فروشندگان رنگ جوهری خودرو فوری

فروشندگان رنگ جوهری خودرو این محصول جدید را که برای تغییر رنگ فوری اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد، با کیفیتی مطلوب به فروش می رسانند. این محصول از رنگ های شفاف و درخشنده است و اضافه کردن چند قطره از آن به رزین اپوکسی مورد نظر باعث شفافیت رنگ اتومبیل می گردد. رنگ جوهری از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده که ثبات رنگی بسیار خوبی دارد و به خوبی در رنگ پایه حل شده و رزین  اپوکسی یکنواخت و شفافی تولید می گردد.

فروشندگان رنگ جوهری خودرو فوری

مشخصات رنگ جوهری خودرو فوری خوب

مشخصات رنگ جوهری خودرو فوری خوب رنگ جوهری خودرو با کیفیت خوب باعث می شود خودرو بعد از رنگ شدن با این محصول شفاف و درخشنده باقی بماند و این مسئله به دلیل سازگاری رزین اپوکسی با رنگ جوهری ایجاد می شود. از ویژگی های رنگ جوهری خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خشک شدن سریع خودرو بعد از رنگ شدن
  • عدم ایجاد ترک بر روی سطح رنگ شده خودرو
  • عدم ایجاد سوراخ های کوچک در سطح کار
  • باز و مخلوط شدن کامل رنگ جوهری در رزین اپوکسی و به دست آمدن رنگ دلخواه
  • عدم گلوله شدن رنگ جوهری در رزین اپوکسی

برای استفاده از رنگ جوهری جهت افزودن به رزین پروکسی و ایجاد رنگ دلخواه، فقط چند قطره رنگ جوهری کافی است تا کل ظرف رزین اپوکسی را به رنگ دلخواه در آورده و شفافیت و درخشندگی بی نظیری به رنگ ببخشد.

در حال حاضر جوهری فوتوکرومیک از ترکیب رنگ های ارغوانی، زرد و فیروزه ای ساخته اند که بر روی خودرو اسپری می شود سپس خودرو درون محفظه ای تحت تأثیر اشعه ماورابنفش قرار میگیرد و به وسیله برنامه ریزی کامپیوتری رنگ دلخواه به خودرو داده می شود. این رنگ بر روی خودرو ثابت می شود.

در صورتی که مالک خودرو تصمیم به تغییر رنگ خودرو گرفت دوباره درون محفظه اشعه ماورابنفش قرار می گیرد و رنگ خود را از دست می دهد. با این روش و با استفاده از این رنگ جوهری می توان خودرو را به انواع رنگ های دلخواه رنگ نمود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

فروش رنگ جوهری خودرو در تبریز

فروش رنگ جوهری خودرو در تبریز فروش رنگ خودرو تبریز و رنگ جوهری توسط تولید کنندگان این محصول و در بسته بندی های متنوع صورت می گیرد. رنگ جوهری برای مخلوط با رزین اپوکسی و ایجاد رنگ دلخواه با درخشندگی و شفافیت بالا به صورت مستقیم و عمده در قیمتی بسیار مناسب در تبریز به فروش می رسد.

تولید کنندگان رنگ جوهری متنوع این محصول را با کیفیتی بسیار ممتاز تولید و از طریق نمایندگی های معتبر خود در سراسر ایران و همچنین سایت نمایندگی ها و شرکت به صورت غیر حضوری و در پایین ترین قیمت به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما