فروشگاه رنگ پودری زرشکی چکشی

بیشتر کاربرد رنگ پودری زرشکی چکشی روی فلزات می باشد و زیبایی خاصی به ظاهر وسیله  می بخشد.

در کشور ما تولید کنند گان رنگ با استفاده از ترکیب مواد شیمیایی  انواع گوناگونی از رنگ ها را برای مصارف مختلفی تولید کرده اند.

انواع رنگ ها

رنگ های پودری،رنگهای جامد رنگ روغن ،رنگ مایع و…که هر کدام برای مصارف مختلفی کاربرد دارد.

این رنگها را در اختیار فروشندگان و نمایندگی های مجاز در سراسر کشور قرار میدهند تا  در اختیار مصرف کنند گان قرار بگیرد.

فروشگاه رنگ پودری زرشکی چکشی

بهترین رنگ پودری زرشکی از کجا بخریم؟

بهترین رنگ پودری زرشکی از کجا بخریم؟ در رنگهای مایع به علت استفاده از مواد آلی فرار آسیب های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد شده و همین امر باعث شد تا صنعتگران به فکر جایگزین کردن رنگهای پودری خشک با رنگهای مایع شدند.

همچنین در رنگهای پودری چون از حلال استفاده نمیشود این رنگها پایداری و دوام بیشتری دارند و بیشتر از سایر رنگها مورد استفاده قرار میگیرند.

رنگها را براساس پایه مواد استفاده شده به  چند دسته تقسیم میکنند.

انواع رنگ پودری

رنگهای پودری اپوکس: این رنگها مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی دارند اگر مصرف کنند وارد باشد و به درستی استفاده کند براقیت و جلوه خاصی نیز دارند اما در برابر شرایط جوی ناپایدار و اگر نور خورشید بخورد بعد از مدتی براقیت خود را از دست میدهند و پس از مدتی حالتی گچی پیدا میکنند و از سطح کنده میشوند.

رنگهای پودری اپوکسی_پلی  استر: این رنگها پر مصرف ترین نوع رنگها در دنیا محسوب میشوند و تقریبا شبیه رنگهای اپوکس هستند با این تفاوت که به خاطر پلی استر نسبت به شرایط جوی مقاوم تر است.

رنگهای پودری پلی استر: این رنگها شبیه گروه دوم اپوکس پلی استر هستند اما مقاومت بسیار بالایی وحتی نسبت با نور خورشید حساس نیستند و براقیت خود را حفظ میکنند

رنگهای پودری پلی اورتان: این گروه از رنگها در برابر اشعه ما وراء بنفش خورشید رطوبت و شرایط جوی نامناسب مقاوم بود و مناسب فضاهای باز و بیرون میباشند و زنگ زده و خورده نمی شوند

خرید رنگ پودری زرشکی در انواع گوناگون

خرید رنگ پودری زرشکی در انواع گوناگون

در سالهای اخیر استفاده از رنگهای گوناگون در صنعت کاربرد های زیادی پیدا کرده از رنگ کردن ساختمان گرفته تا خودرو انواع سرویس چوب و یا حتی در صنعت شمع سازی برای ساخت شمع های تزئینی رنگی استفاده میشود.

فروشگاهها سایت های معتبر زیادی در زمینه فروش رنگ پودری فعالیت دارند که شمارا در خرید رنگ پودری راهنمایی کنند.

یکی از سایت های معتبر و فعال در زمینه انواع رنگ به ویژه رنگهای پودری و چسب رنگ شرکت بازرگانی رنگ میباشد که برای خرید رنگ مورد نیاز خود میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید

 https://matpaints.ir/  

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما