قیمت رنگ اپوکسی کف پارکینگ سال جدید

رنگ اپوکسی کف پارکینگ یکی از انواع رنگ های به روز و مدرن می باشد و دارای بازار گرم و پر رونقی دارد. شما برای خرید انواع رنگ اپوکسی کف پارکینگ می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید.

قیمت رنگ اپوکسی کف پارکینگ سال جدید

مناسب ترین رنگ اپوکسی کف پارکینگ

مناسب ترین رنگ اپوکسی کف پارکینگ با افزایش جمعیت در تهران و شهرهای بزرگ ، نیاز به فروشگاه ها و مراکز خرید و همچنین مجتمع های تجاری و تفریحی افزایش یافت. با وجود شلوغی و اتومبیل در شهرهای بزرگ ، در سالهای اخیر یک نیاز طبیعی به پارکینگ های چند طبقه وجود دارد.

راه حل ساخت پارکینگ های بزرگ و چند طبقه است که در آن از علائم مختلف ، شماره ها و راهنماها در پارکینگ برای رفاه حال مشتریان و همچنین زیباسازی محیط استفاده می شود.

در اینجا سه ​​سیستم مفید ، زیبا و بسیار بادوام با قابلیت کار با خطوط و چراغ راهنمایی به عنوان یک طبقه انتظار می باشد.

کف پارکینگ با بتن جامد و در جا ترکیب شده است و حداقل مساحت اجرا در شرایط عادی 500 متر مربع در روز است که به معنی سرعت بالایی در تحویل کفپوش های پارکینگ است و برای استفاده آماده خواهد بود.

برای اجرای خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی می توان از کف بتونی سخت استفاده کرد. هر طبقه را می توان با رنگی متفاوت با خطوط ترافیکی مختلف ، یا مسیرهای اصلی و جاده ها به یک رنگ و فضای پارکینگ به رنگ دیگری از بتن جامد صنعتی رنگ آمیزی کرد.

شماره گذاری و نشانه های موجود در کف پارکینگ ، زیبایی و زیبایی سطح تمام شده را بسیار زیاد می کند.

البته لازم است برای کف پارکینگ با کف بتونی رنگی سخت از 7 تا 10 سانتی متر بتن تازه استفاده شود. این امر به این دلیل است که پودر بتن جامد با پاشش روی بتن تازه اعمال می شود و سپس برای مدت طولانی با دستگاه بیل پروانه ای رانده می شود. این بدان معنی است که این سیستم برای پارکینگ هایی که فضای کافی برای بتن ندارند توصیه نمی شود.

رنگ اپوکسی ساختمان و نمای ضد آب از جنس اکریلیک بوده و از لحاظ ساختاری مناسب به عنوان رنگ نمای ساختمان با مواد افزودنی سیلیکون ساخته شده است. در نما از آن به عنوان یک لایه نهایی و پوشش تزئینی برای عایق حرارتی خارجی استفاده می شود. استفاده از آن آسان ، سریع است و در برابر رطوبت جدا می شود و باعث می شود سطوح نفس بکشند. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. روی رنگ قدیمی نما کار می کند و یک جایگزین بلند مدت است.

سنگ نگین (سنگ در حال سقوط) ، قیمت بالای آن ، نفوذ پذیری ، روکش آجر روکش و شدت شیشه در هنگام وقوع زلزله علاوه بر ضریب بالای تبادل انرژی در شیشه ساخته شده رنگ در اکثر کشورهای جهان بهترین انتخاب برای نمای ساختمان است. ما آن را به عنوان رنگ نمای ساختمان می شناسیم. با این وجود نبود پوشش های با کیفیت بالا و بادوام ، مهندسان و سازندگان ایرانی را بر آن داشت تا در بیشتر طرح های خود رنگ و لعاب را از نما جدا کنند.

خرید بهترین رنگ اپوکسی کف ساختمان

خرید بهترین رنگ اپوکسی کف ساختمان با گسترش ارتباطات و اینترنت خرید فروش انواع رنگ ها آسان شده است. شما با خرید مستقیم می توانید با کیفیت رنگ را با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. خرید رنگ اپوکسی به صورت مستقیم به دلیل حذف واسطه و مستقیم بودن از تولید کننده به مصرف کننده برای خریدار بسیار ارزان قیمت و با صرفه می باشد. خریدار با کمترین هزینه می تواند با کیفیت ترین محصول را خریداری کند. خرید مستقیم برای خریدار بسیار سود آور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما