فروش رنگ صنعتی درجه یک در تهران

رنگ های صنعتی درجه یک، برای سطوحی از جنس آهن، فولاد و بتن تولید می شوند و در صورتی که برّاقیت مناسب و مقاومت بالا در مقابل خوردگی و زنگ زدگی داشته باشند در صنایعی مانند نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند. بازار فروش رنگ صنعتی در تهران، به دلیل ارائه محصولاتی با قیمت های مناسب و تخفیفات ویژه، مورد توجه مشتریان زیادی است.

فروش رنگ صنعتی درجه یک در تهران

فروشندگان رنگ صنعتی در تهران

فروشندگان رنگ صنعتی در تهرانبازار فروش رنگ صنعتی در تهران از پررونق ترین بازارهای این محصول در سراسر ایران به شمار می آید و دلیل آن هم فعالیت نمایندگی هایی از شرکت های مختلف و وجود مشتریان عمده فراوان می باشد.

تعداد زیاد فروشندگان این محصول در تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور موجب شده هر خریدار رنگ صنعتی گزینه های زیادی با قیمت های متفاوت در بازار داشته باشد و بتواند با بررسی مشخصات هر کدام از آن ها بهترین نمونه را انتخاب کند.

اگر بخواهیم رنگ های صنعتی را از لحاظ رنگ ظاهری مورد بررسی قرار دهیم می توان به مواردی همچون رنگ چکشی، رنگ پودری طرح چوب و سنگ، رنگ ورنی یا ترانسپرنت، رنگ چرمی، رنگ صاف، رنگ سمباده ای، رنگ چروک و رنگ متالیک اشاره کرد که هر کدام با قیمت هایی بسیار مناسب و کیفیت عالی در اختیار متقاضیان قرار می گیرند.

لیست قیمت رنگ های صنعتی در سایت اینترنی

لیست قیمت رنگ های صنعتی در سایت اینترنیلیست قیمت انواع رنگ های صنعتی از طریق سایت های اینترنتی، به صورت به روز رسانی شده و آنلاین قابل دسترسی است و به همین دلیل امکان بررسی قیمت ها و سفارش خرید ارزانترین آن ها برای مشتریان عمده یا جزئی به راحتی قابل دسترسی است.

رنگ صنعتی پودری از جمله رنگ هایی هستند که به لحاظ اقتصادی، زیست محیطی و مقاومت مکانیکی و شیمیایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارند.

از کاربردهای مهم این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع لوازم خانگی یا اداری (یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز و مواردی از این قبیل
  • صنعت خودروسازی (ماشین آلات صنعتی و کشاورزی و غیره)
  • انواع مبلمان های فلزی شهری، گارد ریلها و نیز علایم جاده ای

کارخانه های تولید رنگ صنعتی در کشور

کارخانه های تولید رنگ صنعتی در کشورکارخانه های تولیدکننده رنگ صنعتی در کشور انواع مختلفی از رنگ های اپوکسی، اپوکسی پلی استر، پلی استر و پلی یورتان را در بازار عرضه می کنند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم:

  1. رنگ های  اپوکسی: رنگ اپوکسی برای فلزات، چوب و سیمان بسیار مناسب می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع شرایط جوی، خراش، خوردگی، سایش و مواد شیمیایی دارد.
  2. رنگ های اپوکسی پلی استر: این رنگ ها علاوه بر زیبایی از مقاومت مکانیکی و شیمیایی مناسبی برخوردارند و بیشتر در موارد داخلی مانند لوازم خانگی، اداری یا تجهیزات مدرسه کاربرد زیادی دارند.
  3. رنگ های پلی استر: در مقابل حلال ها و مواد شیمیایی، مقاومت بالایی دارند و برای در و پنجره های فلزی یا لوازم روشنایی در فضای آزاد پرکاربرد هستند.
  4. رنگ های پلی یورتان: خواص مکانیکی و شیمیایی فوق العاده ای دارند و برای ماشین آلات کشاورزی و تابلوهای ترافیکی بسیار مناسب می باشند.

ارزانترین نوع رنگ صنعتی در بازار

ارزانترین نوع رنگ صنعتی در بازارمناطق جنوبی کشور به خصوص استان خوزستان به دلیل دارا بودن تعداد زیادی از مراکز صنعتی در زمینه نفت و پتروشیمی، از خریداران عمده رنگ صنعتی در کشور به شمار می رود.

عرضه رنگ صنعتی در اهواز، آبادان، ماهشهر و سایر شهرهای جنوبی از سوددهی بالایی برای تولیدکنندگان برخوردار می باشد و به همین علت تعداد زیادی نمایندگی یا مراکز تولید و عرضه در این بخش ها فعالیت گسترده ای دارند.

قیمت رنگ صنعتی در بازار سراسر ایران با توجه به تنوع شرکت های تولیدکننده و تفاوت در نوع بسته بندی و حجم هر بسته، یکسان نیست و ساده ترین راه برای خرید ارزانترین نوع رنگ صنعتی یا بررسی قیمت آن ها، فروشگاه های اینترنتی هستند که محصولاتی زیر قیمت بازار را عرضه می کنند.

البته نمایندگی شرکت ها نیز برای انجام مشاوره و ثبت سفارشات مراکز مناسبی به شمار می آیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما