قیمت رنگ پودری سفید صدفی سال 99

امروزه استفاده از رنگ پودری سفید صدفی باعث ایجاد رنگ متالیک و شانی می شود که پس از اینک با مواد دیگری ترکیب می شود اثری بسیار زیبایی برجای می گذارد. رنگ پودری صدفی در انواع رنگ های متنوع و زیبایی تولید می شود که در بسیاری از صنایع کاربرد بسیاری دارد. قیمت رنگ پودر سفید صدفی سال 99  به عواملی چون: کیفیت، وزن، نوع برند و کارخانه سازنده آن، مواد اولیه و نحوه عرضه آن بستگی دارد و با توجه به این موارد قیمت این محصولات محاسبه می شود.

قیمت رنگ پودری سفید صدفی سال 99

خصوصیات رنگ پودری سفید صدفی

خصوصیات رنگ پودری سفید صدفی رنگ های پودری صدفی بسیار زیبا هستند و در هر زاویه رنگ را منعکس می کنند و این ویژگی موجب جذابیت هر چه بیشتر آن می شود. این رنگ ها از جمله رنگ هایی هستند که مورد پسند بسیاری از هنرمندان واقع شده است و در نگاره های هنری از رنگ های پودری صدفی چون رنگ پودری سفید صدفی و سایر رنگ ها استفاده بسیاری می شود.

همچنین هنگام خرید رنگ پودری متوجه خواهید شد که این رنگ ها چه تنوع بسیار بالا و رنگ های زیبایی را شامل می شوند. رنگ پودری سفید صدفی قابلیت این را دارد که با محلول هایی نظیر: رزینی، روغنی و الکی ترکیب شود.

رنگ پودری سفید صدفی دارای ثبات و مقاومت رنگی بسیار بالایی است و از مواد اولیه خوبی تشکیل شده است. امروزه با این پودر ها می توان انواع مختلفی از رنگ ها را باغلظت های مختلفی از جمله: رنگ گواش، روغنی، خمیری و غیره را تولید کرد.

لازم است بدانید که رنگ های پودری صدفی به دلیل این که در تهیه آن از ذرات ریزی به کاربرده شده است ممکن است در هنگام استفاده از آن، این ذرات وارد دستگاه تنفسی شما شود لذا هنگام استفاده از این مواد حتما از ماسک استفاده کنید.

خرید انواع رنگ پودری سفید کیلویی

خرید انواع رنگ پودری سفید کیلویی امروزه رنگ های پودری صدفی در انواع مختلفی تولید می شود و توسط فروشگاه های عرضه کننده این محصولات به فروش می رسد.

فروش رنگ پودری کیلویی به وسیله عمده فروشی های مختلفی انجام می شود و خرید انواع رنگ پودری سفید کیلویی به صورت عمده می تواند در میزان ارزان بودن قیمت آن تاثیر بسیاری داشته باشد.

فروشندگان این محصولات،انواع متنوعی از این رنگ ها را از تولیدکنندگان خریداری می کنند و با نرخ های متفاوتی به صورت حضوری و یا ازطریق سایت های اینترنتی خود به فروش می رسانند.

همچنین این محصولات به صورت پک و تعدادی به فروش می رسد که می تواند نسبت به خرید تکی در هزینه آن تاثیر زیادی داشته باشد.

بعد از خرید انواع رنگ پودری کیلویی آن را به هیچ عنوان در دسترس کودکان ندهید و همچنین در ظرف در بسته و در جای خشک و خنک آن را نگهداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما