فروشگاه کیلر سرامیک خودرو ضد خش

با پیشرفت علم و صنعت انواع ماشین ها وارد بازار شده اند که در قیمت های متنوع توسط فروشندگان به فروش می رسد.

ماشین ها از ابزار متعددی تولید شده اند که یکی از این ابزار کیلر سرامیک می باشد که برای رنگ رویه ماشین کاربرد دارد. زمانی که ماشین جدید می خریم اولین چیزی که توجه ما را جلب می کند شفافیت و درخشندگی بدنه آن می باشد که این درخشندگی در اثر استفاده از کیلر سرامیک می باشد در این مطلب به بیان بهترین کیلر میپردازیم.

فروشگاه کیلر سرامیک خودرو ضد خش

ویژگی کیلر سرامیک خودرو ضد خش

ویژگی کیلر سرامیک خودرو ضد خش شفافیت و درخشندگی بدنه و رویه خوردها یکی از مهم ترین موارد در اصول ماشین سازی می باشد که با پیشرفت صنعت ماشین سازی، انواع واکس، پولیش و شوینده ها برای پیشگیری از ایجاد خط و خش روی بدنه و رنگ خودرو تولید و وارد بازار شده است.

کیلر سرامیک ها نمونه ای از این واکس و پولیش ها می باشد که در چند سال اخیر تولید و وارد بازار گردیده در ابتدا این کیلر ها برای خودرو های لوکس و گران قیمت مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه برای تمامی ماشین ها استفاده می گردد که در ادامه ویژگی های آن را بازگو می کنیم.

ویژگی بهترین کیلر:

کیلر سرامیک، یک پلیمر مایع می باشد که روی بدنه خودروها کشیده می شود.

کیلر سرامیک به عنوان یک محافظ روی  خودرو می باشد که کمک می کند رنگ بدنه را همیشه شفاف، نو و درخشان باشد.

کیلر سرامیک از بدنه خودرو در برابر خط و خش های سطحی محافظت می کند.

کیلر سرامیک بی رنگ است و رنگ خودرو را تغییر نمی دهد.

کیلر سرامیک از بدنه خودرو در برابر عوامل خاجی مانند نور خورشید و باران که در طول زمان سبب تغییر رنگ و فرسودگی خودرو می گردد محافظت می کند و کمترین آسیب به بدنه خودرو وارد می گردد.

کیلر سرامیک از خودرو در برابر آسبیب هایی نظیر لکه های شیمیایی ناشی از آلودگی های اسیدی محافظت می کند.

قیمت بهترین کیلر سرامیک اتومبیل

قیمت بهترین کیلر سرامیک اتومبیل همانطور که گفتیم کیلر ها در صنعت خودروسازی محبوب گشته است و برای بدنه هر مدل هر ماشینی خودروسازان از کیلر استفاده می نمایند. برای اطلاع از قیمت کیلر می توانید به سایت اینترنتی ما مراجعه کنید و کیلر ها را در حجم های متعدد به همراه قیمت مشاهده کنید و در صورت تمایل نسبت به خرید اقدام نمایید. با خرید از ما علاوه بر اطمینان از باکیفیت بودن از خدمات ویژه نظیر ارسال رایگان نیز بهره مند می گردید.

  • بیشتر بخوانید : رنگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما