فروش رنگ اپوکسی تهران ارزان قیمت

رنگ اپوکسی تهران از بهترین رنگ های صنعتی در کشور بوده است. رنگ های صنعتی در ایران با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیمت رنگ های صنعتی به شکل خاص به عوامل متعددی مثل کیفیت رنگ، حجم خرید رنگ و غیره بستگی دارد.

فروش رنگ اپوکسی تهران ارزان قیمت

از ویژگی های رنگ اپوکسی بیشتر بدانید

از ویژگی های رنگ اپوکسی بیشتر بدانید رنگ های اپوکسی جز رنگ های ترموست یا گرماسخت بوده اند. که از واکنش شیمیایی رزین اپوکساید با هاردنرهای پلی آمید تولید می شود و به خاطر خاصیت های گوناگون و مطلوبی که دارد طیف گسترده ای از تولیدات صنعتی را به خود اختصاص داده است.

کارخانه رنگ اپوکسی این محصول را در انواع مختلف و گوناگونی تولید می کند که تنوع رنگ های اپوکسی به شکل پرایمرهای ضد خوردگی، اپوکسی های میانی و اپوکسی های رویه بوده که هرکدام از این ها خود دارای زیرمجموعه ای متنوع هستند.

رنگ های اپوکسی در صنعت بیشتر به منظور افزایش مقاومت سطوح در برابر مواد شیمیایی، خوردگی، حرارت و عوامل فیزیکی استفاده می شوند.

رنگ اپوکسی یکی از چندین نوع رنگ های تولید شده می باشد. که از این رنگ می توان در سطوح خارجی و داخلی مورد استفاده قرار داد.

اما معمولا به عنوان پوشش برای سطوح کف داخلی از آنها استفاده می کنند.

رنگ اپوکسی زمانی که خشک می شود تبدیل به یک سطح بادوام و سخت می گردد که همین باعث می شود آن را به بهترین انتخاب برای پوشش کف تبدیل کند.

از مزایای رنگ اپوکسی می توان به صورت مختصر به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ مقاومت در برابر لیز خوردن، این رنگ ها در برابر لغزش مقاوم هستند حتی وقتی خیس و یا آغشته به چربی شوند.

۲_ مقاومت در برابر ضربه، رنگ اپوکسی بسیار مقاوم و قوی در برابر فشار بوده به این معنی که در اثر سقوط اجسام دچار شکستن، ترک خوردگی یا شکاف نمی شوند که به خاطر همین در تعمیرگاه های خودرو، انبارها و گاراژها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

۳_ مقاومت در برابر آب، رنگ اپوکسی باعث محافظت بتن در برابر رطوبت آب های زیرزمینی یا هر مایعی که بر روی زمین جاری می شود.

۴_ مقاومت در برابر آتش، این رنگ ها دیر شعله ور می شوند که به خاطر همین از آنها برای دفع شعله های آتش در نواحی انبار و حفظ مواد منفجره استفاده می کنند.

خرید رنگ اپوکسی تهران از درب کارخانه

خرید رنگ اپوکسی تهران از درب کارخانه خرید رنگ اپوکسی از درب کارخانه باعث می شود که برای خریدار ارزان تر و مقرون به صرفه تر باشد زیرا با حذف شدن واسطه ها با قیمت پایین تری می توان خرید خود را انجام داد. همچنین می توان از تخفیفات خرید درب کارخانه ای نیز بهره مند شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما