فروشگاه رنگ پودری جدید با بهترین کیفیت

رنگ های پودری نوعی از رنگ ها هستند که به دلیلی کیفیت بالا و تنوع و جذابیت های فراوانی که به نسبت دیگر رنگ های قدیمی دارند امروزه مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید رنگ را دارند قرار گرفته اند . در فروشگاه های مختلفی رنگ های پودری خرید و فروش می شوند در این سایت نیز می توانید انواع رنگ پودری جدید را به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروشگاه رنگ پودری جدید با بهترین کیفیت

گروه بندی رنگ پودری از نظر پایه مواد اولیه

گروه بندی رنگ پودری از نظر پایه مواد اولیه رنگ های پودری از لحاظ پایه مواد اولیه به چند دسته تقسیم می شوند دسته اول رنگ های پودری هستند که پایه مواد اولیه آن ها اپوکسی است این رنگ ها در مقابل مواد شیمیایی مختلف مانند اسید ها و نمک ها و انواع حلال های مختلف مقاومت بالایی دارند و در برابر انواع مختلف ضربه ها هم مقاوم هستند و در برابر سایش ها و خوردگی ها به هیچ عنوان مقاومت خود را از دست نمی دهند و اگر این رنگ ها به طور صحیح مصرف بشوند سطحی زیبا را برای مصرف کننده به وجود می آورند.بسیار چسبنده و انعطاف پذیر هستند و به نسبت رنگ های دیگر در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

دسته دوم رنگ هایی هستند که مواد اولیه پایه آن ها را پلی استر تشکیل می دهد از ویژگی های این رنگ ها این است که در مقابل نور خورشید مقاومت بالایی دارند و به کار بردن این رنگ ها برای کالاهایی کاربردی هستند که در معرض نور خورشید قرار می گیرند. این رنگ ها نیز مانند رنگ های با مواد اولیه اپوکسی در برابر ضربه و زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارند.

دسته سوم رنگ هایی هستن که مواد اولیه آن ها ترکیبی از پلی استر و اپوکسی است ویژگی هایی که این رنگ ها دارند عبارت است از: داشتن طیف های رنگی متنوع ، داشتن مقاومت بالا در برابر رنگ پریدگی ، سطح علی و خواص مکانیکی و شیمیایی ایده آل و… یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دسته از رنگ ها براقیت و شفافیتی است که مختص به همین گونه از رنگ هاست .

دسته چهارم رنگ هایی با مواد اولیه پای اورتان هستن در این رنگ ها ویژگی های خاصی دیده می شود از جمله ظاهر صاف و یکدست آن ها و مقاومت آن ها در برابر اشعه ماورا بنفش است.

فروش رنگ پودری جدید با قیمت خوب

فروش رنگ پودری جدید با قیمت خوب رنگ های پودری در انواع مختلف ساخته می شوند و با توجه به تفاوت آن ها در مواد اولیه شان و همچنین تفاوت در ویژگی های ظاهری آن ها قیمت های متفاوتی نیز برای آن ها وجود دارد در این سایت فروش رنگ پودری به صورت عمده صورت می پذیرد و می توانید بهترین و باکیفیت ترین رنگ های پودری را به صورت عمده خریداری کنید برای اطلاعات بیش تر در زمینه رنگ ها و قیمت رنگ پودری  متناسب با ان ها می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما