فروش رنگ اپوکسی پودری فلزات

با پیشرفت علم شیمی و ارائه مواد گوناگون جهت رنگ آمیزی و تزئینات دستمان برای انتخاب باز تر از گذشته شده است، اما نمی توانیم تصمیم بگیریم چه محصولی را خریداری کرده تا هم خریدی به صرفه تجربه کنیم و هم محصول مورد نیاز خود را درست انتخاب کنیم. امروز قصد داریم به معرفی رنگ اپوکسی پودری پرداخته و با ساختار و کاربردهای آن آشنا شویم، شاید نیاز امروز شما همین همین رنگ اپوکسی پودری باشد با ما همراه شوید تا به دنیای دانستنی ها سفر کنیم.فروش رنگ اپوکسی پودری فلزات

انواع رنگ اپوکسی پودری برای فلزات

انواع رنگ اپوکسی پودری برای فلزات رنگهای اپوکسی رنگ ها هستند که مقاومت بسیار بالایی در مقابل تمامی مواد شیمیایی اعم از اسید ها سود حلال و نمک هستند و همچنین در برابر ضربه ساییدگی خوردگی و خم شدگی بسیار مقاوم است و می توان گفت در صورت استفاده صحیح بسیار زیبا و ماندگار خواهد بود.

خیالتان راحت باشد قدرت چسبندگی این رنگ ها بسیار بالا است و در برابر زنگ زدگی می توان گفت ت کاملاً مصون می باشد و این شگفتی این محصول است.

چرا از پوشش رنگهای پودری استفاده کنیم؟! ساده است شما در این نوع رنگ ها نیازی به حلال ندارید، و میتوانید یک پوشش خوشک در ساعت مورد نظر ایجاد کنید.

نحوه استفاده از رنگ های پودری چیست؟!

ذرات آسیاب شده این رنگ ها که شامل رزین و پیگمنت هستند به روش الکترواستاتیک باردار و به طرف قطعه مورد نظر اسپری می شود البته شما می توانید با دستگاه های متفاوت که در دسترستان قرار دارند این کار را انجام دهید چه دستی و چه اتوماتیک.

پوشش های پودری در چه صنایعی کاربرد دارند؟!

بسیاری از صنایع از این پوشش ها استفاده می کنند نظیر ساختمان سازی درب و پنجره کابینت سازی صنایع فلزی قطعات الکترونیکی کابینت سازی قفسه سازی و دکوراسیون داخلی ماشین آلات سرمایشی و گرمایشی پروفیل آلومینیوم مبلمان لوازم آرایشی بهداشتی و پزشکی و نیز قطعات تفلون.

مزیت رنگ های پودری چیست؟!

سهولت آماده‌سازی و استفاده

عدم رسوب و ته نشینی این رنگ ها

فاقد مواد سمی مانند سرب

مقاومت شیمیایی و فیزیکی در برابر شرایط جوی و همچنین این اتفاقات گوناگون غیر مترقبه

کاهش خطر احتراق و اشتعال

به محیط زیست آسیبی نمی رسانند و تا ۹۵ درصد بازیافت شده و هدف نمی روند

یکنواخت بوده و سطوح را با ظاهری زیبا تزیین می کنند.

چون نیاز به حلال ندارند، ترکیبات و مواد را در هوا محیط پخش نمی‌کنند.

خرید رنگ اپوکسی پودری از درب کارخانه

خرید رنگ اپوکسی پودری از درب کارخانه خرید رنگ اپوکسی از درب کارخانه رنگ اپوکسی دو مزیت چشمگیر دارد. اول آنکه شما با تولید کننده روبه رو شده و از اصالت محصول اطمینان حاصل مینمایید دوم آنکه به دلیل حذف واسطه ها قیمت تمام شده محصول بسیار کاهش یافته و در واقع شما با یک تیر دو هدف را نشانه می روید محصول با کیفیت و ارزان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما