قیمت رنگ پودری مسی درب کارخانه

رنگ پودری مسی یکی از مدل های رنگ است که طیف وسیعی را شامل شده و کاربردهای زیادی نیز دارد و در بازار در انواع برند و مدل مورد خرید و فروش قرار می گیرد. تولید کننده این رنگ با تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیونی که در اختیار دارند انواع متنوع آن را تولید و به صورت تخصصی و عمده آن را مستقیم وارد بازارهای سراسر کشور می کند.

قیمت رنگ پودری مسی درب کارخانه

مواد تشکیل دهنده رنگ پودری مسی

مواد تشکیل دهنده رنگ پودری مسی رنگ پودری مسی حلال ندارد و فرمولاسیون کلی آنها رزین، عامل سخت کننده، پیگمنت رنگی، پرکننده ها و مواد افزودنی است که به دلیل عدم وجود حلال ها، پایداری بالا و آلودگی های کم، استفاده های بالایی دارد، همچنین پاشش این رنگ ها با تفنگ های الکترواستاتیکی انجام می شود. این رنگ ها مزایای زیادی دارند که به ذکر آنها می پردازیم:

  • حذف کامل ضایعات مواد مصرفی و حلال ها در این رنگ
  • ۹۹ درصد رنگ قابل استفاده بوده و با مقدار کمی از آن نیز مسافت زیادی را می توان پوشش داد.
  • اشتباهات قابل رخ داده شده در این رنگ قابل رفع بوده و به تعداد متخصص و کارگر کمتری نیاز است‌.
  • حین اجرا احتیاج کمتری به سیستم تهویه هوا بوده و روی سطح رنگ نیز می توان کارهای مکانیکی انجام داد.
  • این رنگ دوستدار طبیعت بوده و برای سلامت افرادی که از آن استفاده می کنند زیان آور نیست.
  • با یکبار استفاده دارای ضخامت و پوشش دهی عالی بوده و تسریع کننده در تولید و عاری از خطر آتش سوزی است.

خرید انواع رنگ پودری مسی مستقیم

خرید انواع رنگ پودری مسی مستقیم خرید رنگ پودری مسی به صورت مستقیم در انواع مدلها در تولیدیها و مراکز عرضه کننده بدون واسطه انجام می شود که خریدارانی که قصد تهیه عمده این محصول را دارند برای کاهش هزینه های اولیه خود و کسب سود بیشتر از این مراکز خرید می کنند‌. انواع رنگ پودری عرضه شده در این مراکز شامل نمونه های ذکر شده زیر می باشد.

  • رنگ پودری ترمو پلاستیک: در برابر گرما ذوب شده و جاری می شود ولی در سرما ترکیب شیمیایی خود را حفظ نموده و جامد نخواهد شد.
  • رنگ پودری ترموست: در دمای بالا ذوب شده و مواد جدیدی ایجاد می شود و در صورتی که مجدد گرم شود ذوب نمی شود چون ساختار شیمیایی جدیدی نسبت به رزین اولیه دارد.

رزین های پودری از نظر ظاهری دارای انواع ساده، چروک، متالیک، سنباده ای، چرمی و چکشی هستند که از نظر ساختاری به اپوکسی، پلی استر، پلی یورتان و اپکسی پلی استر تقسیم می شوند و از نظر براقیت نیز از نمونه های سوپر براق، نیمه براق، براق، سوپر مات، نیمه مات و مات برخوردار هستند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما