عنوان یکی از نمایندگان معتبر فروش این رنگ به فعالیت مشغول است و بهترین و عالی ترین نوع آن را در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد. شایان ذکر است که یکی از محبوب ترین رنگ های موجود در این مراکز، رنگ پلی اورتان مشکی است. این رنگ دارای جذابیت و درخشندگی بی نظیری می باشد و به سبب اینکه دوام و استقامت فوق العاده ای در برابر انواع تغییرات جوی دارد، به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از شرکت ها و صنایع کشورمان به شمار می رود.

صادرات انواع رنگ پلی اورتان فلزات

قیمت خرید رنگ لاک پلی اورتان را می توانید در سایت های معتبر به خوبی مشاهده کنید البته قیمت آن بستگی به نوع و کیفیت آن دارد که این محصول هر چقدر مرغوب تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود ولی شما با خرید مستقیم خواهید توانست این محصول را با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید. پس می توان گفت قسمت اعظم قیمت خرید به شیوه خرید بستگی دارد که همیشه باید به دنبال روشی باشیم که بهترین نوع اجناس و کالاها را بتوانیم با ارزان ترین قیمت خریداری کنیم تا اقتصادی ترین خرید را داشته باشیم.

برای خرید و دریافت رنگ لاک پلی اورتان اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را با قیمتی ارزان خریداری کنید کافی است که این به وب سایت را به خاطر بسپارید و با سفارش این محصول به فروشندگان اصلی، بهترین نوع رنگ لاک پلی اورتان را با قیمتی مناسب و ارزان سفارش دهید و خیلی راحت آن را دریافت کنید.

قیمت خرید رنگ صدفی پلی اورتان بسته به نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد. برای استفاده از این رنگ همانند تمام رنگ ها سطح مورد نظر باید فاقد از هر نوع املاح، آلودگی، گرد و خاک و روغن باشد. اگر سطح مورد نظر دارای خوردگی می باشد باید قبل از رنگ آمیزی روی آن آستری مناسب اجرا کرد. همان طور که قبلا اشاره شد این رنگ در مقابل نور خورشید مقاومت بالای دارد. به خاطر همین می توان برای رنگ آمیزی ماشین آلات کشاورزی، نرده های آهنی و قطعات خودرو که در مقابل نور خورشید قرار دارند استفاده کرد. علاوه بر این می توانیم برای رنگ آمیزی مبل های که در حیاط منزل استفاده می شوند به کاربرد برد. برای نگهداری نمونه های پودری رنگ پلی اورتان باید آن را در دمای 25 درجه سانتی گراد و در رطوبت نسبی 50 تا 60 درصد گذاشت.

ارائه مستقیم انواع رنگ پلی اورتان فلزات

ارائه مستقیم انواع رنگ پلی اورتان فلزات فروشگاه های عرضه انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی و کسانی که به صورت پیمانکاری انجام پروژه های مربوط به رنگ آمیزی را انجام می‌دهند همچنین کسانی که به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر مشغول هستند می‌ توانند از پلی اورتان بی رنگ به عنوان گزینه ای مناسب برای توسعه کسب و کار و صادرات خود استفاده کنند. برای خرید این محصول می توانید با مسئول عرضه پلی اورتان تماس برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت روز این محصول و سایر مشخصات آن نسبت به سفارش این محصول اقدام کنید.

عرضه کننده این نوع رنگ این محصول را به صورت عمده به خریداران عرضه می نماید و آن را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به آدرس اعلام شده توسط آنان ارسال خواهد کرد. همچنین برای کسانی که به صورت عمده و در مقدار بالا اقدام به سفارش این محصول می کنند می تواند با قیمت پایین تری آن را ارائه نماید.

سازنده رنگ پلی اورتان پی وی سی سازنده رنگ پلی اورتان پی وی سی بر اساس فرمولاسیون خاص و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز به تولید این محصول و عرضه عمده و مستقیم آن در بازار می پردازد. این رنگ از ارقام گرماسخت بوده و در دو نوع آروماتیک و آلیفاتیک تولید می شود که نوع آروماتیک در رنگ های زیرین و آستر بکار رفته و نوع آلیفاتیک در سطوح رویی بکار می رود. پلی اورتان علاوه بر اینکه به عنوان رنگ بر روی سطوح مختلف بکار می رود به عنوان کف پوش نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در انواع پایه آب، پایه روغن، پایه آب و روغن عرضه می شود، نوع پایه روغن سخت و مقاوم بوده و از نوع دیگر دیرتر خشک می شود و نوع پایه آب مانند کریستال بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارد، نوع پایه آب روغن نیز بسیار سخت بوده و زود خشک می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما