فروشنده رنگ پلی یورتان مات با ارزانترین قیمت

رنگ پلی یورتان مات، رنگ های دو جزئی هستند که بر پایه رزین پلی اورتان تهیه شده اند، این رنگ ها در مدت زمان کوتاه و حتی در دمای پایین به سرعت خشک می شوند. رنگ های پلی یورتان مات مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه نور خورشید، شرایط آب و هوایی و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و باران های اسیدی دارند. رنگ پلی اورتان مات را می توان با ارزانترین قیمت از فروشندگان آن در مرکز پخش این محصول تهیه نمود.

فروشنده رنگ پلی یورتان مات با ارزانترین قیمت

آیا رنگ پلی یورتان مات مناسب کابینت است؟

آیا رنگ پلی یورتان مات مناسب کابینت است؟ یکی از مهمترین مزایای رنگ های پلی یورتان که می توان به آن اشاره کرد، قابلیت اعمال رنگ بر روی سطوح می باشد و با ظاهری زیبا به عنوان لایه آخر به کار برده می شود.

 با استفاده از رنگ پلی یورتان مات بر روی سطوح چوبی می توان زیبایی خاصی جهت محافظت از چوب به کار برد. انتخاب طراحی کابینت با رنگ های پلی یورتان مات یک از مدرن ترین و محبوب ترین ها در طراحی دکوراسیون داخلی از جمله، آشپزخانه هایی به سبک مدرن و همچنین دکوراسیون کابینت ها و درب های  می باشد.

رنگ پلی یورتان کابینت، به عنوان لایه آخر بر روی سطح چوب کاربرد بسیار خوب و قابل توجهی دارد و استحکام و دوام و کیفیت آن ها را چند برابر می کند. رنگ پلی یورتان به عنوان سیلر، کیلر و… روی سطوح چوبی که از قبل آماده شده به کار می روند. این رنگ علاوه بر صنایع کابینت سازی در صنایع دیگر همچون درب و مبلمان نیز به کار برده می شود.

استفاده از رنگ پلی یورتان می تواند به افزایش طول عمر سطح ها کمک کنند و به عنوان یه پوشش محافظتی عمل کند. برای رنگ آمیزی سطوح باید توجه داشت که سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی باشد.

رنگ پلی یورتان دارای مزایایی همچون، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و اسیدها، مقاومت در برابر ضربه و سایش، مقاومت در برابر تابش نور خورشید و قابلیت ضد آب بودن و… می باشد.

قیمت رنگ پلی یورتان مات در بازار تهران

قیمت رنگ پلی یورتان مات در بازار تهران رنگ های پلی یورتان مات با توجه به این که کاربرد بسیار بالایی دارند، خرید آن کم هزینه است. امروزه بیشتر نمایندگان کارخانه های رنگ سازی که در زمینه های مختلف رنگ از جمله رنگ پلی یورتان مات فعالیت دارند در شهر بزرگ و پرجمعیتی همچون تهران فعالیت دارند.

رنگ پلی یورتان مات معمولا به دو صورت عمده و جزئی در بازار تهران به فروش می رسند. جهت اطلاع از قیمت رنگ پلی یورتان مات با قیمتی ارزان می توان به مرکز پخش آن در بازار تهران و یا به سایت فروشگاه اینترنتی ما مراجعه  و از قیمت محصول اطلاع کسب کرده و نسبت به خرید اقدام کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما