فروش رنگ اپوکسی استخر ضد جلبک

رنگ استخر همان طور که از نامش پیداست باید در برابر آب مقاوم باشد ، به همین دلیل برای رنگ نمودن محیط های مرطوب از رنگ استخر استفاده می شود . به طور معمول به منظور پوشش دیواره ها و کف استخر از رنگ اپوکسی آبی استفاده می گردد . رنگ اپوکسی استخر ضد جلبک می باشد و فضای استخر را در برابر آب و رطوبت مقاوم می سازد . در ادامه اطلاعاتی را در رابطه با نحوه ی اجرای رنگ اپوکسی استخر و قیمت رنگ اپوکسی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد ، با ما همراه شوید…فروش رنگ اپوکسی استخر ضد جلبک

چگونگی اجرای رنگ اپوکسی استخر

چگونگی اجرای رنگ اپوکسی استخر

یکی از مقام ترین انواع رنگ های استخری ، رنگ اپوکسی استخر می باشد . رنگ اپوکسی در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد به همین دلیل مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است . حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که نحوه اجرای رنگ اپوکسی استخر چگونه است ؟ آیا اجرای رنگ اپوکسی آبی به راحتی انجام می شود ؟

شما به راحتی و بدون هیچ گونه تخصصی در رنگ آمیزی می توانید رنگ اپوکسی استخر را اعمال کنید . یکی از مهم ترین مزایای رنگ اپوکسی استخر این است که به سرعت خشک می شود ، به همین دلیل می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از استخر مورد نظر استفاده کنید . به یاد داشته باشید ، در صورتی که رنگ اپوکسی استخر را به درستی اعمال کنید ، این امکان وجود دارد که عملیات آب بندی استخر را همزمان با اجرای رنگ اپوکسی استخر انجام دهید .

بهتر است بدانید میزان رنگ اپوکسی آبی که برای رنگ آمیزی استخر مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار پایین می باشد و با هر یک کیلو رنگ اپوکسی به راحتی می توانید حدود پنج متر مربع استخر را رنگ آمیزی کنید . شما می توانید با استفاده از انواع مختلف ابزار رنگ آمیزی ، رنگ اپوکسی آبی استفاده کنید ، اما بهترین ابزار رنگ اپوکسی استخر ، قلم مو می باشد . قبل از اینکه شروع به رنگ آمیزی کنید حتما باید گوشه ها و زاویه های مختلف استخر را 3 مرتبه با استفاده از رنگ اپوکسی پوشش دهید . این کار باعث افزایش مقاومت رنگ در برابر فشار آب خواهد شد .  

قیمت رنگ اپوکسی استخر آبی ضد جلبک

قیمت رنگ اپوکسی استخر آبی ضد جلبک کم هزینه ترین روش عایق کاری و رنگ استخر ، استفاده از رنگ اپوکسی استخر می باشد . مجموعه ما امکان خرید و فروش رنگ اپوکسی استخر را بدون نیاز به مراجعه حضوری برای شما عزیزان فراهم نموده است . در صورتی که قصد خرید رنگ اپوکسی آبی را دارید ، می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رنگ استخری و قیمت رنگ اپوکسی با ما تماس بگیرید . 

3

  1. سلام
    برای استخر فضای باز در منطقه دماوند آیا امکان استفاده از رنگ اپوکسی هست؟
    با توجه به نداشتن تجربه رنگ تمیزی میتونم خودم انجام بدم؟
    آیا با دستگاه رنگ پاش برقی میتونم انجام بدم؟
    با حدود ۸۰ متر سطح کار چقدر رنگ مورد نیاز هست؟
    و قیمتش چقدر میشه؟
    ممنون از راهنماییتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما