فروش رنگ پودری شیراز با بهترین قیمت

امروزه رنگ های پودری جایگزینی مناسب برای رنگ های مایع هستند. دلیل این برتری رنگرزی سریع، نیاز نداشت به حلال و دوام بالای می باشد. از جمله کارخانه رنگ پودری فعال در کشورمان رنگ پودری شیراز است که انواع رنگ های پودری را روانه بازار می کند.

فروش رنگ پودری شیراز با بهترین قیمت

چگونگی انتخاب بهترین انواع رنگ پودری

چگونگی انتخاب بهترین انواع رنگ پودری رنگ های پودر متناسب با ساختار مواد تشکیل دهنده پایه از انواع مختلفی برخوردار هستند. موارد زیر از جمله طبقه بندی می باشد که از انواع رنگ پودری می توان ازائه دارد:

  • رنگ پودری پلی استر
  • رنگ پودری پلی اتیلن
  • رنگ پودری اپوکسی- پلی استر
  • رنگ پودری چرمی
  • رنگ پودری الکترواستاتیک

هر کدام از این رنگ های پودری به منظور پوشش دهی سطوح خاصی مناسب هستند. شاید بتوان رنگ دانه ها و رزین را از مواد اصلی و مشترک بین انواع رنگ های پودری دانست اما سایر مواد افزودنی دیگر متناسب با سزحی که قرار است پوشش دهند انتخاب می شوند.

پس اولین توصیه برای آن که بهترین نوع رنگ پودری را انتخاب کنید تناسب آن با سطح مورد نظرتان می باشد. به عنوان مثال اگر قرار از این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطح و بدنه خودرو استفاده شود رنگ های الکترواستاتیک را انتخاب مناسبی می دانند.

یکرنگ پودری خوب میزان پوشش دهی بالایی دارند و به راحتی درزها و شکاف های موجود بر سطح را به طور یکدست می پوشاند. علاوه بر این این رنگ ها به دلیل داشتن ویژگی پودری بر خلاف رنگ های مایع بدون هیچ گونه هدر رفتی مورد استفاده قرار می گیرند.

یک ویژگی مهم بهترین نوع رنگ پودری نیاز نداشتن به حلال هایی مثل نفت یا تینر است. به همین دلیل بوی اذیت کننده ای ندارد و در کمترین زمان جذب بافت مورد نظر می شوند

به دلیل مقاوم بودن این رنگ در برابر رطوبت قابل شست و شو هستند و بدون آن که نگران خرابی و رنگ رفتگی سطح باشید آن را تمیز کنید.

خرید رنگ پودری شیراز از درب کارخانه

خرید رنگ پودری شیراز از درب کارخانه خرید رنگ پودری به شیوه های مختلف صورت می گیرد اما اینکه چه روشی را انتخاب کنید که خرید به صرفه داشته باشید بسیار مهم است. بسیاری از ما برای خرید محصولات مختلف مجبور به پرداخت هزینه ای اضافه هستیم. این هزینه اضافه به دلیل انتقال آن از کارخانه های تولیدی به عرضه کننده ها و مراکز خرید جزئی هستند که ما عموما خریدمان را از آنجا انجام می دهیم.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خرید از درب کارخانه چه مزیتی نسبت به روش های خرید دیگر دارد؟ از مهم ترین مزیت این روش پرداخت قیمت واقعی محصول تولید شده است بدون هیچ هزینه اضافی که تا قبل از آن پرداخت می کردید.

حال این سایت درگاهی برای ثبت سفارش و ارتباط مستقیم برای خرید رنگ پودری شیراز از کارخانه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما