قیمت سیلر بدنه خودرو در سال جاری

یکی از مهم ترین و نیز پرکاربردترین مراحل رنگ آمیزی در خودرو بعد از فرایند عملیات تولید آن سیلر بدنه خودرو می باشد که جهت زیبایی و جذابیت خودرو در این مرحله صورت می گیرد که از اهمیت خاصی برخوردار است.

سیلر کاری به معنای درزگیری قسمت های مختلف خودرو می باشد که تمام  درزهایی که داخل، رویه و بدنه خودرو وجود دارد توسط سیلر یا موم درزگیری انجام می شود که این کار کمک بزرگی برای جلوگیری از گرد و غبار، خاک، گل و لای، نفوذ آب و نیز سرو صدا به داخل خودرو می باشد.

قیمت سیلر بدنه خودرو در سال جاری

آشنایی با بهترین سیلر بدنه خودرو

آشنایی با بهترین سیلر بدنه خودرو

سیلرها دارای انواع و اقسام مختلفی بوده که هر کدام بسته به نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای کارائی زیادی هستند که بسیار مفید و ضروری بوده که از کاربردهای مهم این نوع محصول عمده در بدنه، درب ها، شاسی، صندوق عقب، کاپوت جلو، کف بدنه خودرو استفاده می شود که بسیار مناسب می باشد.

همچنین انواع سیلرها برای انواع خودرو ها مانند: سواری، کامیون، کامیونت مورد استفاده قرار می گیرند از این نوع محصول عمده در صافکاری ها، نقاشی انواع خودروها، مجتمع تعمیرگاهی خودروها، واردکنندگان خودروهای وارداتی استفاده می شوند.

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور در زمینه صنعت رنگ و رزین فعالیت می کنند که توانسته اند با تلاش خود و نیز به کار گیری از فن آوری های روز دنیا و نیز به کار گیری از مهندسین و متخصصین در این صنعت و نیز استفاده از نیروی انسانی آگاه و با تجربه در زمینه تولید رنگ و نیز پوشش های صنعتی خود را نشان دهند که کارخانه جات تولیدی دارای سالن های تولید رنگ مایع، پودری، لاک، فسفاته و غیره می باشند که دارای گواهینامه و طبق استانداردهای مدرن به سه صورت براق، مات و نیمه مات برای شرکت های هواپیمایی، سیلر درزگیر جهت پوشش درزهای بدنه خودروها، با کیفیت عالی تولید و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده وارد بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

مرکز خرید انواع سیلر بدنه خودرو

مرکز خرید انواع سیلر بدنه خودرو

امروزه در ایران بازارهای زیادی از جمله اصفهان، تهران، مشهد، زنجان، تبریز، یزد، گرگان، کاشان و غیره وجود دارند که این نوع محصولات عمده را با بالاترین استانداردهای صنعتی با مقاومتی محکم، به صورت شیمیایی و نیز خوردگی طراحی شده را با کیفیت عالی و نیز قیمت مناسب به فروش می رسانند.

خریداران می توانند خرید سیلر، را از طریق نمایندگی ها و مراکز خرید در سراسر کشور تهیه و نیز آن ها را با توجه به استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی و نیز طبق استاندارد با کیفیت مرغوب خریداری نمایند که خرید بدون واسطه و نیز به صورت عمده ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما