فروش رنگ خودرو حرفه ای در تبریز

رنگ خودرو حرفه ای، نوعی پوشش صنعتی است که از مواد شیمیایی تشکیل شده است، که بر سطح خودرو و یا قطعه پاشیده می شود و آن را توسط حرارت، یک نواخت و سخت می کنند. این محصول با قیمت مناسب به سراسر کشور ارسال می گردد.

فروش رنگ خودرو حرفه ای در تبریز

توضیحاتی درباره رنگ خودرو حرفه ای

توضیحاتی درباره رنگ خودرو حرفه ای

کوره به اصطلاح، فضایی ایزوله می باشد که در آن، رنگ بدون تأثیر عوامل محیطی تولید می شود، جریان هوای کمی دارد و ذرات گرد و غبار هوا قبل از ورود به اتاقک فیلتر می شود و در کل استانداردهای حرارتی خاصی دارد. دمای کوره ۲۳ تا ۲۴ درجه است و با سنسورها کنترل شده و دچار نوسان نمی شود.

ثابت ماندن دما موجب استحکام شده و شکل کریستالی رنگ را یکدست تر و منظم تر می کند و بعد از چند دقیقه حرارت به ۶۲ درجه می رسد تا رنگ پخته، با ظرافت و با کیفیت شود.

رنگ های بی کیفیت خودرو، با چند بار کارواش رفتن می ریزند و از بین می روند.

سمباده و پولیش خوردن خودرو، با زمان رنگ زدن باید فاصله بیشتری داشته باشد تا رنگ روی آن، زیباتر شود. این محصول دارای مقاومت بسیاری در برابر عوامل خارجی مانند، شوینده ها و عوامل جوی است.

از آن در صنایع فلزی، کابینت سازی، اتومبیل سازی و موارد دیگر استفاده می شود و به صورت مایع و پودری موجود می باشد.

رنگ مایع به وسیله پیستوله و کمپرس شده بر روی سطح پاشیده می شود و با حرارت و دمای خاص کوره پخته می شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد. رنگ های روشن به زمان بیشتر و دمای پایین و رنگ های تیره به دمای بالا و زمان کمتری نیاز دارند تا آماده شوند.

رنگ پودری با استفاده از ابزارهای خاص و در دمای مشخص روی سطح و بدنه خودرو پاشیده می شود و با حرارت به انسجام و مقاومت خوبی می رسد. از رنگ پودری بیشتر در رنگ آمیزی صنایع فلزی استفاده می شود.

از ویژگی های این رنگ: ایجاد سطحی صاف و بی عیب و نقص، ظرافت بالا و زمان کوتاه در خشک شدن می باشد. این رنگ ها در مقابل لکه های ناشی از روغن و چربی، نفوذ ویروس، باکتری و موجودات ذره بینی و گرد و غبار، مقاومت بالایی دارند و به آسانی تمیز می شوند.

مرکز انواع رنگ خودرو حرفه ای کوره ای

مرکز انواع رنگ خودرو حرفه ای کوره ای

جهت خرید انواع رنگ خودرو در هر نقطه از کشور می توان آن را از مرکز رنگ خودرو به صورت آنلاین و غیرحضوری به قیمت مقرون به صرفه سفارش داد و در کوتاه ترین زمان دریافت نمود و خریدی آسان را تجربه کرد.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما