قیمت رنگ پودری طرح چوب بازار تهران

رنگ پودری طرح چوب یکی از جدید ترین انواع رنگ هایی است که برای رنگ آمیزی قطعات چوبی استفاده می گردد. رنگ پودری، حکم روکش را دارد و به شکل پودر کاملا خشک بدون جریان به کار می رود. همچنین این نوع رنگ برخلاف رنگ های مایع هیچ حلالی ندارد و به صورت الکترواستاتیک بر روی سطوح مختلفی عمل می کند.

قیمت رنگ پودری طرح چوب بازار تهران

مواد تشکیل دهنده رنگ پودری طرح چوب

مواد تشکیل دهنده رنگ پودری طرح چوب در ابتدا رنگ پودری از ترکیب چندین ماده ی مختلف مانند رزین اپوکسی و پیگمنت و … تشکیل شده است و طرز استفاده از آن به گونه ای بوده که قطعه ی مورد نظر را وارد مخزنی حاوی پودر می کردند تا یک پوشش ضخیمی از رنگ پودری بر روی قطعه بنشیند.

به طور کلی رنگ های پودری در دو نوع آلی و معدنی در بازار وجود دارد که رنگ های پودری آلی از تنوع رنگی بیشتری برخوردارند ولی اغلب نوع معدنی آن با رزین اپوکسی سازگار تر است و همچنین رنگ های پودری در مدل های مختلف صدفی، شبرنگ و … نیز موجود می باشند.

در دهه 1960 با ارائه رنگ های پودری و استفاده از این محصول جدید باعث شد تا شاهد رشد چشم گیری در صنایع مختلفی از جمله محصولات فلزی و چوبی، قطعات خودرو و کالای ورزشی باشیم.

پیشرفت های تکنولوژی در زمینه رنگ پودری سبب افزایش وسعت کاربرد آن در محصولات گوناگونی شده است. از بزرگترین تحولات می توان در صنعت چوب نام برد که از این نوع رنگ برای روکش انواع MDF  بهره می برند که در این شیوه الکترواستاتیک از یک ابزار پوشش استفاده می کنند تا بتوانند پودر را بر روی سطح چوب پخش کرده و بچسباند و به نوعی چوب در یک کوره پخت رنگ پودری قرار می گیرد.

خرید رنگ پودری طرح چوب از مرکز تهران

خرید رنگ پودری طرح چوب از مرکز تهران رنگ های پودری طرح چوب به علت چسبندگی پایین و نقش پذیری بالا در کابینت آشپزخانه ها و نیز در صنایع پروفیل آلومینیوم  و مبلمان های اداری کاربرد فراوانی داشته و به وفور از آن ها در این صنایع استفاده می کنند. امروزه شرکت های زیادی با بهره گیری از سیستم های مدرن و تجهیزات به روز و مواد اولیه با کیفیت به تولید و عرضه انواع رنگ با طرح و بافت گوناگون مشغول می باشند.

برای خرید رنگ پودری می توان به فروشگاه های اینترنتی تخصصی رنگ و مرکز رنگ پودری در شهر های بزرگ مانند تهران مراجعه کرد. اغلب اوقات این مراکز انواع و اقسام مدل رنگ ها را عرضه می کنند و با قیمت های مناسب تری در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. مصرف کنندگان با توجه به نوع نیاز خود می توانند به صورت خرده در تعداد کم و یا عمده در حجم بالا این محصولات را خریداری نمایند.

1

  1. عالیه ولی من دسترسی بشما ندارم . لطفا اطلاعات بیشتری بمن بدید تا بیام خدمتتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما