قیمت انواع رنگ رویه کولتار اپوکسی

رنگ رویه کولتار اپوکسی، جهت رنگ آمیزی مخازن زیرزمینی و داخل دریا بکار می رود. می توان از این نوع رنگ برای نوع سطوحی استفاده نمود. این رنگ در برابر خراش های سطحی مقاوم است و برای اجرای آن بهتر است از متخصص آن کمک گرفت. مراکز فروش رنگ اپوکسی تنها دلیل عرضه بیشتر محصولات رویه کولتار اپوکسی های خود را قیمت های مختلف از کیفیت های گوناگون را اعلام کرده است.

قیمت انواع رنگ رویه کولتار اپوکسی

استفاده از رنگ اپوکسی برای موزاییک

استفاده از رنگ اپوکسی برای موزاییک

رنگ اپوکسی درجه یک از یک ماده مایع با زرین اپوکسی و سفت کننده تولید می شود. به دلیل ایجاد روکش محکم بر روی سطوح از ویژگی های خاصی چون پوشش دهنده مناسب برخوردار است. قابلیت استفاده از این رنگ ها جهت بهبود سطوح بتنی، فولادی و صنعتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و جایگزینی مطمئن جهت پوشش درزهای روی دیوارها و یا سقف خواهد بود.

رنگ اپوکسی را می توان جهت پوشاندن کف طبقات و کف آشپزخانه ها استفاده نمود. روکشی حلال، مقاوم، محکم و موثر برای صافی سطوح پیشنهاد می شود. استفاده از رنگ اپوکسی برای پوشاندن سطح گاراژ، زیر زمین و ایوان، حیاط خلوت به دوام و استحکام پوشش ها کمک می کند. از خوبی های این رنگ قابلیت استفاده از آن در رنگ آمیزی فولاد و وسایل فولادی است که بسیار مورد توجه تولید کنندگان است.

می توان برای رنگ آمیزی پله ها از این رنگ استفاده کرد، زمانی که این رنگ روان و حباب دار گردد معمولاً دود کمتری می گیرد و بعید است دچار کندگی شود. رنگ اپوکسی روی موزاییک و اجرای کفپوش اپوکسی بر روی موزائیک توصیه نمی گردد. زیرا روی سطح موزائیک از موادی پوشیده شده که از چسبندگی مناسب مواد اپوکسی جلوگیری به عمل می آورد.

به دلیل بالا بودن ضریب تبادل انرژی در شیشه ها و خطرناک بودن شیشه ها در برابر زلزله معمولا از پوشش های رنگی اپوکسی استفاده می کنند. سطوح سیمانی تازه که هنوز حاوی مقدار زیادی گاز دی اکسید کربن است از پوشش رنگی اپوکسی استفاده می شود. از آنجایی که جزء سیمانی بسیار قلیایی است و پراکنه های پلیمری مناسب برای پوشش سیمانی باید در برابر قلیا و صابونی شدن بسیار مقاوم باشد از رنگ اپوکسی استفاده می شود.

مزایا استفاده از رنگ اپوکسی

مزایا استفاده از رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی مقاومت و پایداری بالایی دارد و از لحاظ رنگ بندی متنوع هستند، دارای پوششی سخت بعد از مصرف می باشند. برای هر فضایی که به کار برده می شوند زیبایی و نظم خاصی را به فضا می بخشند. می توان از آنها برای هر نوع پوششی استفاده کرد. از طرفی دیگر در برابر اشیا سنگین مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند. مناسب هر فضایی هم خواهند بود.

رنگ اپوکسی وقتی مورد استفاده قرار می گیرد به یک سطح بادوام تبدیل می شود. این رنگ از ترکیب چند رنگ تولید می شود. از رنگ اپوکسی می توان برای رنگ آمیزی سطوح داخلی و خارجی استفاده کرد، اما عموماً بعنوان پوشش برای سطوح کف داخلی کاربرد دارد.

رنگ اپوکسی روی سیمان، که با نام رنگ نمای ضد آب نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع کاربردهای رنگ اپوکسی است که محبوبیت بالایی برای استفاده در نمای ساختمانی دارند. در حقیقت رنگ نمای ضد آب را یک رنگ نمای ساختمانی می نامند که اخیرا در مصارف ساختمان سازی جایگاه خوبی پیدا کرده است.

جنس اکریلیک رنگ های اپوکسی در نمای ساختمانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک به همراه افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسبی به پوشش رنگ نما ساختمان می دهد. تقریبا تمامی لایه نهایی و پوششی تزئيني رنگ اپوکسی جهت عایق حرارتی بیرونی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ اپوکسی آسان و سریع اجرا می شود و عایق رطوبت است و اجازه تنفس را به سطوح مورد استفاده خود می دهد. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. قابلیت اجرا بر روی رنگ های قدیمی را دارند و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند.

صفر تا صد رنگ اپوکسی را بدانید

صفر تا صد رنگ اپوکسی را بدانید

رنگ اپوکسی بافتی یک دست و صاف دارد و در برابر شعله های آتش از خودش مقاومت نشان می دهد. در برابر گرمای بیش از 200 درجه از خودش مقاومت نشان می دهد. معمولا از این رنگ در خطوط هوایی، نواحی انبار جهت محافظت در برابر مواد منفجره استفاده می شود. و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب از خودش نشان می دهد. در عین سادگی که در تمام فضاها کاربرد دارد در کف راهروها و فضاهای پرتردد فضای زیبایی می آفریند.

در حالت کلی رنگ های اپوکسی یکی از سخت ترین و در عین حال بادوام ترین مواد رنگی به شمار می روند. زمانی که خشک شود، رنگ اپوکسی به یک سطح سخت و بادوام تبدیل می شود که آن را به بهترین انتخاب برای پوشش کف تبدیل می‌کند. بزرگترین عیب در رنگ اپوکسی این است که این رنگ حاوی موارد سمی است. همچنین اگر اشتباهی رخ دهد یا سطح رنگ شده به صورت صاف و یکدست خشک نشود، می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند و جبران آن پرهزینه می باشد.

برای رنگ آمیزی سطح چوب با رنگ اپوکسی، سطح چوب را سمباده بزنید. از آنجایی که برای رنگ آمیزی سطوح نیاز به رعایت نکات خاصی چون سمباده زدن الزامیست، سطح چوب و یا هر سطحی را که قرار است رنگ شود را با سمباده صاف کنید. سپس رنگ اپوکسی را استفاده کنید. ویژگی UV بودن رنگ های اپوکسی در برابر نور خورشید از زیبایی این رنگ ها نمی کاهد.

تنوع رنگ و مقاومت بالای رنگ های اپوکسی موجب می شود تا این نوع رنگ در میان انواع رنگ ها ، به انتخاب مناسبی برای محیط های اداری و خانگی تبدیل شود. اجرای آن ها آسان است، هرچند بهتر است برای اجرای یک دست و تمیز نتیجه نهایی از متخصص رنگ کمک گرفته شود.

صادرکنندگان برتر ایرانی انواع رنگ رویه کولتار اپوکسی

صادرکنندگان برتر ایرانی انواع رنگ رویه کولتار اپوکسی

صادر کنندگان برتر ایرانی با ارائه قیمت‌ واقعی انواع رنگ رویه کولتار اپوکسی برای عرضه صادراتی بیشتر فعالیت خوبی انجام می دهند. اگرچه قراردادهای صادراتی ممکن است به صورت معاوضه ای با کالای دیگری صورت بگیرد، در هر صورت اینگونه قراردادها استارت وضعیت اقتصادی بهتر را می طلبد.

رنگبندی رنگ اپوکسی در صادرات این محصول نقش خواهد داشت. تنوع گوناگون محصولات اپوکسی عامل توزیع بیشتر رویه کولتار اپوکسی خواهد بود. در این صورت در قیاس با سالهای گذشته وضعیت صادرات این محصول بهتر خواهد شد. حال اگر صادر کنندگان دستی بر کیفیت محصولات صادراتی خود نبرده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما