عرضه مستقیم رنگ اپوکسی پایه حلال

رنگ های اپوکسی در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آن ها پایه های مختلفی دارند که شامل حلال های آلی یا نفتی و آب هستند، که نوع اول قیمت بیشتر و استحکام بالاتری نسبت به نوع دوم خواهد داشت، بر این اساس شرکت های عرضه مستقیم رنگ اپوکسی پایه حلال نمونه های مختلفی از این رنگ ها را در بازار های مصرف توزیع می کنند و با قیمت قابل توجهی به مصرف کننده ها ارائه می دهند.

عرضه مستقیم رنگ اپوکسی پایه حلال

دوام رنگ اپوکسی در محیط مرطوب چه قدر است؟

دوام رنگ اپوکسی در محیط مرطوب چه قدر است؟ استفاده کردن از رنگ های پلیمری در دنیای امروز موجب رفع مشکلات بسیار زیادی گشته و رفاه و آسایش فراوانی به بشر بخشیده است، در ضمن به حفظ مقاومت و اسحکام مکانیکی و شیمیایی سازه های مختلف ساختمانی، تجهیزات فلزی، ماشین آلات و سیستم های صنعتی کمک می کند.

یکی از محیط هایی که بیش از همه نیاز به استفاده از رنگ های بادوام برای عایق سازی کردن و ایجاد یک لایه پوشش محافظتی دارد، محیط های مرطوب موجود در نزدیکی دریاها، مناطق سرد و پرباران، سازه های دریایی، کشتی ها و قایق ها و اسکله های کنار دریا می باشند.

در این محیط ها به علت اینکه به طور دائمی و بسیار زیادی در تماس با آب، رطوبت و نم قرار دارند احتمال بوجود آمدن فرسودگی و پوسیدگی شدید در داخل سازه ها، ابزار آلات و تجهیزات مختلف بسیار زیاد است که می توانند ضرر های مالی فراوانی برای افراد در پی داشته باشد و آن ها را وادار به تعمیرات دائمی کند.

در نتیجه اکثرا از محصولی تحت عنوان رنگ اپوکسی پلی آمید یا رنگ اپوکسی پلی آمین در این محیط ها استفاده می شود که در آن ها یک نوع رزین مخصوص با ماده ای سخت کننده ترکیب می شود و به این رنگ دوام و مقاومت خیلی زیادی را ارائه می دهد.

این رنگ ها را می توان برای رنگ آمیزی کردن در زیر آب یا در شرایط جوی خیلی سخت و حساس هم مورد استفاده قرار داد که حداقل به شش یا هفت ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارند و به سرعت خود را می گیرند و تثبیت می شوند.

کمترین میزان دوامی که این رنگ ها در چنین محیط هایی دارند، با توجه به میزان رطوبت موجود در فضا به اندازه دوازده ماه می باشد، که البته این میزان قابل افزایش بوده و به چندین سال هم می رسد، به ویژه اگر از لایه های زیرین و میانی هم در رنگ رزی استفاده شود.

کاربرد رنگ اپوکسی پایه حلال

کاربرد رنگ اپوکسی پایه حلال انواع رنگ اپوکسی با دو نوع پایه تولید شده اند که یکی از آن ها بر پایه آب است و دیگری بر پایه حلال ها می باشد، که این نوع دوم به دلیل کارایی و ویژگی های بسیار زیادی که دارد رونق خیلی بیشتری در بین مصرف کننده ها خواهد داشت.

این رنگ ها که با مواد حلال آلی ترکیب می شوند، دارای کاربرد های مختلفی هستند که چند نمونه از آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • می توان بخش بیرونی یا داخلی لوله های فلزی مورد استفاده برای خطوط انتقال آب و گاز را با کمک این رنگ ها پوشش داد.
  • در مخازن بزرگ فلزی مورد استفاده برای ذخیره کردن آب می توان با کمک این نوع رنگ یک لایه عایقی ایجاد کرد.
  • سطح ماشین آلات مختلف سنگین و خودرو های شخصی را نیز می توان با استفاده از این رنگ پوشش داد و آن ها را عایق بندی کرد.
  • در سطوح مختلف بتنی، سیمانی و مصالح ساختمانی متعددی چون کاشی و سرامیک می توان از رنگ اپوکسی کاشی استفاده نمود.
  • برای محافظت کردن از سطوح فولادی و آهنی می توان این رنگ را به کار برد و از زنگ زدن آن ها جلوگیری نمود.
  • در داخل تاسیساتی که در معرض اشعه های خطرناک قرار دارند، یا اشعه UV خورشید بر آن ها می تابد، می توان از این رنگ استفاده نمود چون استحکام بسیار زیادی دارد و می تواند این عوامل را به خوبی تحمل کند.

بهترین رنگ اپوکسی برای استخرها

بهترین رنگ اپوکسی برای استخرها بهترین و مرغوب ترین رنگ اپوکسی استخر محصولی است که در ساخت آن از ترکیب کردن رزین اپوکسی مقاوم با یک هاردنر تولید شده از جنس پلی آمید یا پلی آمین استفاده شده و البته باید آن را به صورت چند لایه مورد استفاده قرار داد.

  • چنین رنگی به دلیل اینکه کشش و چسبندگی مولکولی خیلی زیادی داشته و تراکم و انسجام بافت سطحی آن بسیار بالاست، یک پوشش کامل بر روی قسمت های مختلف استخرها از جمله دیواره یا کف آن ها ایجاد می کند.
  • رنگ اپوکسی تمامی منافذ و خلل های ریزی که در مصالح به کار رفته در این سازه ها وجود دارد را مثل ملات پر می کند و در نتیجه جلوی نفوذ و نشت کردن تدریجی قطرات آب به داخل آن ها را می گیرد و به این ترتیب از استحکام آن ها محافظت می کند.
  • با استفاده از این رنگ ها از فرسوده شده، پوسیدگی، سست شدن و ترک برداشتن استخرهای آب جلوگیری می شود و این سازه ها برای سالیان سال سالم و بادوام باقی می مانند و همچنان قابلیت استفاده کردن را دارند.
  • در ضمن این رنگ ها در اثر تماس داشتن با آب به هیچ وجه دچار برآمدگی نشده، سطح آن ها پوسته پوسته نمی شود و از جلای رنگ آن ها نیز کم نمی گردد.

شرکت فروش رنگ اپوکسی پایه حلال

شرکت فروش رنگ اپوکسی پایه حلال فروشگاه های اصلی پخش و فروش انواع رنگ اپوکسی با پایه حلال، نمونه های مختلف این رنگ ها را به صورت انبوه و یکجا از جلوی درب کارگاه های صنعتی خریداری می کنند، بعد این محصولات را در واحد های فروش خود در تمام شهر ها و استان ها عرضه می نمایند و به فروش می رسانند.

این شرکت ها به صورت مستقیم با تولید کننده های این محصولات در ارتباط هستند و از این رو محصولات آن ها را بدون واسطه در کشور توزیع می نمایند و این مساله موجب کاسته شدن از میزان ارزش افزوده دریافتی آن ها برای محصول می گردد که به نفع خریداران است.

باید بدانید که این مساله موجب می شود که توانایی خرید مردم بالاتر برود و بر رونق فروش این محصولات اضافه شود، که در نهایت به سود تولید کننده های محترم خواهد بود، پس فروش مستقیم رنگ یک راهکار عالی برای تمام هم میهنان ما است.

از همه مهمتر اینکه عرضه این محصولات در بستر فضای مجازی هم صورت می گیرد و به این ترتیب بر رفاه و آسایش مردم اضافه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما