فروش بهترین رنگ اپوکسی ترنسپرنت

رنگ ها از نظر ویژگی های ظاهری و حتی مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها در انواع و اقسام مختلفی یافت می شوند که یکی از آن ها رنگ های ترنسپرنت نام دارند و این رنگ ها دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده و با اهداف مختلفی استفاده می شوند، مراجع پخش و فروش رنگ اپوکسی ترنسپرنت بهترین و مرغوب ترین نمونه های این محصولات را از سوی تولید کننده ها در کشور توزیع می نمایند و به فروش می رسانند.

فروش بهترین رنگ اپوکسی ترنسپرنت

آشنایی با رنگ اپوکسی ترنسپرنت

آشنایی با رنگ اپوکسی ترنسپرنت رنگ های ترنسپرنت به رنگ هایی گفته می شود که حالت شفاف دارند و از یک طرف آن ها می توان سطح زیرنشان را به راحتی مشاهده کرد و از این رو شبیه به آب یا مایعات به نظر می رسند، با توجه به این موضوع از این رنگ ها برای تزئین کردن شیشه های رنگی مورد استفاده در کارهای هنری استفاده می شود.

رنگ های ترنسپرنت را در رزین اپوکسی مورد استفاده قرار می دهند و با این ماده ترکیب می کنند و این محصولات در اصل رنگدانه های مورد نیاز را به رزین اضافه می کنند، در عین حال حالت شفاف و شیشه ای به آن می بخشند.

این محصولات در چند رنگ مختلف که عموما هشت عدد هستند و در داخل یک سری ظروف کوچک با حجم پنج سی سی و با یک قطره چکان به بازار های مصرف عرضه می شوند و در صورت نیاز می توان آن ها را ترکیب کرد و رنگ های جدید و متنوعی را تولید نمود.

دلیل اصلی چنین نامگذاری برای این نوع رنگ ها این است که این محصولات اصلا مات نیستند و مثل این به نظر می رسد که رنگ آن ها زمینه ای ندارد و گویا در آب حل شده و شفافیت خود را حفظ کرده است، به همین دلیل هم می توان از آن ها برای ساخت رنگ های براق و درخشان استفاده نمود.

با توجه به اینکه این رنگ ها بسیار خالص هستند و رنگدانه های مورد نظر در داخل محلول آن ها بسیار اشباع شده است، در زمان استفاده تنها کافی است یک قطره از این محصولات را در داخل رزین اپوکسی بریزید تا کل آن را رنگی کنند، پس این میزان از رنگ ترنسپرنت برای کارهایی با حجم وسیع کافی است.

همچنین در رنگ های مورد نظر اصلا از حلال های نفتی و صنعتی استفاده نشده است، در نتیجه بوی زننده ای ندارند و موجب بروز آلرژی های تنفسی یا پوستی در افراد مختلف نمی شوند و از این نظر خیلی سالم هستند.

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمید

مشخصات رنگ اپوکسی پلی آمید پلی آمید نام یک محصول پلیمری است که آن را با ترکیب کردن چند نوع پلیمر مرغوب به دست می آورند و در مورد رنگ اپوکسی پلی آمیدی باید بگوییم که در اصل یک نوع رنگ یا پوشش تشکیل شده از دو جزء مختلف یعنی رزین اپوکسی با سخت کننده پلی آمیدی است.

این رنگ ها در سه نوع وجود دارند، که شامل رنگ های کاملا براق، نیمه براق و مات یا کدر هستند و از آن ها در قسمت رویه رنگ آمیزی استفاده می شود، با توجه به اینکه این محصولات قدرت چسبندگی، کششی و پوشش دهی بسیار زیادی دارند، می توان از آن ها برای ایجاد لایه عایقی استفاده کرد.

  • این رنگ ها مثل چسب به نظر می رسند و وقتی که با هاردنر ترکیب می شوند حالت ژله ای یا پلاستیک مانند می گیرند و می توان از آن ها برای ساختن قالب های مورد استفاده در صنایع و یا کامپوزیت استفاده نمود.
  • در سازه های دریایی مختلفی مانند اسکله های ساحلی، قایق ها و کشتی ها نیز به وفور از این رنگ ها که مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارند استفاده می گردد.
  • در برخی موارد می توان در ایجاد نمای داخلی یا خارجی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از رنگ های پلی آمید اپوکسی استفاده نمود و آن ها را در برابر نم عایق سازی نمود.

آنچه باید درباره رنگ اپوکسی گرانیتی بدانید

آنچه باید درباره رنگ اپوکسی گرانیتی بدانید امروزه در سازه های ساختمانی از کفپوش های متعددی استفاده می شود که دلیل به کار گیری آن ها افزایش دادن زیبایی نمای داخلی بناها و مقاوم سازی این سازه ها است، که البته بیشتر این مصالح از نرخ خیلی زیادی برخوردار هستند و اکثر مردم توانایی خرید آن ها را نخواهند داشت.

اما محصولی تحت عنوان رنگ اپوکسی گرانیتی یا رنگ اپوکسی سه بعدی در بازار های مصرف سطح کشور عرضه شده است که قیمت خیلی مناسب تری از انواع این مصالح دارد و می توان از آن به عنوان کفپوش و لایه محافظتی سنگ، گرانیت، پارکت و کاشی استفاده نمود.

این رنگ ها را می توان با طرح ها و رنگ های مختلفی بر روی کف اجرا نمود، حالت آن ها براق، درخشان و شفاف است و با ایجاد شکست نور زیبایی زیادی به فضا می بخشند.

این رنگ ها سطحی کاملا صاف، یکدست و یکپارچه بدون پستی و بلندی ایجاد می کنند و حالت آن ها شیشه ای به نظر می رسد، این سطح صیقلی این ویژگی را دارد که به سادگی قابل شستشو می باشد.

در ضمن این رنگ ها در برابر وارد آمدن ضربه، فشار یا ساییدگی، خراشیدگی و فرسودگی دوام بسیار زیادی دارند و در دراز مدت اصلا آسیب نخواهند دید، در نتیجه دارای طول عمر بالایی هستند که از نظر اقتصادی به صرفه است.

مراکز عرضه رنگ اپوکسی ترنسپرنت

مراکز عرضه رنگ اپوکسی ترنسپرنت مراکز عرضه کننده انواع رنگ، رنگ اپوکسی لوله فولادی ترنسپرنت را به صورت انبوه از مقابل درب کارگاه ها و کارخانه های صنعتی خریداری می کنند، سپس این محصولات را به شکل بسته بندی شده کارخانه ای در بازار های مصرف سطح کشور ما توزیع می نمایند و به فروش می رسانند.

این مراکز برای عرضه هر چه سریع تر و راحت این محصولات و خدمت رسانی بیشتر به تمام مردم از روش های مختلفی استفاده می کنند، که بهترین آن ها به کار گیری روش مدرن فروش یعنی درگاه های اینترنتی است، چرا که باعث سهولت و رفاه مردم می شود.

به این ترتیب تا حد زیادی از زحمات و هزینه های مصرف کننده های محترم برای خرید این رنگ ها کاسته می شود و می توانند آن ها را از داخل خانه های خود خریداری کنند و به وسیله پست تحویل بگیرند.

خبر خوش این است که اگر شما هم اگر قصد سفارش دادن این محصولات را دارید، می توانید با استفاده از همین درگاه و در کمترین زمان ممکن رنگ مورد نیاز خود را به سادگی سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما