فروش رنگ پلی اورتان مشکی به صورت عمده

فروش رنگ پلی اورتان مشکی به صورت عمده، در بسته بندی هایی با اوزان مختلف صورت می گیرد. این نوع از رنگ، ویژگی های زیادی دارد و در صنایع مختلفی نیز به کار گرفته می شود. باید گفت، پلی اورتان ها از جمله محصولات بسیار مرغوب هستند که تفاوت زیادی با سایر رنگ های دیگر دارند. 

فروش رنگ پلی اورتان مشکی به صورت عمده

فرق رنگ پلی اورتان با پلی استر چیست؟

فرق رنگ پلی اورتان با پلی استر چیست؟ پلی یورتان رنگی است که از دو جز رزین و کاتالیزور تولید می گردد. در کنار این، پلی استر رنگ سه جزئی می باشد که در آن افزون بر کاتالیزور و رزین از شتاب دهنده هم کار می گیرند. این را گفتیم که تا به سوال اصلی برسیم که عبارت می باشد از فرق رنگ پلی اورتان با پلی استر چیست؟ 

پلی استرها، دارای 96.4% ماده جامد می باشد در حالی که پلی اورتان تا 65% جامد دارند. سطح پلی استر قوی تر است و باعث می شود تا در برابر سایش و مواد شیمیایی، بهتر عمل کند. در حالی که پلی اورتان انعطاف پذیرتر بوده کاربردهای آن وسیع تر است. باید بگوییم که هر دوی این رنگ ها در برابر یو وی، مقاومت بالایی دارند. 

از سوی دیگر، پلی استر و پلی اورتان، بالاترین ساختار مولکولی را دارند و به همین علت، در امور متفاوتی به کار گرفته می شوند. امروزه از هر دو در این موارد استفاده می کنند: 

  • به عنوان کفپوش در بیمارستان ها، پارکینگ ها، ترمینال ها، ورزشگاها و غیره 
  • به عنوان رنگ پوششی چوب 
  • به عنوان رنگ پوششی فلز 
  • به عنوان رنگ پوششی پلاستیک ها 

خرید رنگ پلی اورتان مشکی ایتالیایی

خرید رنگ پلی اورتان مشکی ایتالیایی با چگونگی ساختار و نوع رنگ های پلی اورتان در بالا آشنایی حاصل کردید؛ اما اگر اکنون می خواهید اقدام به خرید رنگ پلی اورتان ایتالیایی در فام مشکی نمایید، بهترین روش این است تا عرضه کننده اصلی و مطمئن را پیدا کنید. به این شکل، راحت و ساده قادر هستید که کالای مرغوب را بخرید و از آن استفاده نمایید. 

باید گفت، این رنگ یکی از فام های اصلی محسوب می شود و در موارد متعددی از آن کار می گیرند. چنین رنگ ‌هایی را شرکت های واردکننده در بسته های مخصوصی وارد می نمایند. شما می توانید در هر جایی که می خواهید، بدون محدودیت و با ابزار لازم، از آن استفاده کنید. 

قابل ذکر است، خرید عمده چنین رنگ هایی نیز امکان پذیر می باشد و برای سفارش، می توانید به فروشندگان همین سایت مراجعه کنید. این کار از راه دور با تماس گرفتن انجام شدنی می باشد و در اسرع وقت نیز کالا را به صورت تضمینی تحویل خواهید گرفت. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما