فروش رنگ پودری سبز به صورت عمده

پوشش های الکترواستاتیک یا رنگ پودری توسط محققین کشور آمریکا تولید و استفاده شد. برای تولید رنگ پودری سبز از ترکیباتی مانند: پرکننده ها، رنگدانه ها، افزودنی های پخش کننده، رزینها و عامل پخت استفاده شده و به صورت پودرهای ریز به تولید رسیده اند. 

فروش رنگ پودری سبز به صورت عمده

موارد مصرف انواع رنگ پودری سبز

موارد مصرف انواع رنگ پودری سبز رنگ های پودری آماده ی مصرف بوده و آموزش های تخصصی خاصی نیاز ندارند و به دلیل استفاده ی آسان در زمان صرفه جویی کرده و سرعت تولید را افزایش می دهند. به دلیل قابلیت بازیافت از ۹۰ درصد رنگ دوباره میتوان استفاده کرد و به خاطر مقاومت زیاد مکانیکی و شیمیایی باعث افزایش طول عمر قطعات رنگ آمیزی شده می شوند.

رنگ های پودری سبز رنگی پرفروش بوده و خواهان بسیاری دارد . از این رنگ استفاده های گوناگونی شده و مورد توجه است. رنگ های  خوراکی نیز استفاده های بسیاری مانند: رنگ کردن دسر، ژله، کیک، شیرینی و دیگر مواد غذایی. رنگهای خوراکی به سلامت انسان آسیب نمی زنند. این نوع مواد به دلیل نداشتن سرب، کادمیوم و فلزات سنگین دیگر، سمی نبودن، نداشتن حلال و گازهای مضر، کاهش بیماری های ریوی و تنفسی به خاطر حلال نداشتن، ایمنی در برابر آتش سوزی در مقابل رنگ های مایع دوستدار محیط زیست و بهداشت هستند.

رنگ های پودری به وسیله ی تفنگ الکترواستاتیک به صورت کاملا خشک مستقیما بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شود. ذرات پودر پس از باردار شدن درون تفنگ باعث ایجاد لایه ی چسبناک روی سطح شده و در مقابل حرارت سفت و با دوام می شود. این رنگ ها امکان بازیافت و مصرف مجدد دارند و از نظر اقتصادی سودمند هستند و به دلیل امکان بازیافت و عدم نیاز به حلال ها به محیط زیست نیز آسیب نمی رسانند. انواع رنگ پودری، برای رنگ کردن محصولاتی از جنس فلزی کاربرد داشته و در رنگ کردن پارچه یا فوم بی اثر است.

مرکز تولید رنگ پودری سبز مستقیم

مرکز تولید رنگ پودری سبز مستقیم شرکت های بزرگ بسیاری در ایران وجود دارند که این محصول را تولید و عرضه می کنند. رنگ های پودری معمولی، شب تاب و شب رنگ انواعی از رنگ های پودری هستند. این شرکت ها خط تولید پیشرفته داشته و از ماشین آلات با کیفیت اروپایی استفاده می کنند. مواد اولیه ی آنها مستقیما از کمپانی های معتبر تهیه می شوند.

با پیشرفته ترین تجهیزات و داشتن آزمایشگاه های مجهز در تهیه و تولید ساخت رنگ ها توانمند هستند. رنگ های پودری پلی استر، سمباده ای، چروک، چکشی، چرمی، دکورال، ورنی، ابوکسی پلی استر،ترانسپرنت و …. در شرکت های ایرانی تولید و برای مصارف خاص عرضه و مصرف می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما