فروشندگان رنگ پودری کوره ای در کرج

رنگ کوره ای که به آن رنگ های الکترواستاتیک نیز گفته می شود در واقع رنگ های صنعتی هستند که به دو صورت رنگ های پودری کوره ای و رنگ های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید و عرضه می شوند. این رنگ ها معمولا در صنایع فلزی، صنایع اتومبیل سازی و  لوازم های خانگی همچون کابینت سازی و ماشین لباسشویی و… به کار برده می شوند. رنگ پودری کوره ای در مرکز پخش آن در کرج و به دو صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.

 
فروشندگان رنگ پودری کوره ای در کرج

تفاوت رنگ پودری کوره ای با معمولی چیست؟

تفاوت رنگ پودری کوره ای با معمولی چیست؟ برای تولید و ساخت رنگ های پودری عمدتا از چند رنگ پایه استفاده می شود که عبارتند از:

  • اپوکسی استر
  • آلکید آمین 
  • اکرلیک

در عرصه وسیع و متنوع رنگ ها، رنگ های پودری دارای خاصیت های منحصر به فردی هستند که آن ها را از دیگر رنگ ها متفاوت کرده است. از جمله تفاوت هایی که رنگ پودری کوره ای با معمولی دارد عبارتند از:

  • حذف شدن کامل حلال ها و ضایعات مواد مصرفی، که باعث حذف شدن انواع آلایندگی ها و آلودگی ها در محیط زیست می شود.
  • ایجاد مقاومت و ضخامتی یک نواخت در تمام قسمت های سطوح، همچنین گوشه ها و لبه های نواحی مورد نظر.
  • مقاومت، استحکام و همچنین دوام و عمر طولانی و عدم تغییر شکل در برابر شرایط جوی 
  • عدما آسیب رساندن به سلامت افراد با استفاده از رنگ های کوره ای نسبت به رنگ های معمولی.

از دیگر انواع رنگ پودری که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از: 

  • رنگ پودری چرمی
  • رنگ پودری اپوکسی پلی استر

 رنگ پودری کوره ای ، از ذرات ریز و خشک رزین و چندین رنگدانه انتخابی تشکیل شده است که با پاشیدن به وسیله ی ابزارهای خاص همچون تفنگ الکترواستاتیک، در طی یک زمان و با دمای تعیین شده تحت حرارت قرار می گیرد و ذوب می شود، پس از سرد شدن سفت و سخت شده و عایقی مقاوم و با کیفیت بالا ساخته می شود. این رنگ ها بهترین گزینه برای رنگ آمیزی صنایع فلزی می باشند. 


خرید انواع رنگ پودری کوره ای کرج

خرید انواع رنگ پودری کوره ای کرج رنگ های پودری کوره ای در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. شهر کرج نیز امروز از شرکت های کوچک و بزرگی در صنایع مختلف از جمله رنگ های پودری ایجاد شده است که با بهترین و به روز ترین تجهیزات توانسته رنگ های پودری با کیفیتی را به بازار عرضه کنند.

جهت خرید رنگ پودری می توان با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز پخش در کرج نسبت به خرید این محصولات و قیمت آن ها اطلاع کسب کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما