قیمت رنگ اپوکسی بهداشتی سال جدید

رنگ اپوکسی بهداشتی یکی از انواع رنگ های اپوکسی است که به جهت استفاده در بخش هایی مانند مخازن آب، از حلال های غیر سمی در ساخت آن استفاده شده است. قیمت رنگ اپوکسی بهداشتی به نوع مواد اولیه و کیفیت فرآیند ساخت آن بستگی دارد. جهت خرید رنگ اپوکسی بهداشتی از طریق نمایندگی های فروش اقدام فرمایید.

قیمت رنگ اپوکسی بهداشتی سال جدید

ضخامت رنگ اپوکسی بهداشتی براساس استاندارد

ضخامت رنگ اپوکسی بهداشتی براساس استاندارد رنگ اپوکسی یکی از پرکاربردترین رنگ های صنعتی می باشد که جهت رنگ آمیزی بسیاری از سطوح مناسب است. این رنگ دارای خاصیت ها و پایداری هایی می باشد که سبب شده از سطح خارجی وسایل و قطعات نسبت به رطوبت و هر آن چه که باعث خرابی آن سطح می شود، محافظت کند.

رنگ اپوکسی بهداشتی نوعی رنگ بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید است. همانطور که از اسم این رنگ مشخص است جهت پوشش سطوح حساس که بر سلامتی فرد می تواند موثر باشد اعمال می گردد. یکی از کاربردهای آن، رنگ آمیزی مخازن آب می باشد. به همین جهت در طراحی و انتخاب مواد اولیه آن از رنگدانه ها و حلال های غیر سمی استفاده شده است. 

یکی از موارد مهم در اعمال رنگ اپوکسی و شرایط عملکردی خوب رنگ، ضخامت رنگ می باشد. ضخامت رنگ اپوکسی بر اساس ویژگی ها و خاصیت های آن تعیین می گردد. طراحان با استفاده از دستگاه و تجهیزات، آزمایشات گوناگونی انجام می دهند و پس از بررسی رنگ خشک شده اپوکسی بر روی سطوح در ضخامت های مختلف، ضخامت استاندارد را تعیین می کنند.

ضخامت استاندارد رنگ اپوکسی بهداشتی بر اساس مواردی تعیین می شود که به شرح زیر است:

  • در سطح رنگ پس از خشک شدن، ترک خوردگی نداشته باشد
  • ضخامت در حدی اعمال شود که سطح رنگ یکدست باشد و خطوط اعمال رنگ مشاهده نگردد
  • در ضخامت استاندارد، عمر رنگ بسیار بالا است
  • چسبندگی رنگ در ضخامت مناسب بالا است و پوسته پوسته نمی شود

خرید رنگ اپوکسی بهداشتی در تهران

خرید رنگ اپوکسی بهداشتی در تهران خرید رنگ اپوکسی بهداشتی در تهران به صورت عمده و جزیی با قیمت مناسب انجام می گیرد. رنگ اپوکسی بهداشتی، به دلیل سازگاری و عدم سمی بودن، بسیار پرفروش بوده است و برای رنگ آمیزی مخازن و لوله های آب آشامیدنی مناسب است. همچنین این رنگ قابل توجه بسیاری می باشد.

مشتریان جهت خرید رنگ اپوکسی بهداشتی می توانند از نمایندگی های معتبر اقدام فرمایند. این نمایندگی ها، رنگ اپوکسی را در بسته بندی های با کیفیت عرضه می کنند و می توان به صورت غیرحضوری از آن ها محصول مورد نظر خود را سفارش داد و از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما