فروشگاه انواع رنگ سفید پلی اورتان

یکی از کاربردی ترین رنگ های موجود،رنگ سفید پلی اورتان می باشد. فروشگاه عرضه رنگ اپوکسی پلی استر این محصول را در رنگ بندی و بسته بندی متنوع، با کیفیتی عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما خریداران گرامی می توانید این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه از این مرکز خریداری نمایید. جهت خرید این محصول لطفا تا پایان این مطلب، با ما همراه باشید.

فروشگاه انواع رنگ سفید پلی اورتان

بررسی رنگبندی رنگ پلی اورتان

بررسی رنگبندی رنگ پلی اورتان رنگ پلی اورتان پایه آب یکی از بهترین و پر کاربرد ترین رنگ های موجود در جهان می باشد. این رنگ به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر رطوبت، اصطکاک، تغییرات آب و هوایی دارد، جایگزین بسیار مناسبی برای پوشش های محافظتی می باشد.
این رنگ پس از خشک شدن، قابل شستشو بوده و بسیار انعطاف پذیر است و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. از کاربرد رنگ اپوکسی پلی استر می توان به این موارد اشاره کرد:

  • از این رنگ می توان برای رنگ کردن سطوح فلزی، چوبی، سیمانی و … استفاده کرد.
  • سطوحی که در مجاورت مواد شیمیایی، نمک و… هستند.
  • سطوحی که در مجاورت بنزین، الکل، نفت می باشد.
  • فضای داخلی و خارجی ساختمان.
  • زیر زمین های مرطوب، کف پارکینگ و کارخانجات.

به طور کلی از این رنگ در تمامی مکان ها به دلیل مقاومت بالایی که دارد، می توان استفاده کرد.
رنگ اپوکسی به دلیل چسبندگی و مقاومت شیمیایی و مقاومت الکتریکی بالایی که دارد، نسبت به سایر رنگ ها بیشتر شناخته شده است.
در ساختار این رنگ از هیچگونه حلال و رقیق کننده که واکنش نشان دهد،استفاده نشده است و همین موضوع باعث می شود که ساختار پلیمری محصول پس از واکنش بصورت ثابت باقی بماند و خصوصیات شیمیایی آن تغییر نکند.
برای کار با این رنگ، ابتدا باید سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و غبار و آلودگی پاک کنید، سپس یک سطح خشک و صاف را آماده کرده و با یک قلم مو یا غلتک، سطح مورد نظر را به آرامی رنگ کنید. بهترین دم حین کار با رنگ اپوکسی، 15 تا 40 درجه می باشد که رنگ، ترک نزند. پس از رنگ شدن کامل تا یک روز نباید هیچ فرد یا اشیایی روی سطح، باشد.

رنگ پلی اورتان تا سال ها ماندگاری دارد

رنگ پلی اورتان تا سال ها ماندگاری دارد مشخصات رنگ پلی اورتان اکریلیک بسیار زیاد است که به ذکر مواردی از آن ها می پردازیم:

  • رنگ پلی اورتان پی وی سی در برابر اشعه خورشید و باران های اسیدی مقاومت بالایی داشته و در کمترین زمان ممکن خشک می شود که در ورق های ام دی اف، چوب و پی وی سی بکار می رود.
  • این رنگ در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند سرما و گرمای بالا و یخ بندان مقاومت بالایی دارد و دارای ظاهر براق و درخشنده و یکنواختی نیز می باشد.
  • از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و در برابر مواد شیمیایی، اسیدی و بازی نیز مقاومت دارد.
  • دارای تنوع رنگی بالایی بوده و در برابر سایش و ضربه دوام و استحکام بالایی دارد.
  • در قطعات خودرو با کیفیت بالا، فلز های کشتی، تانکر و پل و در ماشین آلات کشاورزی نیز کاربرد دارد.
  • در نرده ها، مبلمان فلزی، پوشش های حفاظتی اپوکسی، محیط های بهداشتی، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و سایر مراکز نیز استفاده می شود
  • به دلیل قابل اشتعال بودن باید در فضایی به دور از مواد آتش زا و در جای خشک و خنک نگهداری شود و قبل از اجرای رنگ باید سطح مورد نظر را از هر گونه آلودگی پاکسازی نمود‌.

موارد استفاده از رنگ اپوکسی

موارد استفاده از رنگ اپوکسی سازنده رنگ پلی اورتان پولیشی بر اساس فرمولاسیون خاص و با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز به تولید این محصول و عرضه عمده و مستقیم آن در بازار می پردازد.

این رنگ از ارقام گرماسخت بوده و در دو نوع آروماتیک و آلیفاتیک تولید می شود که نوع آروماتیک در رنگ های زیرین و آستر بکار رفته و نوع آلیفاتیک در سطوح رویی بکار می رود.

پلی اورتان علاوه بر اینکه به عنوان رنگ بر روی سطوح مختلف بکار می رود به عنوان کف پوش نیز استفاده می شود، این محصول در انواع پایه آب، پایه روغن، پایه آب و روغن عرضه می شود، نوع پایه روغن سخت و مقاوم بوده و از نوع دیگر دیرتر خشک می شود و نوع پایه آب مانند کریستال بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارد، نوع پایه آب روغن نیز بسیار سخت بوده و زود خشک می شود.

ضخامت رنگ لاک پلی اورتان بستگی به جای دارد که مورد استفاده قرار می گیرد اما این نوع لاک از آنجایی که مقاومت بالایی دارد و قدرت چسبندگی فوق العاده آن باعث شده است ضخامت آن در هنگام استفاده زیاد نباشد و حتی یک لایه نازک آن در برابر انواع فشارها سخت و با دوام است. این نوع لاک بدون رنگ کارایی بی نظیری دارد به طوری که بیشتر در مکان هایی که پر رفت و آمد است و در معرض سایش است به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. لاک پلی اورتان در کف پوش های راهرو ها و راه پله ها مورد استفاده قرار می گیرد این نوع لاک بسیار مقاوم است و در مقابل رفت و آمد کارایی خود را از دست نمی دهد و کف پوش ها را از خطر سایش محافظت می کند. لاک پلی اورتان کارایی خوب و عالی دارد و با این که شفاف است ولی اصلا لغزنده نیست و در برابر نور آفتاب و انواع آسیب دیدگی های دیگر کف پوش ها را محافظت می کند.

پخش مستقیم انواع رنگ سفید پلی اورتان

پخش مستقیم انواع رنگ سفید پلی اورتان تولید رنگ اپوکسی پلی استر، در بهترین کارخانجات کشور با استفاده از مواد اولیه با کیفیت انجام می شود. این مرکز با عرضه محصولات به قیمت تولیدی، به شما در خریدی با کیفیت و قیمت مناسب کمک می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصول، قیمت و نحوه خرید آن، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با ما در تماس باشید.

قیمت خرید رنگ لاک پلی اورتان را می توانید در سایت های معتبر به خوبی مشاهده کنید البته قیمت آن بستگی به نوع و کیفیت آن دارد که این محصول هر چقدر مرغوب تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود ولی شما با خرید مستقیم خواهید توانست این محصول را با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید. پس می توان گفت قسمت اعظم قیمت خرید به شیوه خرید بستگی دارد که همیشه باید به دنبال روشی باشیم که بهترین نوع اجناس و کالاها را بتوانیم با ارزان ترین قیمت خریداری کنیم تا اقتصادی ترین خرید را داشته باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما