فروش عمده رنگ زینک فسفات اپوکسی

رنگ های صنعتی نوع خاصی از این محصولات هستند که دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی نسبت به عوامل محیطی می باشند و بر همین اساس از طول عمر فراوانی برخوردار هستند و می توانند از تاسیسات و سازه های صنعتی در شرایط مختلف جوی محافظت نمایند، به همین دلیل هم فروش عمده رنگ زینک فسفات اپوکسی در مراکز اصلی پخش کننده این محصولات در کشور ما انجام می شود و این محصولات با نرخ قابل توجهی عرضه می شوند.

فروش عمده رنگ زینک فسفات اپوکسی

استفاده از رنگ اپوکسی برای پوشش لوله ها

استفاده از رنگ اپوکسی برای پوشش لوله ها رنگ های اپوکسی که آن ها را با ترکیب چند نوع ماده پلیمری بسیار مستحکم تولید می کنند یکی از بهترین و مرغوب ترین رنگ های صنعتی به شمار می روند که از آن ها در هر زمینه ای می توان استفاده کرد و این کاربرد ها هم شامل صنایع است و هم ساختمان سازی.

یکی از زمینه های استفاده از این رنگ های ضخیم و مقاوم شامل پوشش سطح بیرونی لوله های فلزی مورد استفاده در خطوط انتقال آب، سیالات و گاز است، دلیل این کاربرد هم ویژگی های خاصی است که این محصولات دارند و ما در ادامه این مطلب به برخی از مهم ترین خصوصیات آن ها اشاره می کنیم:

  • رنگ اپوکسی باکیفیت می تواند به خوبی تمام سطح فلزات را پوشش دهد و همچون یک لایه حفاظتی و عایقی برای آن ها عمل می کند و چون تراکم و چسبندگی خیلی زیادی دارد و در آن از مواد پلیمری استفاده شده است، جلوی نفوذ کردن هوا و رطوبت به ساختار فلزات را می گیرد و مانع از زنگ زدن آن ها می شود.
  • رنگ اپوکسی مرغوب به دلیل داشتن خصوصیت ضد آب و ضد رطوبت بودن کاملا در مقابل نشت کردن و نفوذ مایعات مختلف به ویژه آب از داخلش به بیرون جلوگیری به عمل می آورد و از این رو برای پوشش لوله ها خیلی مناسب است.
  • هر نوع گاز و سیالات چه خنک و چه داغ به هیچ وجه نمی توانند از داخل بافت این رنگ ها به بیرون نشت کنند، چون در آن ها اصلا منفذ یا روزنه ای به بیرون وجود ندارد و بافت این رنگ ها کاملا منسجم و به هم چسبیده است.
  • این محصولات به خوبی می توانند گرمای بسیار زیاد را تحمل کنند و این عامل آسیبی به آن ها وارد نمی کند، پس استفاده از آن ها برای پوشش لوله های انتقال گازهای داغ یک انتخاب درست و هوشمندانه خواهد بود.

رنگ زینک فسفات اپوکسی چه کاربردهایی دارد؟

رنگ زینک فسفات اپوکسی چه کاربردهایی دارد؟ رنگ زینک فسفات اپوکسی را با استفاده از دو ماده یعنی رزین های تولید شده از جنس اپوکسی و ماده هاردنر پلی آمیدی تولید می کنند و بر این اساس ویژگی های مثبت هر دو نوع محصول را در کنار هم خواهد داشت.

از جمله ویژگی های این رنگ می توان به قابلیت چسبندگی بسیار زیاد و پوشش دهی کامل آن اشاره کرد که این خصوصیت موجب می شود این محصول کاربرد های خیلی زیادی داشته باشد، که مهم ترین آن ها در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند:

  • این رنگ ویژگی ضد زنگ زدگی، ضد خوردگی و ضد رطوبتی دارد، به همین دلیل هم می تواند از سطوح فلزی مختلف مثل آهن در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و حلال ها به خوبی محافظت کند، پس از آن برای محافظت از سازه های حساس فلزی استفاده می شود.
  • در صنایع مربوط به نفت و گاز می توان از این رنگ استفاده کرد، چون مقاومت بالایی در برابر این محصولات دارند و به هیچ وجه از استحکام آن ها کم نمی شود.
  • در داخل واحد های پتروشیمی هم برای عایق بندی کردن تجهیزات و دستگاه های مختلف می توان از رنگ های فسفات زینک استفاده نمود.
  • همچنین برای رنگ آمیزی کردن و طراحی دکوراسیون بخش داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی و اداری می توان از این محصولات استفاده نمود.
  • این رنگ ها برای طراحی و پیاده سازی یک کفپوش بسیار بادوام و زیبا گزینه خیلی مناسبی به شمار می روند.

چگونه رنگ اپوکسی اصل را بشناسیم؟

چگونه رنگ اپوکسی اصل را بشناسیم؟ فروشنده های بسیاری در سطح کشور ما انواع رنگ های اپوکسی را عرضه می کنند، اما شناسایی کردن رنگ اپوکسی اصل و درجه یک نیاز به دقت زیادی دارد که ما در ادامه این مطلب به برخی از نکات مهم در این خصوص اشاره می کنیم و از شما می خواهیم با ما همراه باشید:

  • اول از همه شما باید به شکل بسته بندی کردن این محصولات دقت کنید، رنگ های اپوکسی دو جزئی در داخل دو بسته بندی مجزا و کاملا پلمپ شده به بازار های مصرف عرضه می شوند که یکی رزین و دیگری هاردنر است.
  • موضوع مهم دیگر در مورد این محصولات توجه به نام تجاری و برند آن ها است، باید دقت کنید که تا حد امکان از برند های معروف و شناخته شده استفاده کنید تا از کیفیت آن ها مطمئن باشید.
  • در ضمن شما باید به نرخ فروش این رنگ ها نیز توجه کنید و بدانید که رنگ اپوکسی اصلی با قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات عرضه می شود.
  • نام شرکت تولید کننده این محصول و علائم استاندارد درج شده بر روی بسته بندی آن هم از دیگر موضوعات مهمی هستند که شما باید در نظر بگیرید.
  • برای خرید رنگ اپوکسی درجه یک حتما به سراغ واحد های فروش معتبر بروید و محصول بی نام و نشان را تهیه نکنید.

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ زینک فسفات اپوکسی

عرضه کنندگان بی واسطه رنگ زینک فسفات اپوکسی شرکت های اصلی و رسمی فعال در زمینه عرضه انواع رنگ اپوکسی زینک فسفات این محصولات را از جلوی درب کارخانه های سازنده خریداری می کنند و بعد به کمک شعبه های متعددی که در سطح شهر ها راه اندازی نموده اند این محصولات را در تمام کشور توزیع می کنند.

این شرکت ها به دلیل عرضه عمده رنگ و ارتباط داشتن با تولید کننده های محصول، به عنوان فروشنده مستقیم رنگ فسفات زینک شناخته می شوند و به همین دلیل موجب حذف شدن واسطه ها و کاسته شدن از میزان ارزش افزوده دریافتی از خریداران می شوند و نرخ محصول را کاهش می دهند.

این مساله به سود مصرف کننده ها است و باعث کم شدن هزینه های آن ها می شود، در نتیجه استفاده از این روش برای خرید رنگ خیلی رایج است، به ویژه که از طریق درگاه های اینترنتی به فروش این محصول می پردازند و باعث رفاه مردم می شوند.

توصیه ما به همه شما این است که در این ایام برای در امان ماندن از کرونا تا حد امکان از همین راه کار برای خرید استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما