فروش مستقیم رنگ اپوکسی اکلیل

رنگ محصولی است که از آن هم به منظور ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطوح مختلف استفاده می شود و هم موجب زیباتر شدن محیط و لوازم مختلف می گردد و این محصول دارای گونه های مختلفی است که یکی از آن ها اپوکسی نام دارد.

مراجع پخش و فروش عمده رنگ اپوکسی اکلیلی این محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار های مصرف عرضه می کنند و آن ها را با نرخ مقرون به صرفه ای به فروش می رسانند.

فروش مستقیم رنگ اپوکسی اکلیل

نکاتی برای خرید رنگ اپوکسی

نکاتی برای خرید رنگ اپوکسی رنگ های اپوکسی در میان صنعت گران و فعالان حوزه رنگ به عنوان رنگ های دو جزئی شناخته می شوند، چون در داخل آن ها یک ماده به عنوان رزین با محصولی تحت عنوان هاردنر یا سخت کننده ترکیب می شود، تا رنگ یا پوشش مورد نظر به دست بیاید.

برخی از نکات مهمی که لازم است همه مصرف کننده های اپوکسی در زمان خرید این محصول به آن توجه کنند در ادامه این مطلب به اختصار بیان می شوند و ما از همه دعوت به عمل می آوریم که با ما همراه باشند، تا به اطلاعات کامل تری در این مورد دست پیدا کنند:

  • وقتی که رنگ اپوکسی را خریداری می کنید این محصول در دو ظرف جداگانه به شما عرضه می شود، که یکی از آن ها حاوی رزین است و دیگری هاردنر می باشد و به یاد داشته باشید که باید حتما به درصد ترکیب کردن این دو ماده دقت کنید چون اگر این درصد به درستی رعایت نشود پوشش مناسبی به دست نمی آید.
  • به این نکته دقت کنید که بر روی رزین و رنگ اپوکسی که خریداری می کنید حتما علائم مربوط به استاندارد، تاییدیه های وزارت بهداشت، مواد اولیه تشکیل دهنده این محصول و نوع حلال آن به دقت درج شده باشند، در غیر این صورت محصول مورد نظر از ویژگی های کیفی لازم برخوردار نیست.
  • نوع مصرف کردن محصول و طریقه صحیح ترکیب کردن رزین و هاردنر باید بر روی ظروف آن ها درج شده باشد، چون هر محصولی به یک شکل مورد استفاده قرار می گیرد و درصد ترکیب جداگانه ای دارد، پس حتما این موضوع را در نظر بگیرید.
  • رنگ اپوکسی به سرعت در برابر نفوذ هوا به داخلش کیفیت خود را از دست می دهد، در ضمن نور خورشید هم می تواند به آن آسیب وارد کند پس دقت کنید که محصول مورد نظر در یک ظرف مات و غیر شفاف قرار داشته و درب آن کاملا پلمپ شده باشد.

کاربرد رنگ اپوکسی در ساختمان سازی

کاربرد رنگ اپوکسی در ساختمان سازی رنگ های اپوکسی دارای مدل های مختلفی هستند که این انواع شامل رنگ اپوکسی خیلی براق و رنگ های مات می باشند و بر اساس ویژگی هایی که هر یک از آن ها دارند می توان از این محصولات در یک موقعیت خاص استفاده کرد.

  • معمولا از این رنگ ها به علت ویژگی ضد آب و نفوذ ناپذیر بودنشان در محیط هایی که در معرض رطوبت و نم دائمی قرار دارند استفاده می شود و هدف از کاربرد آن ها عایق سازی محیط و ایجاد کردن یک لایه پوشش و محافظ بر روی سطوح مختلف و مصالح ساختمانی می باشد.
  • به عنوان مثال از پوشش اپوکسی مقاوم در داخل آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود، در ضمن می توان در محیط هایی مثل استخرهای شنا، سونا و جکوزی هم از این محصولات استفاده نمود و یک نمای زیبا را با آن ها طراحی کرد.
  • در برخی موارد در مخازن بزرگی که برای ذخیره کردن آب یا هر نوع مایع شیمیایی و سمی مورد استفاده قرار می گیرد نیز از انواع رنگ اپوکسی استفاده می شود و این محصول کاملا جلوی نشت و نفوذ این مواد به بیرون را خواهد گرفت و از این نظر دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.
  • از این محصولات می توان برای رنگ آمیزی کردن مبلمان های فلزی به ویژه در اماکن عمومی و روباز استفاده کرد، چون جلوی آسیب رساندن هوا و باران به آن ها را می گیرد.

موارد استفاده از رنگ اپوکسی نسوز

موارد استفاده از رنگ اپوکسی نسوز صنعت گران نوع خاصی از پوشش های ابوکسی را با مقاومت حرارتی خیلی زیاد تولید کرده اند که این محصولات را به عنوان رنگ اپوکسی نسوز می شناسند و این رنگ ها در موقعیت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، که ما در این قسمت قصد داریم به برخی از آن ها اشاره کنیم:

  • رنگ اپوکسی صنعتی نسوز را برای پوشش دادن بخش داخلی و دیواره شومینه های گازی یا هیزمی مورد استفاده قرار می دهند، یا اینکه از این محصولات برای رنگ آمیزی کردن تنور های نانوایی استفاده می کنند، چون شعله های مستقیم آتش آسیبی به این محصولات وارد نخواهند کرد.
  • در مواردی بر روی دیواره های داخلی کوزه های آجر پزی یا مخازن مورد استفاده برای ذوب کردن فلزات هم از این محصول استفاده می شود، همچنین برای کاور کردن سطح لوله های انتقال سیالات داغ و گاز نیز می توان رنگ اپوکسی مقاوم را مورد استفاده قرار داد.
  • در ساخت دودکش های بلند کارخانه ها یا بویلر هایی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند نیز می توان این محصولات را به کار برد، چرا که این نوع رنگ ها می توانند تا هفتصد و پنجاه درجه سانتیگراد گرما را به خوبی تاب بیاورند و از سطوح مختلف نیز محافظت خواهند کرد.

خرید آسان انواع رنگ اپوکسی اکلیل

خرید آسان انواع رنگ اپوکسی اکلیل انواع رنگ های اکلیلی اپوکسی که شامل رنگ اپوکسی پودری یا رنگ های مایع و جوهری هستند با مواد اولیه بسیار مرغوبی تولید می شوند و سپس بسته بندی شده و به خوبی در مقابل هوا و رطوبت محافظت می گردند و در نهایت به وسیله شرکت های پخش به همه جای ایران ارسال می شوند.

برای ثبت کردن سفارش و خرید این رنگ ها ساده ترین و در دسترس ترین روشی که وجود دارد، به کار گیری درگاه های خرید و فروش آنلاین می باشد افراد را از تحمل زحمت مراجعه حضوری به درب فروشگاه ها و طی کردن مسیر های طولانی بی نیاز می کنند.

در ضمن این وب سایت های اینترنتی در این ایام که بیماری کرونا در دنیا شیوع پیدا کرده است موجب محافظت بهتر از سلامتی افراد می شوند و آن ها را از ابتلا پیدا کردن به این بیماری در امان نگه می دارند، پس این روش بسیار عاقلانه است.

آن دسته از عزیزانی که قصد دارند از این راه برای خرید بهره ببرند، می توانند بدون فوت وقت و از طریق این وب سایت اقدام کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما