قیمت خرید و فروش رنگ اپوکسی بتن

رنگ اپوکسی  پوششی مقاوم در برابر مواد خورنده ی مخرب شیمیایی و رطوبت بوده و دارای مقاومت مکانیکی بالایی نیز می باشد. رنگ آپوکسی بتن مخصوص محافظت از ستون بتنی و فولادی در برابر عوامل شیمیایی مخرب می باشد. رنگ اپوکسی دارای گرید های کیفی مختلفی می باشد که این امر باعث شده تا قیمت رنگ اپوکسی بتن در بازار متفاوت باشد. 

قیمت خرید و فروش رنگ اپوکسی بتن

نحوه تولید رنگ اپوکسی بتن

نحوه تولید رنگ اپوکسی بتنبتن با توجه به محیطی که در آن قرار دارد در معرض خوردگی کم تا شدید قرار دارد که این امر می تواند باعث کاهش طول عمر سازه های بتنی شود. به کارگیری یک رنگ مناسب جهت پوشش بتن می تواند باعث افزایش عمر سازه بتنی گردد.رنگ اپوکسی بر پایه دو عنصر رزین اپوکسی و  هادنر پلی آمید و پلی آمین تولید می شود. رنگ اپوکسی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر مواد شیمیایی خورتده، رطوبت، اصطحکاک و شرایط جوی دارد می تواند جایگزین مناسب برای رنگ های معمولی باشد. رنگ مخصوص بتن  قابلیت استفاده در محیط های بسته و باز را دارا می باشد. رنگ مخصوص سطوح بتنی علاوه بر زیباسازی سازه های بتنی باعث مقاومت سازه در برابر واکنش های مخرب محیطی مانند واکنش کربناسیون نیز می گردد. این پوشش با حفظ امکان تنفس بستر زیرین دارای دوام خوبی بوده و ورقه ورقه نمی شود. یکی دیگر از مواد مورد استفاده در رنگ دهی بتن رنگ های بتن پودری می باشند. رنگ های بتن پودری ترکیباتی هستند که در ملات سیمان، بتن و حتی کچ می توانند نقش ها و رنگ های متنوعی ایجاد کنند. از مزایای از پیگمنت پودری این است که جان بتن رنگی شده و بتن به صورت دایمی رنگی می شود و امکان پوسته پوسته شدن و ورق ورق شدن رنگ وجود ندارد. از نظر صرفه اقتصادی و اجرا قیمت رنگ بتن پودری نسبت به رنگ بتن مایع به صرفه تر می باشد.

شرکت های فروش رنگ اپوکسی بتن در ایران

شرکت های فروش رنگ اپوکسی بتن در ایراناز رنگ اپوکسی می توان بر روی سطوح مختلف فلزی، چوبی، سیمانی وبتنی استفاده کرد. همچنین رنگ اپوکسی از مقاومت زیاد شیمیایی، مکانیکی و الکتریکی بالایی برخوردار می باشد. مقاومت شیمیایی، مکانیکی و حرارتی بسیار مناسب رنگ اپوکسی امکان کاربرد آن را در سطوح و محیط های مختلف شیمیایی فراهم می سازد و همین امر باعث تولید  رنگ مناسب که در برابر خوردگی و سایش مقاوم می باشد شده است. از دیگر ویژگی های این رنگ می توان به دوام و عمر طولانی نسبت به رنگ های معمولی، چسبندگی بسیار مناسب به سطح، مقاومت در برابر یون کلر و نمک های موجود در دریا و غیر سمی و قابلیت استفاده در محیط های بهداشتی اشاره کرد.تولید کنندگان رنگ معتبر و زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید و عرضه رنگ مناسب برای بتن از طریق نمایندگی های و مراکز فروش حضوری و مجازی معتبر در سراسر کشور نموده اند. خریداران می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه این محصول و یا از طریق مجازی و با مراجعه به سایت های فروش معتبر اقدام به تهیه و خرید محصول مورد نظر خود نمایند.

خرید عمده رنگ اپوکسی از درب کارخانه

خرید عمده رنگ اپوکسی از درب کارخانهیکی از روش های خرید رنگ اپوکسی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خرید این محصول به صورت عمده و از درب کارخانه می باشد. بسیاری از کارخانه های تولید کننده رنگ به منظور افزایش راحتی حال مشتریان اقدام به فروش و ارسال محصول به صورت جزئی و عمده  از درب کارخانه نموده اند. این مراکز با فروش مستقیم محصول و از میان برداشتن واسطه ها امکان خرید محصولی معتبر،با کیفیت و مقرون به صرفه را برای مشریاتن فراهم نموده اند. 

خریدار رنگ پودری اپوکسی در تهران

خریدار رنگ پودری اپوکسی در تهرانجهت خرید رنگ پدری اپوکسی در تهران می توان با مراجعه حضوری به مراکز فروش، نمایندگی ها و فروشگاه رنگ اپوکسی یا کارخانه های تولید کننده این محصول اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمود. یکی دیگر از راههای خرید رنگ پودری اپوکسی خرید آن از طریق سایت های معتبر فروش وابسته به کارخانه های تولید کننده این محصول می باشد که گاه علاوه بر خرید راحت می توان از خدماتی جانبی مانند ارسال رایگان محصول نیز بهره مند شد.  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما