فروشنده رنگ پودری چرمی در تهران

رنگ پودری چرمی با تکنولوژی های جدید روز دنیا بوجود آمده است و از رنگ های بسیاری برخوردار بوده و در صنایع کاربرد بالایی دارد.

این مدل از رنگ ها در سراسر ایران به خرید و فروش می رسند و در تهران هم به مانند سایر شهرستان ها، فروشندگان  بسیاری وجود دارند که این مدل از رنگ ها را به مشتریان ارائه می دهند.

فروشنده رنگ پودری چرمی در تهران

شناخت انواع رنگ پودری چرمی

شناخت انواع رنگ پودری چرمی همانطور که گفته شد این رنگ ها در دو گروه تقسیم بندی می شوند و هر گروه از این دو مدل، دارای کاربرد خاصی هستند.

 دسته اول دارای یک بگ گراند و یا یک پیش زمینه از رنگ اصلی می باشند و یک رنگ دیگر به ‌صورت رگه رگه روی رنگ زمینه قرار گرفته است.

اما در دسته دوم رنگ‌ های پودری چرمی، به صورت یک دست هستند و به دلیل سطح صاف نداشتن و وجود انحنا در آن‌ها، بهترین پوشش برای سطوح ناهموار مثل محل اتصالات جوشکاری هستند.

گفته می شود که رنگ‌ های چرمی دسته دوم، دارای ضخامتی بسیار بالاتر از رنگ های دیگراند که این میزان ضخامت باعث شده است که مقاومت مکانیکی آن‌ها بسیار کم تر شده باشد. به همین دلیل است که نباید از رنگ های مدل دوم از رنگ پودری چرمی، در رنگ‌ آمیزی سطوحی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالایی دارند استفاده کرد.

رنگ های پودری نوع دوم، بسیار حساس اند و برای استفاده از آن ها باید شرایط را یکنواخت نگه داشت؛ عواملی مثل ولتاژ پاشش، فشار هوای همراه پودر، فاصله سر اسپری تا سطح مورد نظر برای رنگ ‌آمیزی و سرعتی که اپراتورهای کوره اعمال رنگ می‌کنند، باید ثابت باشد. 

این رنگ‌ها در برابر مواد شیمیایی، اشعه مستقیم خورشید و حرارت شدید مقاومت مطلوبی ندارند و ممکن است سطح رنگ ‌آمیزی گچی شود. از طرفی هم باید به این نکته اشاره کرد که این نوع از رنگ‌های چرمی بیش تر جنبه تزئینی دارند.

این مدل از رنگ های پودری، کاربرد بسیار بالایی دارند که از آن ها می توانیم به استفاده از رنگ در سیستم‌ های بایگانی، تابلو برق و تجهیزات برق، درب و بدنه آسانسور، مبلمان فلزی، صنعت ساختمان و درب‌ های ضد سرقت اشاره کنیم.

قیمت روز رنگ پودری ایرانی در تهران

قیمت روز رنگ پودری ایرانی در تهران رنگ پودری چرمی، به دلیل استفاده بسیار زیادی که از آن می شود در ایران و سراسر جهان دارای تولیدکنندگان بسیار زیادی است که به تعدیل نیاز بازار می پردازند. در واقع قیمت رنگ پودری، به دلیل تولیدات بالای آن زیاد نمی باشد.

اما رنگ پودری ایرانی، بسیار با کیفیت است و همین عامل هم باعث شده است تا بسیاری از بازرگانان به صادرات این محصول به بسیاری از نقاط جهان بپردازند.

بنابراین با وجود این تولیدات، کار برای خریدارن راحت شده است، چرا که به راحتی می توانند محصول مورد نظر خود را تهیه بفرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما