فروش کلی رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی یکی از انواع رنگ است که مقاومت و استحکام بالایی داشته و در انواع مات و براق با دوام بالایی وارد بازار می شود که بسته به نوع دارای مشخصه و کاربردهای مختلفی می باشد، مرکز پخش کننده آن نیز با شناختی که از این محصول دارد به عرضه انواع آن به بهترین نحو ممکن می پردازد.

فروش کلی رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

رنگ پلی اورتان را به خوبی بشناسید

رنگ پلی اورتان را به خوبی بشناسید

مشخصات رنگ بندی پلی اورتان بسیار زیاد است که به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم:

  • رنگ بندی پلی اورتان در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن خشک می شود که در ورق های ام دی اف، چوب و پی وی سی بکار می رود.
  • این رنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و یخ بندان مقاومت بالایی دارد و دارای ظاهر براق و درخشنده و یکنواختی نیز می باشد.
  • از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی نیز مقاومت دارد.
  • دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در برابر سایش و ضربه دوام و استحکام بالایی دارد.
  • در قطعات خودرو با کیفیت بالا، فلز های کشتی، تانکر و پل و در ماشین آلات کشاورزی نیز کاربرد دارد.
  • در نرده ها، مبلمان فلزی، پوشش های حفاظتی اپوکسی، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • به دلیل قابل اشتعال بودن باید در فضایی به دور از مواد آتش زا و در جای خشک و خنک نگهداری شود و قبل از اجرای رنگ باید سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاکسازی نمود‌.

رنگ پلی اورتان صنعتی چه کاربردهایی دارد؟

رنگ پلی اورتان صنعتی چه کاربردهایی دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای خریداران رنگ پلی اورتان اکریلیک صنعتی به وجود می آید این است که این محصول از چه ویژگی هایی برخوردار است؟

در ابتدا باید گفت که این رنگ یک محصول دو جزئی است که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده و دارای مدت زمان خشک شدن بسیار کوتاه است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. خشک شدن و سخت شدن سریع در درجه حرارت پایین
  2. مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالا
  3. مقاومت بالا در برابر نور خورشید، آب و مواد شیمیایی
  4. چسبندگی بسیار عالی بر روی سطوح فلزی
  5. مقاومت در برابر اسید، باز، روغن های صنعتی و شیمیایی و املاح

رنگ پلی اورتان قابل اشتعال بوده و باید در ظروف دربسته و پلمپ شده و دور از آتش، مواد محترقه، حرارت و جریان برق قوی قرار گیرد. این رنگ در انواع مختلف مات، نیمه مات، براق، نیمه براق و هایگلس در مراکز فروش و نمایندگی های مجاز عرضه این محصولات موجود می باشد.

رنگ‌های پلی‌اورتان به دلیل مقاومت در برابر نور خورشید و خواص ظاهری و چسبندگی خوب امروزه بسیار کاربردی هستند. همچنین از دیگر کاربرد های این محصول می توان به رنگ آمیزی سطوح فلزی در عرشه کشتی ها،پل های عابر و… برای جلوگیری از گچی شدن وسایل و ماشین آلات کشاوزی رنگ آمیزی قطعات خودرو استفاده در پالایشگاه های پتروشیمی رنگ آمیزی اسکله ها و سکوهای نفتی رنگ کفپوش در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اشاره نمود.

رنگ کردن کشتی ها با رنگ پلی اورتان

رنگ کردن کشتی ها با رنگ پلی اورتان

رنگ پلی اورتان اروماتیک ظاهر بسیار زیبایی به سطوح مختلف می بخشد و به سبب اینکه دوام و ماندگاری بالایی دارد، همواره به عنوان انتخاب اصلی بسیاری از صنایع تولید کننده مطرح شده است. این رنگ در مدت زمان کوتاهی خشک شده و به خوبی خود را بر روی سطح کار نشان می دهد.
به علاوه تجربه نشان داده است که این رنگ دارای قدرت چسبندگی بالایی نیز می باشد و همین امر موجب شده است که از آن برای تولید انواع کف پوش های بیمارستانی و محیط های بهداشتی، سطوحی مانند پل ها و کشتی ها، لایه نهایی پوشش های حفاظتی اپوکسی و سایر قطعات فلزی و چوبی استفاده شود.

و اما نحوه اجرای رنگ پلی اورتان دارای مراحل مختلفی است که در این قسمت به صورت مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  • قبل از انجام هر کاری باید به خوبی تمامی ابزار و لوازم مورد نیاز را شسته و تمیز نمود.
  • با استفاده از میکسر تمامی اجزای رنگ را به خوبی با همدیگر ترکیب کنید تا یک سطح صاف و هماهنگ به وجود آید.
  • در برخی از نمونه های این رنگ باید آن را با جزء دوم یعنی سخت کننده به تدریج مخلوط کرده و به آرامی هم بزنید تا هر دو قسمت این رنگها به خوبی با همدیگر ترکیب شوند.
  • در ادامه تینر مخصوص رنگ پلی اورتان را به مخلوط مورد نظر بیفزایید.
  • سپس با استفاده از اسپری و پاشش آن را به صورت دستی و یا اتوماتیک بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید.
  • در پایان آن را برای مدت زمان مشخصی درون کوره قرار دهید تا با استفاده از حرارت، به خوبی پخته و خشک شود.

قیمت خرید انواع رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

قیمت خرید انواع رنگ پلی اورتان کفپوش صنعتی

قیمت خرید رنگ پلی اورتان ام دی اف مرغوب را می توانید در سایت های معتبر به خوبی مشاهده کنید. البته قیمت آن بستگی به نوع و کیفیت آن دارد که این محصول هر چقدر مرغوب تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود ولی شما با خرید مستقیم خواهید توانست این محصول را با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

پس می توان گفت قسمت اعظم قیمت خرید به شیوه خرید بستگی دارد که همیشه باید به دنبال روشی باشیم که بهترین نوع اجناس و کالا ها را بتوانیم با ارزان ترین قیمت خریداری کنیم تا اقتصادی ترین خرید را داشته باشیم.

برای خرید رنگ صنعتی اگر می خواهید بهترین نوع این محصول را با قیمتی ارزان خریداری کنید کافی است که این به وب سایت را به خاطر بسپارید و با سفارش این محصول به فروشندگان اصلی، بهترین نوع رنگ پلی اورتان را با قیمتی مناسب و ارزان سفارش دهید و خیلی راحت آن را دریافت کنید.

برای این که بتوانید رنگ پل اورتان کیلویی را به دست آورید، می بایست که به مرکز خرید اصلی سر بزنید؛ این گونه‌ به ساده ترین‌ روش امکان فراهم نمودم محصول وجود داشته و هر نوع فامی‌ را که مد نظرتان‌ است فروشنده در دسترس شما می گذارد، آنها را عموماً به مات، براق و نیمه مات تقسیم می کنند که البته تیره و روشن می باشند، قابلیت استفاده در مکان های متفاوت را نیز دارند.

در کل خرید از طریق آنلاین و همین مجموعه انجام پذیر است که می توانید بسیار راحت و با هزینه های مقرون به صرفه ای، آنان را از راه دور سفارش دهید،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما