فروش عمده کولتار اپوکسی پلی آمید

فروش عمده کولتار اپوکسی پلی آمید در ایران با رونق بی سابقه ای رو به رو است. این روز ها صنعت گران بیش تر به اهمیت استفاده از این نوع مواد صنعتی پی برده اند و به همین خاطر از این مواد در صنایع خود استفاده می کنند. این محصولات ویژگی های بسیاری دارند که سبب استقبال مشتریان از آن ها شده است. همچنین انواع آن ها کاربرد های بسیاری نیز در عرصه های صنعتی دارند.

فروش عمده کولتار اپوکسی پلی آمید

مشخصات کولتار اپوکسی پلی آمید

مشخصات کولتار اپوکسی پلی آمید مشخصات کولتار اپوکسی پلی آمید را در این بخش مطالعه می کنید.

  1. یکی از مشخصات مهم آن ها میزان چسبندگی عالی آن ها است. این مواد به خوبی سازه های بتنی را پوشش می دهند و از کیفیت آن ها محافظت می کند. این مواد در مدت زمان کوتاهی بر روی سطوح می چسبند.
  2. همچنین این محصولات در حین استفاده نیازی به پرایمر ندارند. همچنین شما احتیاجی به زیرسازی برای به کار بردن این نوع مواد نیز نخواهید داشت و در زمان کوتاهی می توانید آن ها را به کار برید. به این ترتیب راندمان کاری شما بالاتر می رود.
  3. یکی از ویژگی های مهم این محصولات کاربرد های بسیاری است که دارند. از آن ها در موارد متعددی استفاده می شود. به همین خاطر نیز تولید آن ها در عرصه های صنعتی ضرورت دارد.

در ادامه این مقاله می خواهیم به کاربرد های متعدد این محصولات بپردازیم. با ما همراه باشید.

موارد استفاده از رنگ کولتار اپوکسی پلی آمید

موارد استفاده از رنگ کولتار اپوکسی پلی آمید موارد استفاده از رنگ کولتار اپوکسی پلی آمید هر یک اهمیت خاصی دارند. به همین خاطر این نوع مواد باید برای همه این موارد مصرفی فراهم باشند. برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. برای محافظت از فلزات در ساختمان ها از این نوع مواد اپوکسی استفاده می کنند. این محصولات مقاومت فلزات را در برابر عوامل محیطی مختلف بیش تر می کنند و کیفیت آن ها را در طول سال های متمادی حفظ می کنند. به همین خاطر در عرصه ساختمان سازی، به ویژه برای ساخت برج های مرتفع، از این نوع رنگ ها استفاده می شود.
  2. همچنین این رنگ ها برای پوشش بتن نیز استفاده می شوند. بتن ها همیشه در معرض آسیب های محیطی قرار دارند. از این رو باید از رنگ های اپوکسی بر روی آن ها استفاده شود. برای نگهداری از سازه های سنگی نیز این نوع رنگ ها را به استفاده می رسانند.
  3. علاوه بر موارد یاد شده به دلیل این که این رنگ ها باکتری ها را از خود دور نگاه می دارند آن ها را در برخی موارد برای رعایت موارد بهداشتی نیز استفاده می کنند.
  4. برای روکش دار کردن لوله های فولادی و غیر فولادی نیز این نوع رنگ ها استفاده می شوند. این لوله ها با استفاده از این رنگ ها تا سال های سال دوام خواهند داشت و از کیفیت آن ها کاسته نمی شود.

ماندگاری رنگ اپوکسی چه قدر است؟

ماندگاری رنگ اپوکسی چه قدر است؟ ماندگاری رنگ اپوکسی چه قدر است؟ میزان ماندگاری آن ها بر روی سطوح مختلف بسیار بالا است. با به کار بردن این رنگ ها بر روی سطح سنگ ها و فلزات مختلف تا مدت ها نیازی به رنگ رزی مجدد نخواهید داشت. ماندگاری بالای این مواد سبب به صرفه بودن آن ها نیز می شود. از این رو توصیه می شود که آن ها را در صنایع خود به کار برید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید. کیفیت آزبست های سیمانی نیز با این نوع رنگ ها حفظ می شود.

پایداری چسبندگی این رنگ ها پس از استفاده بر روی سطح 2/5 مگا پاسکال است که میزان بالایی است و نشان از مرغوبیت این مواد دارد. انواع آن ها را به صورت بسته بندی شده به مشتریان ارائه می دهند. هر یک از بسته بندی های آن ها مقادیر مشخصی از این محصولات را شامل می شوند. از این رو توصیه می کنیم که با توجه به نیاز های خود به خرید هر یک از بسته های این محصول بپردازید.

عرضه مستقیم کولتار اپوکسی پلی آمید

عرضه مستقیم کولتار اپوکسی پلی آمید مرکز عرضه مستقیم کولتار اپوکسی پلی آمید در ایران به توزیع همه روزه این رنگ ها می پردازد. این مرکز یکی از معتبر ترین ها در زمینه تولید و ارائه رنگ اپوکسی است. این روز ها مدل های مختلفی از این رنگ ها را تولید کرده اند که هر یک مشتریان خاص خود را در بازار های فروش دارند. این رنگ های مرغوب سطحی صاف و یک دست بر روی سنگ ها و فلزات شما ایجاد می کنند و سبب زیباتر شدن این سازه ها نیز می شوند. رنگ اپوکسی زینک فسفات یکی از مدل های این محصولات است که بسیار پر مخاطب بوده است.

این محصول را به صادرات نیز می رسانند. در عرصه صادراتی این محصولات قیمت های بالاتری دارند و با هزینه های بیش تری در بازار های خارجی ارائه می شوند. اما در بازار های داخلی قیمت تعیین شده برای این رنگ ها مطلوب تر است. رنگ اپوکسی ضد زنگ بر روی فلزات مختلف به کار می رود. این رنگ ها از ماندگاری و دوام این فلزات مراقبت کرده و از آن ها در برابر عوامل خورنده و آسیب زای محیطی محافظت می کند.

بارش باران و برف و ایجاد رطوبت در محیط همیشه به کیفیت سازه های فلزی آسیب می رساند و سبب تخریب آن ها می شود. می توانید با استفاده از این رنگ ها این آسیب ها را به حداقل برسانید. رنگ رزین اپوکسی طیف گسترده ای دارد. این طیف رنگی شامل رنگ های شاد و فانتزی می شود. همچنین رنگ های تیره و روشنی را نیز در بین مدل های این محصولات مشاهده می کنید.

رنگ اپوکسی زینک ریچ مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و انواع اسید ها دارد. از این رو آن را برای استفاده در رنگ رزی لوله هایی که در زمین تعبیه می شوند به کار می برند. این رنگ ها در برابر هر گونه سایشی نیز پایدار خواهند بود و این عوامل به سطوح رنگ شده با آن ها آسیبی وارد نمی کنند. پ پیش از به کار بردن رنگ ها بر روی سطوح باید به آماده سازی رنگ و سطح مورد نظر بپردازید.

سطحی که این رنگ را بر روی آن اعمال می کنید باید عاری از هر گونه گرد و غبار باشد و به خوبی تمیز شده باشد. همچنین در صورت نیاز غلظت رنگ مورد استفاده را نیز کاهش دهید و به فرایند رنگ رزی خود کیفیت بیش تری ببخشید. این مدل رنگ ها بسیار ساده نیز اعمال می شوند و استفاده از آن ها به ابزار های به خصوصی نیاز نخواهد داشت. با کم ترین مهارتی می توان به رنگ رزی با این مواد پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما