فروشنده عمده رنگ شبتاب اپوکسی

فروش استثنایی رنگ شبتاب اپوکسی هر ساله در حجم انبوهی در این مرکز صورت می ‌گیرد. این رنگ نور محیط را به خود جذب می‌ کند و بعد از مدتی هنوز این تابش را دارد. این رنگ ها خاصیت شفاف پذیری را دارند و با اضافه کردن آن به انواع رنگ ها می توان یک رنگ شبتاب را تولید نمود. این رنگ بسیار جذاب و زیبا است و هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

فروشنده عمده رنگ شبتاب اپوکسی

رنگ اپوکسی برای اغلب سطوح مناسب است

رنگ اپوکسی برای اغلب سطوح مناسب است نوع خاصی از رنگ اپوکسی کف استخر براق به صورت رنگ شبتاب تولید می شود یعنی اینکه این رنگ ها در تاریکی شب از خودشان نور و روشنایی ساطع می کنند و به این ترتیب زیبایی خیلی بیشتر و امکان دید در شب را برای افراد فراهم می نمایند.

برای تولید کردن رنگ اپوکسی شبتاب یک ماده به نام پودر فسفرسانس را به ترکیبات رنگ های شفاف و بدون رنگ اپوکسی اضافه می کنند و این پودر باعث می شود که پوشش اپوکسی در طی روز نور خورشید یا هر منبع نور دیگری که در محیط وجود دارد را به خودش جذب کند و در داخل خود ذخیره نماید.

سپس وقتی که محیط تاریک شده و همه چراغ ها خاموش می شوند این رنگ برای مدتی از خودش نور ساطع می کند و حالت درخشانی خواهد داشت، که از این ویژگی می توان برای تولید کردن انواع و اقسام البسه و تجهیزات ترافیکی و راهداری استفاده کرد و رانندگان را متوجه آن ها ساخت.

در این رنگ ها بیشتر از رنگ های سبز، آبی و فیروزه ای استفاده می شود چون می توانند نور را به خوبی در خود جذب کنند و بعد آن را به محیط بتابند، که مدت تابش رنگ آبی خیلی بیشتر است.

رنگ اپوکسی شب تاب چه کاربردی دارد؟

رنگ اپوکسی شب تاب چه کاربردی دارد؟ رنگ اپوکسی براق در اصل محصولی است که از آن برای ایجاد کردن لایه ای محافظ بر روی سطوح مختلف مانند فلزات استفاده می شود و از این رو این محصولات را فقط با هدف افزایش زیبایی و برای ایجاد نما به کار نمی برند و دلیل اصلی در کاربرد آن ها محافظت از سطوح است. به عنوان مثال در سطوح فلزی مختلفی که در آن ها آهن وجود داشته باشد اگر از یک لایه عایق استفاده نشود عوامل مختلفی مانند هوا، رطوبت و بخار آب می توانند موجب زنگ زدگی، خوردگی، تغییر رنگ، پوسیدگی، حفره و شکستگی شوند.

پس رنگ اپوکسی از این نظر خیلی اهمیت دارد. این رنگ به صورت پودری و مایع تولید می شود و تفاوت اصلی در این دو رنگ به وجود یا عدم وجود ماده ای به نام حلال برمی گردد، چون هر دوی آن ها دارای بخش های یکسانی همچون رنگدانه های مختلف، رزین و افزودنی سخت کننده هستند، فقط حلال است که شکل آن ها را تغییر می دهد.

رنگ اپوکسی گالوانیزه را بعد از آماده کردن به وسیله یک تفنگ مخصوص بر روی سطوح پرتاب می کنند تا بچسبد، اما رنگ مایع را می توان هم با اسپری روی سطوح اعمال کرد، هم غلطک و هم فرچه مخصوص رنگ آمیزی. شکل نهایی رنگ اجرا شده در رنگ های پودری بیشتر به صورت بافت دار و مات است و در رنگ های مایع یا جوهری حالت صاف، صیقلی و براق دارد و از این رو این رنگ بیشتر برای رنگ رزی مورد استفاده قرار می گیرد.

وقتی که نیاز به ترکیب کردن رنگ، تولید یک رنگ جدید و تطبیق دادن رنگ ها با هم باشد، مسلما رنگ های مایع خیلی بهتر عمل می کنند، چون انجام این کار به وسیله این محصولات راحت تر است و در ضمن با سرعت بیشتر و هزینه کمتری انجام می شود. کارایی رنگ پودری نسبت به رنگ مایع بیشتر است، چون ضخامت و چسبندگی خیلی بیشتری دارند و دلیل آن هم قرار دادن سطح مورد نظر در داخل کوره و اعمال حرارت برای تثبیت رنگ می باشد.

استفاده از رنگ اپوکسی روی سیمان

استفاده از رنگ اپوکسی روی سیمان بررسی مقاومت رنگ اپوکسی سیمان در برابر آب را در این بخش انجام می دهیم. آزمایش های مخصوص به تعیین مقاومت آن ها باید با ترکیب رزین اپوکساید با سخت کننده پلی آمین انجام شوند. اگر می ‌خواهید به صورت رنگ ضد آب شود، باید از مخلوط ذکر شده، در آن استفاده نمایید. این رنگ از مقاومت بالایی برخوردار است و بسیار مناسب برای کاربردهای مختلف می باشد.

رنگ اپوکسی درجه یک را باید از نانوذرات تولید نمود که بسیار باعث استحکام این رنگ خواهد شد. این محصولات امروزه بسیار مورد استفاده دارند و کاربردهای بسیاری را ایفا می کنند. می ‌توان از این رنگ برای نمای بیرونی استفاده کرد. این اپوکسی که ضد آب می باشد تا دو ماه در برابر آب هیچ تغییر رنگی نمی ‌دهد و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

می توان برای محیط های مسکونی و باز نیز از این رنگ استفاده کرد. این رنگ ها محصولاتی جدید هستند که با فناوری های نوین تولید می شوند و به همین خاطر نیز مشتریان بی شماری به خرید آن ها می پردازندو کاربرد های آن ها روز به روز بیش تر و گسترده تر می شوند.

پخش کنندگان انواع رنگ شبتاب اپوکسی

پخش کنندگان انواع رنگ شبتاب اپوکسی رنگ اپوکسی مرغوب توسط توزیع کنندگان در سراسر بازار عرضه می‌شود و همه علاقه‌مندان می‌توانند آن را به راحتی کنند، شرکت توزیع رنگ شبتاب اپوکسی پودری نهایت تلاش خود را کرده است تا این رنگ را به صورت ممتاز و مورد تایید در اختیار خریداران قرار دهد و شرایط ویژه ای را برای آنها فراهم کند تا یک خرید عالی را انجام دهند و از مرغوبیت این رنگ آسوده خاطر باشند و بتوانند از آن در زمینه های مختلف نهایت استفاده را ببرند. شرکت توزیع رنگ شبتاب اپوکسی پودری سبب تبلیغ بیشتر آن در بین خریداران شده و باعث شده تا هر روز به تعداد مشتریان آن اضافه شود.

کارخانه تولید رنگ شبتاب اپوکسی در سطح گسترده و در تناژ بالایی این محصولات را تولید می نماید. به دلیل مزایا و ویژگی ‌های مطلوب این رنگ، باید در تولیدات انبوه آن اقدام نمود، تا جوابگوی نیاز تمامی مصرف کنندگان باشد. رنگ اپوکسی بدون حلال از رنگ های متنوعی تولید می‌ شود.

بخارات ساطع شده از این رنگ باعث صدماتی خواهد شد. اما این بخارات سمی نیستند و برای استفاده در مصارف خانگی باعث مشکلاتی نمی گردند. این رنگ از موادی همچون: تینر، رزین اپوکسی، افزودنی ضد شر، تیتان، تالک، کربنات و ….. تولید می ‌شود. پخش کنندگان انواع رنگ شبتاب اپوکسی این محصول را با قیمت مناسب به بازار ارائه می دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما