قیمت فروش زینک رینچ پلی آمید

رنگ های اپوکسی دارای مدل های مختلفی هستند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و کاربرد های منحصر به فردی دارند و به دلیل داشتن مقاومت خیلی زیاد از محبوبیت فراوانی در بین مصرف کننده ها برخوردار می باشند، یک مدل از این محصولات زینک رینچ پلی آمید نام دارد که قیمت فروش آن بر حسب نام تجاری و حجم خرید و فروش آن تعیین می شود، البته خرید محصول ار مراکز اصلی پخش با نرخ کمتری صورت می گیرد.

قیمت فروش زینک رینچ پلی آمید

استفاده از رنگ اپوکسی در صنایع نفت

استفاده از رنگ اپوکسی در صنایع نفت رنگ ها یا پوشش های اپوکسی به عنوان یکی از بادوام ترین و مرغوب ترین مدل های این محصولات شناخته می شوند و همین عامل موجب می شود که این رنگ های شیمیایی از کاربرد های خیلی زیادی برخوردار باشند در نتیجه در حجم خیلی زیادی تولید و در بازار عرضه می شوند.

از رنگ های اپوکسی در صنایع گوناگونی مانند نفت و گاز، پتروشیمی و شیلات استفاده می شود، چون این رنگ ها می توانند تمام عوامل مانند تماس مواد شیمیایی، اسیدی، حلال ها و شوینده ها را به خوبی تحمل کنند و هرگز آسیبی به بافت و ظاهر خوب آن ها وارد نمی شود.

با توجه به این موضوع بسیاری از مصرف کننده ها از این رنگ ها در صنایع نفتی استفاده می کنند و آن ها را جهت پوشش دادن لوله های انتقال سیالات نفتی، رنگ آمیزی بخش داخلی و بیرونی تانکر های حمل و نقل نفت، بنزین و گاز و عایق سازی مخازن ذخیره سازی این محصولات و سکو های نفتی استفاده می نمایند.

این رنگ ها هم از نشت کردن و خروج تدریجی مواد از داخل مخازن و لوله ها جلوگیری می کنند و هم از ساختار و بافت این تجهیزات فلزی در برابر مواد نفتی محافظت می نمایند و جلوی ایجاد فرسودگی، خوردگی و زنگ زدگی در آن ها را می گیرند و از این نظر اهمیت زیادی دارند.

چرا که رنگ های اپوکسی هم به صورت چند لایه مورد استفاده قرار می گیرند و دارای ضخامت زیادی هستند و هم کشش، چسبندگی و تراکم سطحی آن ها خیلی زیاد است و اصلا خلل و فرجی در بافت آن ها مشاهده نمی شود که این مواد از راه این منافذ به بیرون نشت کنند.

در نتیجه تمام فعالان حوزه نفت و گاز می توانند برای بالا بردن طول عمر تجهیزات خود و محافظت از این منابع ارزشمند از پوشش های اپوکسی درجه یک استفاده کنند و از طول عمر بالای آن ها مطمئن باشند.

کاربرد رنگ زینک رینچ پلی آمید

کاربرد رنگ زینک رینچ پلی آمید رنگ زینک رینچ پلی آمید یک محصول دو جزئی است که در دسته بندی رنگ های اپوکسی قرار می گیرد و این محصول به عنوان یکی از مرغوب ترین و بهترین نمونه های این رنگ ها شناخته می شود و دارای کاربرد های گسترده ای است، که چند مورد از آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  • از انواع رنگ زینک ریچ برای پوشش دادن و عایق سازی سطوح و سازه های فلزی مختلفی مانند پل ها و برج های بزرگ استفاده می شود.
  • در داخل کارخانه ها و تاسیسات پتروشیمی و نفتی هم از این محصول استفاده می گردد، چون دوام بالایی در برابر مواد نفتی دارد.
  • در محیط هایی که در معرض دائمی رطوبت و نم قرار دارند مانند مخازن ذخیره سازی و خطوط لوله انتقال آب شرب شهری از این رنگ ها استفاده می شود.
  • برای عایق سازی و بالا بردن مقاومت سازه هایی که در محیط های ساحلی و کنار دریا ساخته می شوند از این رنگ استفاده می شود.
  • برای تاسیسات و تجهیزات مورد استفاده در امر حفاری و دستگاه هایی که در داخل خاک مدفون می شوند یا در آب غرق می گردند، بهترین پوشش همین رنگ است.
  • کف و دیواره های سوله ها و انبار های ذخیره سازی محصولات مختلف کشاورزی و دامی را با این محصول می توان پوشش داد.

مشخصات رنگ اپوکسی اصل

مشخصات رنگ اپوکسی اصل عزیزانی که قصد خرید رنگ اپوکسی صادراتی اصل را دارند و به دنبال بهره گیری از حداکثر کیفیت و مرغوبیت هستند، باید به نکات مهمی در خصوص این محصولات دقت کنند، که برخی از این نکات در ادامه این مطلب خدمت شما بیان خواهند شد:

  • اول از همه به شکل بسته بندی کردن محصول و پلمپ دقیق آن توجه کنید، چرا که این محصول در اثر تماس با هوا یا رطوبت محیط آسیب می بیند و باید به خوبی در برابر آن ها محافظت گردد.
  • در وهله دوم باید به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی محصول توجه کنید و علائمی که نشان دهنده استاندارد محصول هستند، تاییدیه های وزارت بهداشت و ضمانت نامه کیفی محصول را هم در نظر داشته باشید.
  • به برند محصول، شرکت تولید کننده آن و کشور سازده رنگ توجه کنید و تا حد امکان از برند های معتبر خرید نمایید.
  • یکی دیگر از فاکتور های این محصولات در نظر گرفتن نرخ فروش آن ها است، چون عمدتا محصول درجه یک با قیمت بیشتری در بازار به فروش می رسد.
  • این رنگ معمولا در داخل دو بسته بندی جدا عرضه می شود که یکی رزین و دیگری هاردنر مورد نیاز برای آن است و مصرف کننده باید به این موضوع هم توجه نماید.

سفارش عمده انواع زینک رینچ پلی آمید

سفارش عمده انواع زینک رینچ پلی آمید مراکز پخش و فروش رنگ زینک ریچ پلی آمیدی، نمونه های مختلفی از این رنگ ها را از واحد های تولید کننده آن ها خریداری می کنند، سپس این محصولات را به صورت کلی یا جزئی در بازار های مصرف توزیع نموده و با قیمت قابل توجهی به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

برای ثبت کردن سفارش انواع زینک رینچ روش های متعددی وجود دارد، که یکی از این راه ها استفاده کردن از فروشگاه های حضوری فعال در سراسر کشور می باشد و دیگری نیز به کار گیری درگاه های اینترنتی موجود در بستر فضای مجازی است.

استفاده از سایت های فروش رنگ اپوکسی موجب می شود که خریداران محترم سهولت خیلی بیشتری برای خرید محصول داشته باشند و بتوانند در تمام ایام هفته و ساعات شبانه روز این رنگ ها را از هر نقطه از ایران به راحتی سفارش داده و خریداری کنند.

در نتیجه این راه حل خیلی بیشتر مورد پسند مردم قرار می گیرد و ما هم به همه توصیه می کنیم برای کاهش زحمات خود از این روش استفاده کنند، به ویژه در این ایام که با شیوع بیماری کرونا تا حد امکان باید از تردد در سطح شهرها کم کنید و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما