قیمت کیلر براق کننده چوب

کیلر چیست؟

کیلر نوعی رنگ می باشد که جنبه براق کنندگی دارد که در صنعت چوب و همچنین براق کنندگی اتومبیل استفاده می شود.

به طور مثال استفاده کیلر در صنعت چوب علاوه بر آنکه از چوب محافظت می کند ، سطح چوب را براق نیز می کند، البته بدون آنکه بر روی رنگ و طرح و نقش چوب تاثیری بگذارد.این لایه به وجود آمده از زدن کیلر بر روی سطح چوب باعث می شود که تا مدت طولانی در برابر رطوبت نیز مقاومت نشان بدهد.

نا گفته نماند که انواع کیلر به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

کیلر براق و کیلر مات.

قیمت کیلر براق کننده چوب

مقایسه کیلر براق با مات در چیست؟

مقایسه کیلر براق با مات در چیست؟ همان گونه که برایتان بیان کردیم دو نمونه کیلر داریم که یکی از آنها کیلر براق و دیگری کیلر مات ، همان گونه که نام این دو پیدا می باشد تفاوت اصلی این کیلر ها در براق کردن و مات کردن سطوح می باشد که بسته به نوع درخواست از کیلر مات و یا کیلر براق استفاده می شود.

در کل کیلر ها بر پایه نیتروسلولز و همچنین الکید رزین ساخته می شوند که کلیرها معمولا در مرحله آخر یعنی پس از رنگ زدن سطح چوب مورد استفاده قرار می گیرند جهت محافظت از سطح مورد نظر که برخی افراد برای بخشیدن یک جلوه ویژه به سطح از کیلر براق استفاده می کنند که این کیلر ها می تواند به صورت اسپری آماده و یا قوطی تهیه شوند.

فروش انواع کیلر براق چوب ایرانی

فروش انواع کیلر براق چوب ایرانی حال با توجه به آموختن مطالبی در مورد کیلر ها و انواع آنها و همچنین تفاوت بین کیلر براق و مات ما به شما می خواهیم از فروش کیلر براق کننده چوب بگوییم.

در اینجا جا دارد که بگوییم در انتخاب نوع کیلر برای براق کردن سطوح دقت زیادی داشته باشید که اگر کیلر نامناسب انتخاب کنید مطمن باشید که ضرر زیادی به خودتان وارد می کنید، زیرا کیلر نامناسب باعث می شود که به سطوحی همچون رنگ،چوب،پتینه و غیره آسیب وارد شود و هزینه های دوباره ای برایتان تراشیده شود.

با توجه به این نکته گفته شده ما این مژده را به شما می دهیم که شما می توانید با خیالی آسوده از فروشگاه ما خرید خود را انجام بدهید.

ما در فروشگاه خود تمام سعی خود را کرده ایم که بهترین و با کیفیت ترین محصولات ایرانی را از نظر استاندارد خدمت شما عزیزان ارائه بدهیم و با انتخاب درست جلوه ویژه ای به سطوح چوبی خود بدهید.

ما این قول را نیز به شما می دهیم که محصولات ما با بهترین و مناسب ترین قیمت ها در منطقه به فروش می رسد و از هر جهت برای شما عزیزان بهترین و با صرفه ترین خرید می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما